  • 1. Data: 2010-03-12 09:58:03
    Temat: matryca Toshiba TECRA A9
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Posiadam Tecre A9 z rozbitą matrycą. W tym modelu jest chyba matryca WSXGA+
    (LTN154P3-L03). Na allegro są
    matryce LTN154P3-L02, LTN154X1-L02 albo LTN154X3-L01.

    Jak stwierdzić czy któraś z nich będzie się nadawała ?

    A może jakaś zupełnie inna ?

    Komputer to Toshiba Tecra A9 PTS52E.

  • 2. Data: 2010-03-13 05:57:08
    Temat: Re: matryca Toshiba TECRA A9
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 12 Mar, 10:58, "bagno" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > (LTN154P3-L03). Na allegro są
    > matryce LTN154P3-L02,  LTN154X1-L02 albo LTN154X3-L01.
    >
    > Jak stwierdzić czy któraś z nich będzie się nadawała ?

    twoja matryca jest matowa o roz. 1680x1050 można ją zastąpić LTN154P3-
    L02 (błyszcząca) jest na allegro,
    LTN154X3-L01 i LTN154X1-L02 - matryca wxga nie są do tecry a9

  • 3. Data: 2010-03-14 16:58:43
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Andrzej wrote:

    > twoja matryca jest matowa o roz. 1680x1050 można ją zastąpić LTN154P3-
    > L02 (błyszcząca) jest na allegro,
    > LTN154X3-L01 i LTN154X1-L02 - matryca wxga nie są do tecry a9

    Z tego co wiem bywają tecry A9 o niższej rozdzielczości.

    Jesteś pewny, że matryca będzie dobra ? Czymś się musi różnić skoro ma inne
    oznaczenie. Pytałem w wielu różnych serwisach i każdy twierdzi, że to
    loteria
    i jak się nie sprawdzi to nie wiadomo czy będzie kompatybilna.

  • 4. Data: 2010-03-15 10:48:42
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    L02 rózni się chyba tylko tym, że jest błyszcząca. Google.

  • 5. Data: 2010-03-16 08:05:39
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > WSXGA+ (LTN154P3-L03). Na allegro są
    > matryce LTN154P3-L02, LTN154X1-L02 albo LTN154X3-L01.
    >
    > Jak stwierdzić czy któraś z nich będzie się nadawała ?

    Rozebrałem ten cholerny komputer i się okazało, że to

    ltn154x3-l0b

    i jest to WXGA. Już nie wiem czy tych PTS52E jest jednak
    kilka.