  • 1. Data: 2011-05-31 18:36:11
    Temat: manual do avsimów
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wiem, że to było 200 lat temu, ale może Ktoś jest w posiadaniu instrukcji do
    avsim51 i avsimz80? w paczce z oryginałem nie było... uprzedzając.

    albo przynajmniej może Ktoś wie jak wykonuje się krok i jak wykonuje się
    wywołanie procedury bez śledzenia, tak, żeby symulator przechodził po
    wykonaniu procedury do następnej komendy po skoku...

    wiem, że Nikt już się tym nie zajmuje, ale może Ktoś ma manual?