eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną... › ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    From: "KrisB" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z
    maksymalną...
    Date: Sat, 22 Oct 2011 21:20:57 +0200

    http://www.motofakty.pl/artykul/nowa_akcja_policji_k
    oniec_z_blokowaniem_lewego_pasa.html

    Cytat:
    <<<<<<<<<<<<A jeżeli mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z
    maksymalną dopuszczalną prędkością, to przecież
    nie blokuje
    drogi, bo w myśl przepisów i tak szybciej jechać nie można...
    - Nie można tak rozumować. Po prostu jazda prawym pasem jest naszym obowiązkiem, tam
    gdzie się da.>>>>>>>>>>>>

    Właśnie dziś przy ograniczeniu 70 jadę 70 (w granicach toleranjci) lewym pasem bo
    skręcam, przyznaję dopiero za jakieś 2 kilometry..
    Wiem że jest cały ten odcinek ma to ograniczenie bo często tam jeżdżę.
    Nagle za mną młodzieniaszek w 15-letnim (pewnie 170-konnym jak ten rozwalony na
    drzewie na pół w zeszłym tygodniu) BMW się wkurzył i
    przyśpiesza mi prawie że dobił. Zjeżdżam na prawy pas, niech mu będzie, wyprzedzają
    mnie 3 auta (sam mam 70km/h) na oko o 20-30km/h
    szbciej ode mnie i tym samym szybciej o 20-30km/h niż pozwalają czytelnie gęsto i po
    obu stronach drogi ustawione ograniczenia.
    Wszyscy trąbią karcąc moją nieprzepisową jazdę łamanie przepisów i blokowanie drogi
    tym asom kierownicy w BMW.
    Jeżdżę odpowiedzialnie bo dziennie siedzę po 1-3h za kółkiem i wiem że bez prawka
    (punkty) moje zarobki by spadły o 75%.
    Po przeczytaniu niusa wyżej widzę że to ja jestem ten zły i kibolom w BMW trzeba na
    2-pasmówce zostawiać zawsze wolną drogę żeby
    mogli jechać np. 100@70 i 130@100.

    Jeszcze się nawiążę do cytatu z początku niusa:

    Jak jedziemy na 2-pasmówce 100km/h (powiedzmy 109 bo z poprawki senatu kodeks
    przewiduje tolerancję) lewym pasem np. 100km/h, a po
    prawej inni jadą gęsto 85km/h bo tak wolą po prostu. Jak zrozumiałem z wywiadu to
    przy gęstym ruchu można jechać lewym stale ale
    szybciej-ale nie szybciej niż V dopuszczalna to oczywiste :)
    Z tyłu nam (nam bo to dotyczy jeżdżących przepisowo) podjedzie młodzieniaszek 130km/h
    to wtedy też mamy zjechać na prawy ???????? Bo
    GO (czyli znacznie przekraczającego prędkość max) blokujemy ??

    Krzysiek