  • 11. Data: 2011-08-26 23:06:29
    Temat: Re: mania ściągania Wrocław pierwsza estakad od Legnickiej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    news:1lx8ddrqwl8it$.dlg@pooh.priv.pl...
> [...]

    No to faktycznie szaleństwo, 120 na autostradzie, trzeba uciekać.
    ROTFL !!!!

  • 12. Data: 2011-08-26 23:07:44
    Od: s2p <s...@o...pl>

    W dniu 2011-08-26 23:02, mister pisze:

    > nie pograzaj sie, jezeli samochody jechaly w szyku to nie mozliwe aby
    > zmierzyc predkosc jednej pani ktora jechala w srodku. albo wszyscy
    > przekroczyli predkosc albo zaden. strzelam, ze wyjeli ja za telefon przy
    > uchu albo brak pasow, ale glownym ich celem sa przelatujacy na czerwonym.

    No to jak za czerwone to popieram, chodź 500 boli;/

    Pogrążę się dalej
    szyk:
    1.samochód pochwycony a za 20 metrów zanim 8 samochodów, więc pierwszy
    przeleciał na czerwonym a skąd reszta?!Ze szkockiej az tyle wozów?!

    2.skąd rozmowa o antyradarze?

  • 13. Data: 2011-08-26 23:12:53
    Od: s2p <s...@o...pl>

    W dniu 2011-08-26 23:06, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to faktycznie szaleństwo, 120 na autostradzie, trzeba uciekać.
    > ROTFL !!!!

    On rowerem jeździ, nie nabijaj się z niego!

  • 14. Data: 2011-08-27 00:30:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-26 17:06, s2p pisze:
    (CIACH)

    Skąd taka akcja w tym miejscu?

    IMO to akcja w całej pomrocznej i trwa od jakiegoś miesiąca. Policja
    ma podobno oddać jakąś wielką kasę do UE z dotacji, bo kupili coś-tam
    bez przetargu. W Poznaniu na Głogowskiej stało ostatnio 12 miśków
    z dwiema suszarkami i kolejka aut była jak po zasiłek. 10 wypisywało
    mandaty bez jakiejkolwiek dyskusji. Zadawane było jedno pytanie:
    czy przyjmuje Pan mandat, bo w przypadku..... bla bla bla bla...

    Myślę, że dość już było na grupie dyskusji, czy to chodzi o kasę
    czy o bezpieczeństwo. Szkoda naszego czasu.

  • 15. Data: 2011-08-27 08:24:50
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 26 Aug 2011 23:06:29 +0200, Cavallino napisał(a):
    > ROTFL !!!!
    A co Ty pod moim postem cytat z cytatu robisz zamiast odpisać autorowi? :P

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 16. Data: 2011-08-27 09:28:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pooh,

    Saturday, August 27, 2011, 8:24:50 AM, you wrote:

    > A co Ty pod moim postem cytat z cytatu robisz zamiast odpisać autorowi? :P

    Ma tylu zaPLONKowanych, że już tylko z przypadkowych cytatów może się
    pośmiać...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-08-27 10:23:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    Sorry, musiałem coś za nisko kliknąć.
    Względnie wcześniej nie zauważyłem - teraz ciężko stwierdzić.

    > Ma tylu zaPLONKowanych, że już tylko z przypadkowych cytatów może się
    > pośmiać...

    Akurat to nie ten przypadek, niejaki divek jest widoczny. ;-)

  • 18. Data: 2011-08-29 04:24:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin s2p

    > (...)