  • 41. Data: 2023-01-02 06:32:30
    Temat: Re: [media] Nie o taki carsharing walczyliśmy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.01.2023 o 22:02, J.F pisze:

    > A kto pisal o sredniakach?

    Ja.

    > A sam nie mozesz?

    No właśnie sprawdzałem i wychodzi na to że żadna z emek.

    > Ale chyba to ja nie potrafie - chyba cos pomylilem, teraz tylko S
    > znajduje.

    No właśnie - tylko flagowce mają, na zasadzie że głupio żeby nie miały
    skoro kosztuj ponad tysiąc dolarów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2023-01-02 09:31:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Jan 2023 06:32:30 +0100, Shrek wrote:

    > Ja.

    > No właśnie sprawdzałem i wychodzi na to że żadna z emek.

    > No właśnie - tylko flagowce mają, na zasadzie że głupio żeby nie miały
    > skoro kosztuj ponad tysiąc dolarów.

    Czyli chcialoby sie miec ladowanie indukcyjne :-P

    Nie stać Cie, i dorabiasz ideologię :-)

    J.

  • 43. Data: 2023-01-02 15:44:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 Jan 2023 19:51:44 +0100, Shrek wrote:

    > Zaraz - pisaliśmy o każdym publicznym legalnym miejscy, gdzie można
    > parkować;P

    Tam mialo byc gniazdko na słupku, tu chodzi o wygode w domu.
    Przyjedzasz, parkujesz i sie ładuje.

    Mozna by takie cos i na publicznych parkingach zrobic :-)

    > To jest ta gałąź wątku, gdzie nie masz solarów na dachu:P

    Ale moze miec blok. Albo daszek nad parkingiem/chodnikiem ...

    > W postaci strat ciepła;)

    No ale sama kuchnia/płyta sie mało grzeje.

    J.

  • 44. Data: 2023-01-02 19:05:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2023 o 09:31, J.F pisze:

    > Czyli chcialoby sie miec ladowanie indukcyjne :-P

    Nie chciałoby się. Miałem w jednym i nie używałem.

    > Nie stać Cie, i dorabiasz ideologię :-)

    Brzmisz jak elektrofanboj:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2023-01-02 19:27:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2023 o 15:44, J.F pisze:

    > Tam mialo byc gniazdko na słupku, tu chodzi o wygode w domu.
    > Przyjedzasz, parkujesz i sie ładuje.

    Co sobie kto w domu robi to jego sprawa. Ja się pytam o te ładowarki w
    każdym legalnym miejscu gdzie możesz zaparkować:P

    > Mozna by takie cos i na publicznych parkingach zrobic :-)

    Możnaby również zatrudnić ludzików co podłączają. Ale nie będzie ani
    jednego, ani drugiego, ani nawet zwykłego gniazdka 16A.

    > No ale sama kuchnia/płyta sie mało grzeje.

    Tak czy inaczej 90% max. A tam szczelina między "cewkami" jest znacznie
    mniejsza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!