  • 11. Data: 2010-02-24 13:07:52
    Temat: Re: maskotka(?) Play
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 23-02-2010 20:03, kronm pisze:
    > Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
    > Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
    > Może to bulwa? Pan ziemniak?
    Z angiewlska to by było blob

  • 12. Data: 2010-02-26 14:04:09
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 20:03:36 +0100, kronm napisał(a):

    > Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
    > Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
    > Może to bulwa? Pan ziemniak?

    Na stronie Playa w materiałach prasowych nazywają to "orbitek"

  • 13. Data: 2010-02-27 11:38:09
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w
    wiadomości news:13ruacq0egb13$.11hrcnq73xxcv.dlg@40tude.net...

    > Na stronie Playa w materiałach prasowych nazywają to "orbitek"

    Kolejny raz widziałem tą reklamę jak stworek przemawia w sejmie i zdaję
    mi się, że to Ryszard Kalisz w piżamie

  • 14. Data: 2010-03-09 06:38:39
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
    > Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.

    Purpura a fiolet to dwa zupełnie inne kolory.

    JA