  • 101. Data: 2020-04-11 12:28:22
    Temat: Re: maseczki
    Od: z <...@...pl>

    Takie filmiki można sobie wsadzić.
    nawet w tvnie profesor dzisiaj psikał.

    Jak ktoś kicha i prycha to nie powinien wyłazić do ludzi.

    Maseczki i zakrywanie gęby w znacznym stopniu blokuje roznoszenie
    wirusach podczas zwykłego oddychania czy rozmowy.

    Zapamiętałem z filmików że bardzo dobry jest worek od odkurzacza ;-)

  • 102. Data: 2020-04-11 12:31:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-11 o 10:25, r...@k...pl pisze:

    > Możesz się zdziwić -- podobno we Włoszech w tym roku umarło mniej osób niż w
    > analogicznym okresie 2019.

    Ty się teraz zdziwisz.
    W ubiegłym roku masz dane za 12 miesięcy, w tym za trzy.

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2020-04-11 12:41:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-10 o 19:59, Budzik pisze:
    > Tyle ze na razie tych maseczek jest na tyle mało

    I napisze taki że maseczek jest mało i cholera wie czy łajza czy
    usłyszał w tvnie ;-)

  • 104. Data: 2020-04-11 13:27:47
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 10.04.2020 o 10:45, J.F. pisze:

    > A poza allegro, to gdzie to wszedzie ?

    > No wiesz - Japonia, 85 zgonow, 5 tys zakazonych.
    > Korea poludniowa 200 zgonow, 10 tys zakazonych.

    USA - nie wiadomo ile zgonów, bo wszystkich z Covid oznaczają jako
    zmarłych na Covid:
    https://m.youtube.com/watch?v=TtW3wIFezfw
    Niedługo będzie pandemia kataru, bo się okaże, że ci co umierają katar
    kiedyś mieli (albo większość jadła mięso lub była heteroseksualna !)

    Jak jest w innych krajach? We Włoszech to chyba podawali oficjalnie, że
    90% (?) miało inne choroby, więc może śmiertelność jest o 90%(?) niższa
    niż podają w "wiarygodnych i rzetelnych mediach"? to by nawet pasowało,
    pozostałe 10% to ofiary paniki + zamknięcia i braku opieki grupy
    najbardziej narażonej:
    https://www.bbc.com/news/uk-scotland-52246860
    U nas o starsze osoby się nie dba, dopiero od kilku dni opiekunki noszą
    maseczki czy rękawiczki (!), robiąc codziennie im zakupy (bezsensownie
    narażając siebie i innych kilka razy dziennie, zamiast zebrać zamówienia
    telefonicznie i jeden raz wybrać się na zakupy) itd... Myślę że tak jest
    wszędzie

    Lukasz

  • 105. Data: 2020-04-11 13:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Dokładnie.
    > Zwłaszcza przy przekonaniu, że i tak się wszyscy zarazimy prędzej czy
    > później.
    > Zresztą większości narodu i tak to nie robi, bo przecież to katolicy,
    > wiec o ich losie decyduje wyłącznie panbozia, a nie jakieś maseczki,
    > leczenie czy inny wirus, prawda? ;-)

    :)
    Własnie wpadła mi w rece wypowiedz boksera Adamczyka - on sie nie boi bo
    jest katolikiem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 107. Data: 2020-04-11 13:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Lek już mamy od końca lutego, problem jest gdzie indziej. Może za
    > tani jest.

    Mowisz o arechinie? To juz potwierdzone ze działa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 106. Data: 2020-04-11 13:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Jak nie klikniesz, to nie wiesz, więc zakładasz że nic ciekawego nie
    > było, bo ciekawe rzeczy się cytuje.
    > Zacytowanie pół strony tekstu nie jest szczególnie trudne.
    > Tak samo trudne jak wklejenie linka, albo wręcz łatwiejsze.

    Masz racje, mogłem zacytowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 111. Data: 2020-04-11 13:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Lek już mamy od końca lutego, problem jest gdzie indziej. Może za
    > tani jest.

    I jeszcze dodatkowe pytanie - skoro mamy lek to skad nadal tyle zgonów w
    US czy w ITALY czy w ESPANIA?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 110. Data: 2020-04-11 13:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Szumowski kłamał. Nie pierwszy i nie ostatni raz. W zasadzie jak
    > słyszysz od niego żebyś czegoś nie robił albo robił, to rób na
    > odwrót - statystycznie będziesz miał rację;)

    A myslałem ze tylko ja tak mam :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 108. Data: 2020-04-11 13:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A teraz się nie boją?

    Mniej bo pewnie sami troche kupili awaryjnie a poza tym nie wiem jak u
    ciebie ale u mnie gdzie sie nie obróce to ktos szyje maseczki...

    Mysle ze maja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.