  • 111. Data: 2022-05-28 19:55:47
    Temat: Re: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-05-28 o 18:31, Shrek pisze:

    > Gorzej - ona po prostu lubi jeżdzić na moto a do prowadzenia się nie
    > nadaje więc się uparła, że zrobi ze mnie motocyklistę żeby jeździć na
    > plecaczku;) Kiedyś chciałem jej w ramach dywersyfikacji ryzyka kupić
    > 250. Ale po próbavch terenowych na skuterze dałem sobie spokój - hindus
    > uciekł, koza uciekła, płot został:P

    :-)

  • 112. Data: 2022-05-30 21:50:27
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2022-05-19 17:28, ii wrote:
    > http://niusy.pl/@nczas.com/ajo
    >
    > "Gdyby nawet założyć hipotezę, że tuż przed wypadkiem zmienił pas na
    > lewy, mógł widzieć motocyklistę dość daleko od siebie. Nie musiał
    > dostrzec, że inny uczestnik ruchu pędzi dużo szybciej niż dozwolone na
    > drodze ekspresowej 120 km/h"
    >
    > Będzie uniewinnienie.

    W sumie trzeba sie bylo tego spodziewac od razu, ze wszelkie
    "ekspertyzy" beda mialy tylko jedno na celu - zwolnic z
    odpowiedzialnosci na ile tylko sie da.

    Tylko w jakim swiecie my zyjemy...

    --
    mk4

  • 113. Data: 2022-05-30 22:36:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.05.2022 o 21:50, mk4 pisze:

    > W sumie trzeba sie bylo tego spodziewac od razu, ze wszelkie
    > "ekspertyzy" beda mialy tylko jedno na celu - zwolnic z
    > odpowiedzialnosci na ile tylko sie da.
    >
    > Tylko w jakim swiecie my zyjemy...

    W takim, jaki sobie zbudowaliśmy.

    Jeśli ktoś wierzy, że jeden sędzia wsadzi drugiego do więzienia to jest
    zwykłym frajerem. Nie ma w ogóle sensu marnować pieniędzy publicznych na
    dochodzenie prawdy w tym przypadku bo prawda przepadnie.

  • 114. Data: 2022-05-31 11:50:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2022 22:36:03 +0200, ii wrote:

> [...]
    > zwykłym frajerem. Nie ma w ogóle sensu marnować pieniędzy publicznych na
    > dochodzenie prawdy w tym przypadku bo prawda przepadnie.

    Przede wszystkim, to na razie nie wiemy co tam zaszlo.
    Mamy pewne podejrzenia, ale dowodow brak.

    No - pozostaje zarzut nieudzielenia pomocy, ale przeciez jakies blachy
    po drodze lataly.

    Byl jeszcze ciekawy wypadek z rowerzystą z Wroclawia, ale prawde
    mowiac tez taki nieokreslony.

    J.

  • 115. Data: 2022-05-31 12:26:11
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 31.05.2022 o 11:50, J.F pisze:

> [...]
    > po drodze lataly.
    >
    > Byl jeszcze ciekawy wypadek z rowerzystą z Wroclawia, ale prawde

    UFO lądowało na jezdni zrzucając blachy a motocyklista chciał ślizgiem
    przejść pod nim ale barierki nie uległy zakrzywieniu czasu choć powinny.

  • 116. Data: 2022-05-31 13:23:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2022 o 11:50, J.F pisze:

    > Przede wszystkim, to na razie nie wiemy co tam zaszlo.
    > Mamy pewne podejrzenia, ale dowodow brak.

    No filmik jednak jest. No i dowód, że kłamała że nie uczestniczyli w
    żadnym wypadku a przeleciał im kawałek blachy czy gumy.

    > No - pozostaje zarzut nieudzielenia pomocy, ale przeciez jakies blachy
    > po drodze lataly.

    Tylko te blachy składały się na motocykl. Jak ktoś nie umie odróżnić
    motocykla od blachy to niech prawko odda, bo jeszcze nie ustąpi blasze
    pierwszentwa o odjedzie, bo się blacha wyjebała i szlif zaliczyła.

    > Byl jeszcze ciekawy wypadek z rowerzystą z Wroclawia, ale prawde
    > mowiac tez taki nieokreslony.

    Szczegóły?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 117. Data: 2022-05-31 15:57:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 May 2022 13:23:58 +0200, Shrek wrote:

    > No filmik jednak jest. No i dowód, że kłamała że nie uczestniczyli w
    > żadnym wypadku a przeleciał im kawałek blachy czy gumy.

    Panstwo sedziostwo chyba lepiej wiedzą co to znaczy "uczestniczyc w
    wypadku" :-)

    > Tylko te blachy składały się na motocykl. Jak ktoś nie umie odróżnić
    > motocykla od blachy to niech prawko odda, bo jeszcze nie ustąpi blasze
    > pierwszentwa o odjedzie, bo się blacha wyjebała i szlif zaliczyła.

    Po zaliczeniu barierki to ja nie wiem czy tam jeszcze motocykl bylo
    widac.
    Cos przelacialo, nieokreslonego kszaltu :-)

    > Szczegóły?

    https://tvn24.pl/wroclaw/sedzia-wjezdza-w-rowerzyste
    -prokuratura-umarza-postepowanie-ra424148-3359726

    https://bezkarnoscpolicji.info/wroclaw-sedzia-potrac
    il-rowerzyste-sad-nie-widzi-podstaw-zeby-zajac-sie-s
    prawa/

    J.

  • 118. Data: 2022-05-31 16:02:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 31 May 2022 11:50:58 +0200, w <d...@4...net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No - pozostaje zarzut nieudzielenia pomocy, ale przeciez jakies blachy
    > po drodze lataly.

    Nie ma szans na postawienie takiego zarzutu.

  • 119. Data: 2022-05-31 22:24:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 May 2022 16:02:46 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Nie ma szans na postawienie takiego zarzutu.

    W sensie, ze kasta sobie nie da postawic?

    Bo jest trup, jest film ... to w czym problem ?

    J.

  • 120. Data: 2022-06-01 08:33:55

    Tue, 31 May 2022 22:24:06 +0200, w <2g8vsmo9n48q.pzfwitokd1kj$.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W sensie, ze kasta sobie nie da postawic?
    >
    > Bo jest trup, jest film ... to w czym problem ?

    W tym, że nie ma podstaw.