  • 1. Data: 2010-02-23 11:36:56
    Temat: Orange i payback
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Witam
    Dałem się skusić na udział w programie Payback po tym jak dostałem kartę
    od BP. Kartę dodałem po zalogowaniu na orange.pl w grudniu i do tej pory
    nie dostałem żadnych punktów za opłacone faktury. Dostaję za zakupy na
    BP ale i otrzymałem też za przedłużenie umowy z Orange. 30 dni od
    terminu opłacenia faktury minęły już dawno, a tu nic.
    Zatem:
    - czy ten program w przypadku Orange to lipa i nie ma co sobie nim głowy
    zawracać?
    - czy u kogoś to działa i to ja mam coś skopane?

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 2. Data: 2010-02-23 11:50:36
    Temat: Re: Orange i payback
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:36:56 +0100, hephalump napisał(a):

    > - czy u kogoś to działa i to ja mam coś skopane?

    U mnie działa. Wpisałeś prawidłowy numer karty? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2010-02-23 12:01:16
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:36:56 +0100, hephalump napisał(a):

    > - czy ten program w przypadku Orange to lipa i nie ma co sobie nim głowy
    > zawracać?

    IMO tak - jak mam telefon zarejestrowany na firmę (plan biznesowy,
    osobne konto abonenckie)) i się okazało, iż w takim przypadku nie mogę
    zbierać tych jakże wartościowych punktów.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-02-23 12:05:01
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Olgierd pisze:

    > U mnie działa. Wpisałeś prawidłowy numer karty? ;-)

    Wpisałem, dostałem nawet od Orange punkty za przedłużenie umowy. Nie
    naliczają mi tylko punktów za opłacone faktury.

  • 5. Data: 2010-02-23 12:32:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:05:01 +0100, hephalump napisał(a):

    > Wpisałem, dostałem nawet od Orange punkty za przedłużenie umowy. Nie
    > naliczają mi tylko punktów za opłacone faktury.

    Hmm przyjrzałem się tematowi i faktycznie -- do grudnia punkty za faktury
    były, od stycznia nie ma.
    Będzie trzeba się wymóżdżyć z reklamacją ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2010-02-23 12:57:58
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Olgierd pisze:

    > Hmm przyjrzałem się tematowi i faktycznie -- do grudnia punkty za faktury
    > były, od stycznia nie ma.
    > Będzie trzeba się wymóżdżyć z reklamacją ;-)

    Zadzwoniłem do konsultanta programu payback i w sumie nic się nie
    dowiedziałem bo problem jest podobno po stronie orange.

  • 7. Data: 2010-02-27 11:16:58
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

> [...]
    > zawracać?
    > - czy u kogoś to działa i to ja mam coś skopane?

    Ja tez dałem sie skusić. Punktów nie mam od momentu rejestracji.
    Napisałem wczoraj emaila do Payback, dzisiaj oddzwonili dopytywali się o
    szczegóły i będą składali reklamację do Payback. Odpowiedź do dwóch tygodni.

  • 8. Data: 2010-03-05 19:07:01
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Lut, 13:01, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > IMO tak - jak mam telefon zarejestrowany na firmę (plan biznesowy,
    > osobne konto abonenckie)) i się okazało, iż w takim przypadku nie mogę
    > zbierać tych jakże wartościowych punktów.

    Jak to nie wartościowych punktów?:P
    Mozna np. mieć z tego programu
    odkurzacz Zelmer Solaris Twix 5500.0 HT
    w systemie kasa + punkty mozna np. tak:
    2000 punktów + 530 PLN
    wpisałem ten model na ceneo, ceny od 470 PLN :P