  • 101. Data: 2022-05-27 20:53:41
    Temat: Re: [media] seminarium zamknęli.
    Od: "RG" <s...@t...pl>

    news:ltbn86ashksw$.pkm272ah1vcb.dlg@40tude.net...

    > Najwyrazniej jednak gdzies tam w seminariach naucza jak byc pedofilem,
    > choc tylko nielicznych.
    > Licznych ksiezy juz naucza, jak sprawe ukrywac,
    > wiernych masowo naucza, jak sprawy trzymac w dyskrecji.
    >
    > A tu jeszcze nauczanie w praktyce
    >
    > https://warszawa.tvp.pl/52787960/ksiadz-potracil-16l
    atke-i-uciekl-z-miejsca-wypadku-duchowny-uslyszal-za
    rzuty

    > https://www.se.pl/kielce/pinczow-ksiadz-spowodowal-w
    ypadek-wierni-zbulwersowani-nie-czuje-sie-winny-aa-z
    n6P-xSyf-veHp.html

    > J.

    Wydaje mi się, że pedofilstwa to raczej w seminariach nie uczą.
    Natomiast jeżeli trafi się tam jakiś normalny, to na pewno zrobią
    z niego pedała.
    Niejedno seminarium zamknęli juz z tego powodu.

  • 102. Data: 2022-05-27 21:08:09
    Temat: Re: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 27.05.2022 o 20:41, Shrek pisze:

    > Widać mam pecha. Jak tak policzę to będzie niskie kilkanaście razy

    Brrr...
    Przypomniało mi się, jak kilka lat temu, przy Wolumenie (tzn. przy
    bazarku elektronicznym) musiałem przejść, praktycznie dając krok nad
    nieboszczykiem, leżącym na chodniku, przy bramie koło przystanku
    autobusowego. Policja go tak zostawiła, ktoś z gapiów położył mu na
    głowę gazetę. A wokół handlowali na trawnikach, nic im nie przeszkadzało
    - ani sprzedającym, ani kupującym.

    --
    -
    Akarm

  • 103. Data: 2022-05-27 22:02:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.05.2022 o 21:08, Akarm pisze:

    > Brrr...
    > Przypomniało mi się, jak kilka lat temu, przy Wolumenie (tzn. przy
    > bazarku elektronicznym) musiałem przejść, praktycznie dając krok nad
    > nieboszczykiem

    NIe jest tak źle. Podejrzewam, że wszyscy "moi" klienci żyją, a
    przynajmniej jeśli umarli to z innych powodów:P

    Z takich co trochę ciarki przechodzą, to kiedyś w niedziele mijaliśmy
    klienta na motocyklu wbitego w barierki na "zakretach idiotów" na
    toruńskiej, a następnego dnia żona dzwoni, że wychodzi ze szpitala z
    badań a tam martwy motocyklista - jakiś kolo skręcał w lewo i go puknął
    tak nieszczęścliwie, że koleś w betonowy śmietnik przyłożył. A ja sam
    jeżdzę na moto.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 104. Data: 2022-05-27 22:02:49
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.05.2022 o 14:57, J.F pisze:

    > Dawniej nie zwracalem na nich wiekszej uwagi.
    > Zreszta na wiele rzeczy obok drogi nie zwracalem uwagi, a potem
    > zdziwienie "kiedy ten wiezowiec zbudowali".
    >
    > Jakbym byl wyczulony na leżących pieszych, moze bym zwracal.

    Człowieka, który się przewraca obok Ciebie nie zauważasz? Naprawdę?

    > A - i czesto jade lewym pasem.

    Pod prąd?

    > W miescie.

    Chodnik obok.

    > Ale nie dlatego, ze znieczulica, tylko dlatego, ze przy predkosci 60+
    > to niechetnie sie zatrzymasz aby samochod z bocznej drogi wpuscic,
    > autobus z przystanku, dawniej pieszego na pasy, itp.

    To jest dokładnie znieczulica. Kierowcy (a nawet zwykli ludzie) w ogóle
    nie ogarniają, że komuś może się coś stało i może nie poradzi sobie sam.

    > Jak nie ma przejscia, to nie musze :-)

    Chcesz kogoś przejechać?

    > Ale bardziej mi chodzi o to, ze nie mam czasu sie przygladac
    > co on tam robi.
    > No dobra - lezacy to nie jest normalny widok w miescie.

    O to to. Wystarczy mała refleksja.

    > Jak odpoczywa, to po co :-)
    >
    > Jakbym wolniej jechal to moze by mnie zadziwilo i bym sie przyjrzal,
    > ale jade szybciej i lewym pasem i musze uwazac na samochody, na
    > rowery, na motocykle, na swiatla, na przejscia ... chodniki mnie nie
    > interesuja :-)

    Chodnik przylegający do jezdni. Też pewnie nie zauważasz albo zauważyć
    nie chcesz. Takie jest typowe zachowanie.

  • 105. Data: 2022-05-28 00:16:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 27.05.2022 o 22:02, Shrek pisze:

    > A ja sam
    > jeżdzę na moto.

    A mnie żona przekonuje, że powinienem przestać.
    I chyba wreszcie będę musiał sprzedać, żeby mnie nie kusiło. Bo naprawdę
    trochę strach, teraz coraz więcej tępaków jeździ samochodami. Raz że
    bezmózgi, dwa że bez znajomości zasad ruchu, trzy że naćpana hołota,
    cztery, pięć, itd. - że bezmózgi. Gdyby nie moje przewidywanie zachowań
    kretynów na drogach, to pewnie już dawno wąchałbym kwiatki od spodu. Ale
    ile można, jak długo uda się skutecznie przewidywać? :(

    --
    -
    Akarm

  • 106. Data: 2022-05-28 08:11:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 00:16, Akarm pisze:

> [...]
    > kretynów na drogach, to pewnie już dawno wąchałbym kwiatki od spodu. Ale
    > ile można, jak długo uda się skutecznie przewidywać? :(

    A ja motocykl dostałem w prezencie od żony:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2022-05-28 17:03:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-05-28 o 08:11, Shrek pisze:

    > A ja motocykl dostałem w prezencie od żony:P

    Nie wiadomo czy to dobrze :-)

  • 108. Data: 2022-05-28 17:12:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 17:03, cef pisze:

    > Nie wiadomo czy to dobrze :-)

    Musiałem na forum zamieścić fotke swoją, moto i żony, potwierdzoną przez
    znanych grupowiczów, bo jak napisałem w "powitaniach" skąd mam moto, to
    twierdzili że zmyslam albo żona kunegunda:P

    Żeby nie było za darmo, to był prezent ślubny, więc... No ale tanio
    skóry nie sprzedałem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2022-05-28 18:13:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-05-28 o 17:12, Shrek pisze:

> [...]
    > twierdzili że zmyslam albo żona kunegunda:P
    >
    > Żeby nie było za darmo, to był prezent ślubny, więc... No ale tanio

    Z tym nie wiadomo, to myślałem bardziej, że żona
    ma w tym interes i dopiero czeka aż przepadniesz na tym moto...

  • 110. Data: 2022-05-28 18:31:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 18:13, cef pisze:

    > Z tym nie wiadomo, to myślałem bardziej, że żona
    > ma w tym interes i dopiero czeka aż przepadniesz na tym moto...

    Gorzej - ona po prostu lubi jeżdzić na moto a do prowadzenia się nie
    nadaje więc się uparła, że zrobi ze mnie motocyklistę żeby jeździć na
    plecaczku;) Kiedyś chciałem jej w ramach dywersyfikacji ryzyka kupić
    250. Ale po próbavch terenowych na skuterze dałem sobie spokój - hindus
    uciekł, koza uciekła, płot został:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!