  • 21. Data: 2011-02-18 11:15:48
    Temat: Re: mały hacking dekodera n-ki
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Skoro jestes Jeleniem i nie stac cie na normalny tuner i normalna
    > platforme to ogladaj to gowna na gownianym tunerze.

    a co wg Ciebie to "normalna platforma" ??????

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2011-02-18 13:42:36
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > a co wg Ciebie to "normalna platforma" ??????

    Nie karm trolla ;-)))

  • 23. Data: 2011-02-18 21:53:18
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    wScieklY ZdziCh pisze:

    > Skoro jestes Jeleniem i nie stac cie na normalny tuner i normalna
    > platforme to ogladaj to gowna na gownianym tunerze.
    mogę oddac jeszcze parę dni. poradź prosze jak oglądać taniej Da Vinci
    learning. no i jeszcze jeden problem. ja oglądam po 20:00, dziecko tylko
    w sobote i niedziele, wiec nagrywarka konieczna.

    ToMasz

  • 24. Data: 2011-03-01 07:20:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-18 22:53, ToMasz pisze:
    > poradź prosze jak oglądać taniej Da Vinci learning.

    z tego co podaje satkurier, choć operator tego nie potwierdził,
    ww program ma zniknąć z oferty.
    jak będzie zobaczymy.

    --
    pozdrawiam. pawell32