  • 41. Data: 2022-05-23 18:53:32
    Temat: Re: [media] Kogo by tu okraść...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.05.2022 o 13:54, K pisze:

    > W dalszym ciagu nie widze zwiazku. Po prostu nie pij jak masz zamiar
    > jezdzic samochodem/motocyklem.

    ..żeby Cię nie okradli.

    > Do pracy najebany przeciez tez nie chodzisz.

    W ogóle nigdzie nie chodzisz. Siedzi w domu by go nie okradli.

  • 42. Data: 2022-05-23 18:57:20
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.05.2022 o 11:50, J.F pisze:

    > Temat sie pojawia od lat.
    > Przepadek niby ma swoja wartosc propagandową, ale co zrobia
    > np z kierowcą autobusu miejskiego, a elektryczny chyba drogi ...

    Jak co? Dekret.

    > Jak widac - mieszkanie tez zagrozonie.

    Zagrożone jest, ale "na poczet" samochodu a można przecież po prostu
    zabierać mieszkania bo cośtam. To nie ma granic.

    > Bylo takie opowiadanie s-f. Skazaniec na dzien przed egzekucją
    > rozmysla. Odkad skazancy stali sie dawcami organow, ani panstwo a
    > ani sądy nie maja problemu moralnego ze skazywaniem na kare smierci.
    > Wiec skazuja masowo.
    > A on przekroczyl dozwoloną predkosc.
    >
    > No coz - prawniczo patrzac - przekroczenie predkosci to cos jakby
    > usiłowanie morderstwa :-)

    Na dżdżownicach?

  • 43. Data: 2022-05-23 18:59:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.05.2022 o 14:38, J.F pisze:

    > Watpie aby zadzialalo i zmniejszylo ilosc pijanych,
    > a wad ma mnostwo.
    >
    > Zalet dostrzegam tylko jedną - jak kogos złapią i PJ zabiorą,
    > to nie bedzie mu samochod stał i kusil

    A jak miał pożyczony to najwyżej mieszkanie sprzeda by mu mogli zabrać
    równowartość samochodu. Pożyczy drogi samochód to go bardziej okradną,
    tańczy to mniej. Co to k.. jest?!

  • 44. Data: 2022-05-23 19:55:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2022 o 13:32, _Master_ pisze:

    > Ustalą to po latach historycy. Jak zawsze ;-)

    A co mówi pan janusz?

    > i czy zgwałcone
    >
    > Nie.

    A co mówi wasza kumpela kaja?

    > Ale jak widać nie dostrzegasz sedna sprawy. Tylko wycierasz sobie gębę
    > memem.
    >
    > Spór jest nie o gwałt tylko o to co medycyna ustaliła.

    Nawet w waszym pojebanym świecie gwałt jest podstawą do usunięcia ciąży.
    Ale jak było do przewidzenia to wam nie styka.

    > A skoro trzymamy się paragrafu że nie wolno zabijać ludzi/dzieci to
    > sprawa jest jasna.

    No jest jasna - w przypadku uzasadnionego podejrzenia, że ciąża jest
    wynikiem czynu zabronionego aborcja jest dopuszczalna. Tylko takie
    kurwiszony jak ty chcą zastrzaszyć ofiary gwałtów i szpitale. Co było
    zresztą do przewidzenia.

    A potem się dziwisz czemu ludzie konfiarzy uważają w najlepszym wypadku
    za oszołomów a częśc nazywa rzeczy po imieniu i uważa ich po prostu za
    niebezpiecznych skurwieli.

    BTW - zgwałciłeś już jakąś murzynkę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2022-05-23 21:28:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-maja-2022 o 13:54, K pisze:
    > W dalszym ciagu nie widze zwiazku. Po prostu nie pij jak masz zamiar
    > jezdzic samochodem/motocyklem. Do pracy najebany przeciez tez nie chodzisz.

    Są tacy co nie widzą związków :-) Szanujemy ich

    Są też tacy co nie wyłapują didaskaliów ;-)

    I że niby ja bronię pijaków

    Konfederacja jest za SUROWYMI KARAMI za spowodowanie WYPADKU albo inne
    zrobienie krzywdy bliźniemu. Ale za samo jechanie po piwie NIE

    Ale takiej filozofii nie potrafią zrozumieć sprane mózgi nasączone
    lewacką propagandą ;)

  • 46. Data: 2022-05-23 22:06:59
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/05/2022 20:28, _Master_ wrote:

> [...]
    > zrobienie krzywdy bliźniemu. Ale za samo jechanie po piwie NIE
    >
    > Ale takiej filozofii nie potrafią zrozumieć sprane mózgi nasączone

    No to o co chodzi? A co to znaczy, ze Kofederosja jest za surowym
    karaniem? Co to jest surowe karanie wg. Konfederosji?

    Za jazde po jednym piwie jeszcze nikt PJ nie stracil. I tak, sam
    jezdzilem nie raz i nie dwa po piwie do obiadu/kolacji i uwazam, ze 0.5
    powinno byc limitem. Normalny dorosly czlowiek po piwie do posilku ma
    nie wiecej niz 0.2-0.4 promila, a tu mowimy o klientce, ktora miala
    ponad 2 promile i bieda uymyslowa z Konfederosji sra zarem, ze odebranie
    samochodu pijakowi, ktory spowodowal kolizje/wypadek jest za surowa. To
    jescze raz pytam jakie to sa te surowe kary przewidziane przez Konfederosje?

    Jak masz problem z alkoholem to sie lecz, jak nie masz to ta sprawa cie
    w ogole nie dotyczy.

  • 47. Data: 2022-05-23 22:07:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/05/2022 17:53, ii wrote:

    > ..żeby Cię nie okradli.

    > W ogóle nigdzie nie chodzisz. Siedzi w domu by go nie okradli.

    Cpane bylo cos dzisiaj?

  • 48. Data: 2022-05-23 22:09:25
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/05/2022 17:59, ii wrote:

    > A jak miał pożyczony to najwyżej mieszkanie sprzeda by mu mogli zabrać
    > równowartość samochodu. Pożyczy drogi samochód to go bardziej okradną,
    > tańczy to mniej. Co to k.. jest?!

    To kurwa jak masz problem alkoholowy to sie chlopie lecz, wtedy ten
    problem cie nie bedzie dotyczyl.

  • 49. Data: 2022-05-23 22:13:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/05/2022 17:48, ii wrote:

    > Chyba jasne, że jak nie zapłacisz podatku, który idzie na, choćby
    > symbolicznym, Tuskom i Kaczyńskim, to w istocie państwo zabierze sobie
    > te pieniądze. Natomiast ... to przynajmniej nie pochodzi z przestępczej
    > działalności i ma jakiś społeczny cel nie sprowadzający się do
    > pospolitej kradzieży.

    Przeprowadz sie do jakiegos afrykanskiego panstwa gdzie sie nie placi
    podatkow albo nie wiem, zostan moze dilerem narkotykowym i zyj w szarej
    strefie. Jedzenie bedziesz kradl, paliwo bedziesz kradl, media bedziesz
    kradl i w ten sposob panstwo cie nie bedzie okradalo.

  • 50. Data: 2022-05-23 22:58:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.05.2022 o 22:13, K pisze:

> [...]
    > strefie. Jedzenie bedziesz kradl, paliwo bedziesz kradl, media bedziesz
    > kradl i w ten sposob panstwo cie nie bedzie okradalo.

    Lecz się.