  • 91. Data: 2022-05-27 09:42:39
    Temat: Re: [media] Gersdorf i wypadek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 May 2022 22:10:44 +0200, _Master_ wrote:

    > Głowa uderzyła w krawężnik i leje się krew i nic?
    > Tak pochodzę z wioski na wschodzie. Jestem inny ;-)

    We wiosce mentalnosc inna, wszyscy sie znaja.

    Aczkolwiek slychac czasem, jak jedna osoba terroyzuje całą wioskę,
    ciekawe czy jakby leżała, to by mieszkancy sie zainteresowali.

    > Pewnie duże znaczenie w tej inności odegrał Kościół.

    A co - uczył, ze jak ktos lezy na ulicy, to trzeba pomóc,
    czy uczył, zeby ksiedzu na plebanie nie zaglądać, bo co ksiadz po mszy
    robi, to jego prywatna sprawa :-P

    > PS. Pewnie kogoś ZABOLI ;-)

    J.

  • 92. Data: 2022-05-27 14:40:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.05.2022 o 09:39, J.F pisze:

    > Kierowcy, jak czlowiek lezy na chodniku?
    >
    > No nie zatrzymuja sie, bo uwaga skupiona na jezdni,

    Już nie gadaj, że nie zauważasz ludzi na chodniku.

    > predkosc duza,

    W mieście?

    > zatrzymywanie niechetne,

    Też niejako narzekam na to, że nie zatrzymują się.

    > a w dodatku czlowieka krotko widac,

    Na chodniku? To jest w granicach obszaru kontrolowanego przez kierowcę.

    > wiec nie wiesz czy lezy pijany, czy np odpoczywa.

    Dlatego właśnie należałoby się zatrzymać.

  • 93. Data: 2022-05-27 14:57:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 May 2022 14:40:43 +0200, ii wrote:

    > Już nie gadaj, że nie zauważasz ludzi na chodniku.

    Dawniej nie zwracalem na nich wiekszej uwagi.
    Zreszta na wiele rzeczy obok drogi nie zwracalem uwagi, a potem
    zdziwienie "kiedy ten wiezowiec zbudowali".

    Jakbym byl wyczulony na leżących pieszych, moze bym zwracal.

    A - i czesto jade lewym pasem.

    > W mieście?

    W miescie.

    > Też niejako narzekam na to, że nie zatrzymują się.

    Ale nie dlatego, ze znieczulica, tylko dlatego, ze przy predkosci 60+
    to niechetnie sie zatrzymasz aby samochod z bocznej drogi wpuscic,
    autobus z przystanku, dawniej pieszego na pasy, itp.

    > Na chodniku? To jest w granicach obszaru kontrolowanego przez kierowcę.

    Jak nie ma przejscia, to nie musze :-)

    Ale bardziej mi chodzi o to, ze nie mam czasu sie przygladac
    co on tam robi.
    No dobra - lezacy to nie jest normalny widok w miescie.

    > Dlatego właśnie należałoby się zatrzymać.

    Jak odpoczywa, to po co :-)

    Jakbym wolniej jechal to moze by mnie zadziwilo i bym sie przyjrzal,
    ale jade szybciej i lewym pasem i musze uwazac na samochody, na
    rowery, na motocykle, na swiatla, na przejscia ... chodniki mnie nie
    interesuja :-)

    J.

  • 94. Data: 2022-05-27 17:52:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-27-maja-2022 o 09:42, J.F pisze:
    > We wiosce mentalnosc inna, wszyscy sie znaja.

    To nie ten przypadek. Wioska duża a ja nieśmiały samotnik ;-)

  • 95. Data: 2022-05-27 17:53:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-27-maja-2022 o 09:42, J.F pisze:
    > A co - uczył, ze jak ktos lezy na ulicy, to trzeba pomóc,
    > czy uczył, zeby ksiedzu na plebanie nie zaglądać, bo co ksiadz po mszy
    > robi, to jego prywatna sprawa:-P

    Ty tak jak z programem Konfederacji tak i z Kościołem?

    Nie wiesz czego naucza?

  • 96. Data: 2022-05-27 18:05:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2022 o 22:10, _Master_ pisze:

    > Pewnie duże znaczenie w tej inności odegrał Kościół.

    A skąd ten pomysł? Podobno prawie 100% polaków to katolicy, to niby
    jakim cudem przynależnośc do kościoła miałaby cię uczynić innym niż
    pozostałe 100%:P

    > PS. Pewnie kogoś ZABOLI ;-)

    Nie możemy się pozbierać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2022-05-27 18:05:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > zatrzymywanie niechetne, a w dodatku czlowieka krotko widac,
    > wiec nie wiesz czy lezy pijany, czy np odpoczywa.

    Ja się kilka razy zatrzymywałem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 98. Data: 2022-05-27 18:51:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 May 2022 17:53:49 +0200, _Master_ wrote:

    > Ty tak jak z programem Konfederacji tak i z Kościołem?

    A to Ty czasem piszesz, ze Konfederacja by cos tam zrobila,
    tylko nie potrafisz napisac jak?

    > Nie wiesz czego naucza?

    Nie wiem.

    Najwyrazniej jednak gdzies tam w seminariach naucza jak byc pedofilem,
    choc tylko nielicznych.
    Licznych ksiezy juz naucza, jak sprawe ukrywac,
    wiernych masowo naucza, jak sprawy trzymac w dyskrecji.

    Ale cos pekło, i wierni juz nie chcą ukrywac.
    Pewnie byli zle nauczani, jak sie ksieży i Kościoła bac :-)

    A tu jeszcze nauczanie w praktyce

    https://warszawa.tvp.pl/52787960/ksiadz-potracil-16l
    atke-i-uciekl-z-miejsca-wypadku-duchowny-uslyszal-za
    rzuty

    https://www.se.pl/kielce/pinczow-ksiadz-spowodowal-w
    ypadek-wierni-zbulwersowani-nie-czuje-sie-winny-aa-z
    n6P-xSyf-veHp.html

    J.

  • 99. Data: 2022-05-27 20:14:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 May 2022 18:05:53 +0200, Shrek wrote:

    > Ja się kilka razy zatrzymywałem.

    Pogratulowac spolecznej postawy.

    Ja nie wiem ... nikt nie lezal na widoku, czy leżal, ale zza
    kierownicy nie zwrocilem widoku.
    Ogolnie w miescie, to rzadko ktos lezy na chodniku.

    J.

  • 100. Data: 2022-05-27 20:41:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.05.2022 o 20:14, J.F pisze:

    > Pogratulowac spolecznej postawy.

    Jakoś mi w nawyk weszło. Na ogół nic nadzwyczajnego, ale raz zdziwiłem
    się, że babka siedzi obok roweru na chodniku przy skrzyżowaniu i okazało
    się że całkiem solidnie pizdneła głową w latarnię, raz się trafił
    epileptyk. Co ciekawe w tym drugim przypadku nawinęło się do "pomocy"
    dwóch kulsonów ale jakoś pomagać nie chcieli a głównym ich zmartwieniem
    było, że na spacer wybrałem się bez dowodu:P

    > Ja nie wiem ... nikt nie lezal na widoku, czy leżal, ale zza
    > kierownicy nie zwrocilem widoku.
    > Ogolnie w miescie, to rzadko ktos lezy na chodniku.

    Widać mam pecha. Jak tak policzę to będzie niskie kilkanaście razy - co
    ciekawe tylko trzy razy okazało się, że ktoś się najebał do odcinki. Z
    tym że nie wszystkie wyglądają "dramatycznie" - jak się staruszek wyłoży
    to po prostu trzeba mu pomóc się podnieść posadzić chwile na ławce i
    tyle. Choć zdarzyło się potrącenie (na szczęście lekko) i "szlif" na
    moto - z zeznań motocyklistki wynikało, ze poprostu straciła przytomność
    jadąc, co by się zgadzało z tym co widziałem - po prostu wyłożyła się na
    prostej drodze bez żadnego wyrażnego powodu - zaczęła zwalniać prawie do
    zera i gleba. Dobrze że to jakaś 250 była to jej nogi nie przetrąciło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!