  • 31. Data: 2022-05-23 13:32:09
    Temat: Re: [media] Kogo by tu okraść...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 07:54, Shrek pisze:

    > Ustaliliście już z korwinem kto dokonał zbroni w buczy

    Ustalą to po latach historycy. Jak zawsze ;-)

    i czy zgwałcone
    > kobiety powinny być zmuszane do porodu?

    Nie.

    Ale jak widać nie dostrzegasz sedna sprawy. Tylko wycierasz sobie gębę
    memem.

    Spór jest nie o gwałt tylko o to co medycyna ustaliła.

    Ano ustaliła że "to coś"w łonie matki jest odrębnym bytem z własnym
    kodem dna... Czyli człowiekiem w fazie prenatalnej.

    A skoro trzymamy się paragrafu że nie wolno zabijać ludzi/dzieci to
    sprawa jest jasna.

    Żadna inna wolność człowieka nie może być ważniejsza od prawa do życia
    CZŁOWIEKA.

    Mam ciotecznego brata w tym samym wieku. Jest w dużym stopniu
    upośledzony. Wiem jak trzeba się nim opiekować i jak to jest męczące i
    wyczerpujące.
    Ale do jasnej cholery nikomu nie przyszło do głowy go ZABIĆ żeby było
    emerytom było lżej w życiu.

  • 32. Data: 2022-05-23 13:34:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 01:15, ii pisze:

    > Nie dziwie się, to publicystyka. Ludzie nie zauważają, trzeba im napisać.

    Ale zauważyłeś jak UE ten socjalizm nagina w kierunku władzy totalitarnej.
    Widzisz jakie to wypaczenia i deprawacje kierują tymi mądrymi na
    zachodzie co sobie nawet sędziów mogą wybierać jak chcą? ;_)

  • 33. Data: 2022-05-23 13:37:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 08:05, K pisze:

    > A co ma do tego Unia? Wam w tej Konfederosji to sie juz calkiem pierdoli.

    UE gwałci odwieczne prawo własności ;-) Czy to jest praworządne?

    To raczej kierunek ku oko za oko ząb za ząb ;-)

    Nie dostrzegasz tu jakiegoś dysonansu?

    Jesteśmy postępowi progresywni i czcimy równość ale jak trzeba to
    oderżniemy rękę złodziejowi ;-)

    To taki środek artystyczny bo jeszcze jakiś przymuł zaraz będzie jęczał
    że imputuję ;-)

  • 34. Data: 2022-05-23 13:39:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 11:50, J.F pisze:
    > Temat sie pojawia od lat.
    > Przepadek niby ma swoja wartosc propagandową, ale co zrobia
    > np z kierowcą autobusu miejskiego, a elektryczny chyba drogi ...

    A może warto zastosować i się przekonać ;-)

    Nie takie przewały robi się na lokdałnach, szczepionkach i inflacjach.

    Poszkodowanym da się wsparcie ;-)

  • 35. Data: 2022-05-23 13:54:43
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/05/2022 12:37, _Master_ wrote:

> [...]
    > oderżniemy rękę złodziejowi ;-)
    >
    > To taki środek artystyczny bo jeszcze jakiś przymuł zaraz będzie jęczał

    W dalszym ciagu nie widze zwiazku. Po prostu nie pij jak masz zamiar
    jezdzic samochodem/motocyklem. Do pracy najebany przeciez tez nie chodzisz.

  • 36. Data: 2022-05-23 14:38:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 May 2022 13:39:16 +0200, _Master_ wrote:

    > A może warto zastosować i się przekonać ;-)

    Watpie aby zadzialalo i zmniejszylo ilosc pijanych,
    a wad ma mnostwo.

    Zalet dostrzegam tylko jedną - jak kogos złapią i PJ zabiorą,
    to nie bedzie mu samochod stał i kusil

    > Nie takie przewały robi się na lokdałnach, szczepionkach i inflacjach.

    > Poszkodowanym da się wsparcie ;-)

    Tak jak frankowicze dostali :-)
    Tylko ktorym poszkodowanym proponujesz ?

    J.

  • 37. Data: 2022-05-23 16:31:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/05/2022 21:21, _Master_ wrote:
    > Co rok ppppppppaństwo Ci zabiera pieniądze i daje Tuskowi i Kaczyńskiemu
    >
    > To Ci nie przeszkadza?

    Wez zdefiniuj/rozwin co masz na mysli piszac "panstwo ci zabiera
    pieniadze i daje Tuskowi i Kaczynskiemu"

    Ktos (panstwo) wchodzi ci na konto bankowe i sobie przelewa?
    Ktos (panstwo) przychodzi do ciebie do domu i prosi o zawartosc portfela?

  • 38. Data: 2022-05-23 18:44:38
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.05.2022 o 07:47, _Master_ pisze:

    > Nam przeszkadza bo to przejaw tfuuuuudemokracji w opiekuńczym państwie
    > ze wszystkimi tego skurwysuństwami.
    >
    > Opiekuńcze państwo zawsze będzie BEZSILNE wobec bandytów i przestępców
    > Tak samo jak pijaków za kółkiem.
    >
    > Okazuje się że można zabierać ruskim jachty.
    >
    > Jesteś za zabieraniem jachtów?

    O to właśnie chodzi, że oni nie zabierają jachtów tylko je zatrzymują.

    > Czy może lepiej z putinem rozmawiać bo pokój jest najważniejszy?

    Co do istoty, sankcje uderzają przede wszystkim w zwykłych ludzi a nie
    putina. "Rząd zawsze wyżywi się".

  • 39. Data: 2022-05-23 18:48:38
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.05.2022 o 16:31, K pisze:

> [...]
    >
    > Ktos (panstwo) wchodzi ci na konto bankowe i sobie przelewa?
    > Ktos (panstwo) przychodzi do ciebie do domu i prosi o zawartosc portfela?

    Chyba jasne, że jak nie zapłacisz podatku, który idzie na, choćby
    symbolicznym, Tuskom i Kaczyńskim, to w istocie państwo zabierze sobie
    te pieniądze. Natomiast ... to przynajmniej nie pochodzi z przestępczej
    działalności i ma jakiś społeczny cel nie sprowadzający się do
    pospolitej kradzieży.

  • 40. Data: 2022-05-23 18:51:07
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.05.2022 o 13:34, _Master_ pisze:

    > Ale zauważyłeś jak UE ten socjalizm nagina w kierunku władzy totalitarnej.
    > Widzisz jakie to wypaczenia i deprawacje kierują tymi mądrymi na
    > zachodzie co sobie nawet sędziów mogą wybierać jak chcą? ;_)

    Żeby niezawisłość sędziowska miała sens, musi być prawo zwyczajowe a nie
    dekretowe.