  • 21. Data: 2022-05-22 22:21:03
    Temat: Re: [media] Kogo by tu okraść...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-21-maja-2022 o 18:04, ii pisze:
    > No tak, okradaniem.
    Co rok ppppppppaństwo Ci zabiera pieniądze i daje Tuskowi i Kaczyńskiemu

    To Ci nie przeszkadza?

  • 22. Data: 2022-05-23 01:14:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.05.2022 o 21:21, Shrek pisze:

    > Trochę ma. Przepadek narzędzia przestępstwa to jednak trochę co innego
    > niż kradzież. No chyba że się przesyepstwo tworzy na siłę, to granica
    > się zaciera.

    Jeszcze raz:

    "W kodeksie wprowadzony zostanie obowiązkowy przepadek pojazdu za
    przestępstwa drogowe popełnione w stanie nietrzeźwości lub odurzenia" -
    czytamy w dzienniku. "Jeżeli pojazd nie będzie własnością lub
    współwłasnością sprawcy, sąd orzeknie przepadek jego równowartości. ..."

    To jest przepadek narzędzia?

    Kradzież to kradzież.

    Zabierając równowartość dodatkowo chcą żyć kosztem popełnionego
    przestępstwa.

    Obudźcie się ludzie!

  • 23. Data: 2022-05-23 01:15:20
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.05.2022 o 22:19, _Master_ pisze:
    > Unijny socjalizm. Czemu się dziwisz?

    Nie dziwie się, to publicystyka. Ludzie nie zauważają, trzeba im napisać.

  • 24. Data: 2022-05-23 01:17:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.05.2022 o 22:21, _Master_ pisze:
    > Co rok ppppppppaństwo Ci zabiera pieniądze i daje Tuskowi i Kaczyńskiemu
    >
    > To Ci nie przeszkadza?

    A Wam?

  • 25. Data: 2022-05-23 07:47:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 01:17, ii pisze:

    > A Wam?

    Nam przeszkadza bo to przejaw tfuuuuudemokracji w opiekuńczym państwie
    ze wszystkimi tego skurwysuństwami.

    Opiekuńcze państwo zawsze będzie BEZSILNE wobec bandytów i przestępców
    Tak samo jak pijaków za kółkiem.

    Okazuje się że można zabierać ruskim jachty.

    Jesteś za zabieraniem jachtów?

    Czy może lepiej z putinem rozmawiać bo pokój jest najważniejszy?

  • 26. Data: 2022-05-23 07:51:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-21-maja-2022 o 22:05, Shrek pisze:
> [...]
    > poniedziałek rano. Od tego czasu nie mam wątpliwości, że nie chodzi w
    > tym o bezpieczeństwo tylko wyniki w statystyce:P Tak - kulsony (no
    > dobra, wtedy jeszcze aspirant kulson nie był postacią publiczną)
    > ustawiły się na ścieżce w poniedziałek rano i dmuchały rowerzystów w
    > nadzieii, że któryś wydmucha trochę więcej niż 0,2:P
    >
    > Zabawne że w wtedy gdzieś 2/3 "pijanych kierowców" za odrą byłoby
    > trzeźwych (połowa to byli rowerzyści, 1/3 z pozostałych miała mniej niż
    > 0,5). Więc tak - tępić bez litości pijaków drogowych, ale najpierw
    > zróbmy limity jak w cywilizowanej europie.

    Ty jednak powinieneś głosować na Konfederację.

    Mniut wylewasz na moje uszy ;-)

    PS. To co napisał Shrek jest mądre, praworządne i łatwe do zastosowania.
    Nie trzeba pierdylionów pieniędzy.

    I takie właśnie pomysły głosi Konfederacja.

    Tylko motłoch zatka uszy na hasło Korwin.

  • 27. Data: 2022-05-23 07:53:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-22-maja-2022 o 01:40, PiteR pisze:
    > Ty byś chciał żeby ci zwracali kase za nietrafne kupony lotto.

    Albo jak złodziej okradał kiosk i podarł kurtkę - rekompensata za szkody.

    To tak żeby łatwiej wchodziło co niektórym do głowy '_-

  • 28. Data: 2022-05-23 07:54:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 07:51, _Master_ pisze:

    > Ty jednak powinieneś głosować na Konfederację.
    >
    > Mniut wylewasz na moje uszy ;-)

    Ustaliliście już z korwinem kto dokonał zbroni w buczy i czy zgwałcone
    kobiety powinny być zmuszane do porodu?

    No to idi nahui ruskaja konfa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2022-05-23 08:05:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/05/2022 21:19, _Master_ wrote:
    > Unijny socjalizm. Czemu się dziwisz?

    A co ma do tego Unia? Wam w tej Konfederosji to sie juz calkiem pierdoli.

  • 30. Data: 2022-05-23 11:50:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 May 2022 01:25:34 +0200, ii wrote:
> [...]
    > środka odurzającego, ale nie spowodował wypadku, sąd będzie mógł
    > wyjątkowo odstąpić od przepadku" - informuje dalej gazeta."

    Temat sie pojawia od lat.
    Przepadek niby ma swoja wartosc propagandową, ale co zrobia
    np z kierowcą autobusu miejskiego, a elektryczny chyba drogi ...

    > Najpierw samochód, potem mieszkanie

    Jak widac - mieszkanie tez zagrozonie.

    > a potem to chyba narządy ... obłąkańcy!

    Bylo takie opowiadanie s-f. Skazaniec na dzien przed egzekucją
    rozmysla. Odkad skazancy stali sie dawcami organow, ani panstwo a
    ani sądy nie maja problemu moralnego ze skazywaniem na kare smierci.
    Wiec skazuja masowo.
    A on przekroczyl dozwoloną predkosc.

    No coz - prawniczo patrzac - przekroczenie predkosci to cos jakby
    usiłowanie morderstwa :-)

    J.