  • 21. Data: 2016-01-17 12:03:46
    Temat: Re: megrims will back
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ile razy mi to będzie tu wypomniane.

    Mergims to w trosce o ciebie. Jak widzę jak jeździsz, to mi się włos na
    głowie jeży, a tu jeszcze wstawka, że masz popierdlalać po Europie jakimś
    szybkim wozem na łysych oponach.

    P.S. Nie bierz ze sobą dzieciaka na ten Kadyks, bo szkoda dziecka .....

    Endriu

  • 22. Data: 2016-01-17 12:40:34
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "megrims" <m...@i...pl> wrote in message
    > Czy ty myślisz, że na Teneryfie da się kupić zimowe
    > opony do czegokolwiek?

    ale po drodze, w miejscu gdzie pogoda juz sie zalamuje
    powinni je juz miec od reki

    --
    http://db.org.pl/

  • 23. Data: 2016-01-17 15:05:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2016 00:53:24 +0100, megrims napisał(a):

    > Po wyspie zrobiłem jakieś 8000km.

    To chyba tydzień w kółko jeździłeś :)
    --
    Jacek
    -Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

  • 24. Data: 2016-01-17 17:52:55
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 17.01.2016 o 12:03, Endriu pisze:
    > P.S. Nie bierz ze sobą dzieciaka na ten Kadyks, bo szkoda dziecka .....

    Przeciez on tam juz jest i chce wrocic.

  • 25. Data: 2016-01-17 18:06:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > To chyba tydzień w kółko jeździłeś :)

    Po wyspie ciężko jeździć inaczej niż w kółko, chyba że promy wliczać. ;-)

  • 26. Data: 2016-01-18 08:48:50
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-01-16 o 23:15, megrims pisze:

    > hahaha. no tak.
    > Czy ty myślisz, że na Teneryfie da się kupić zimowe
    > opony do czegokolwiek?

    Witaj przybyszy z przeszłości.
    My tu teraz mamy możliwość zamawiania produktów przez internet z dostawą
    kurierem.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 27. Data: 2016-01-18 09:40:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-16 o 23:16, megrims pisze:
    > Ale mam paliwo po 0,77 Euro, 26 stopni i błękitne niebo.
    > :p
    To nie lepiej posiedzieć tam, aż i u nas będzie lato, +15?

    > Inne rozmiary opon na osiach.
    W Polsce to nikomu nie przeszkadza :->

    Maciek

  • 28. Data: 2016-01-18 10:21:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup
    >Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
    >letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
    >25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D

    Nie da.
    Zimowki w Niemczech obowiazkowe, w Austrii tez, w Czechach tez, wiec
    ktoredy chcesz dojechac ?
    Promem z Francji, czy przez Wlochy i Ukraine ? :-)

    J.

  • 29. Data: 2016-01-18 10:36:03
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-01-16 o 15:56, Artur Miller pisze:

    > ale testament w razie czego masz?

    Ale czyj?

  • 30. Data: 2016-01-18 10:36:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup
    >da się (przecież autostrady w pierwszej kolejności odśnieżają)- i
    >mimo że więcej czasu to zajmie, to i tak będzie ci się wydawało że
    >wróciłeś szybciej, bo to droga powrotna :)

    Czemu wiecej jesli odsniezaja ?

    Ale ... sie poprzedniej zimy zdziwilem, jak zobaczylem te niemieckie
    autostrady w trakcie opadow.
    Zupelnie jakbym w Polsce byl albo i gorzej - i nie wiem - czy
    autostrada byla 2-giej kolejnosci odsniezania, czy ichni drogowcy
    pracuja 7-15, czy czekaja na koniec opadow, czy pieniedzy im brakuje -
    bo potrafia tez ladnie oczyszcic.

    No ale 25.01 to poniedzialek, zanim bedzie w Niemczech to odsnieza ...
    no chyba ze akurat po 16-tej trafi :-)

    J.