  • 11. Data: 2010-03-29 19:04:28
    Temat: Re: matryca CCD
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl>

    Órzytkownik "Tmek" napisał:
    > Serwis canona naprawial to bezplatnie, nie wazne czy w ramach gwarancji
    > czy tez juz bylo dawno po gwarancji.
    > Ludzie pisali, ze jesli sprzet byl stary i nie bylo czesci dawali inny
    > aparat, nowszy.

    po lupą wygląda tak jakby matryca miała jakiś wyciek, bo takie niechlujne
    placki to chyba nie klej na kturym ją przykleili:O)
    w serwisie w warszawie dowiedziałem się że jeszcze akcja bezpłatnej wymiany
    matryc w Canonach trwa, chyba nawet żadnych dokumentów, typu gwarancji, czy
    dowód zakupu nie trzeba mieć, wystarczy wysłąć parat w wypełnionym
    formulażem i wymienią (fajnie, bo nowa matryca jest droższa niż nowy
    aparat:O)