  • 1. Data: 2011-02-14 21:24:26
    Temat: mały hacking dekodera n-ki
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    pytałem jakiś czas temu, czy da sie "wyciągnąć" nagrania z dysku w
    turbodekoderze telewizji n. Poradzono mi zebym wziął c+ z własnym
    sprzętem. Wracam jednak teraz do pytania jak abonent nki.
    o ile dobrze pamietam, to multiroom w nce wyglądał tak ze 2 dekodery
    były spięte w sieć, w 2 można było oglądać nagrane filmy, a tylko jeden
    miał dysk - myle sie? jeśli nie, to jest 100% dostęp do zawartości dysku
    przez net!
    drugi pomysł - wyjąć dysk, podłączyć do kompa i zgrać - próbował ktoś?
    trzeci pomysł, najtrudniejszy, włamać sie do tego dekodera tak jak sie
    włamuje do jakiegoś komputera. tyle ze o tym niemam bladego pojęcia.

    macie jakieś doświadczenia lub sugestie poza "kup inny sprzęt albo
    wideograbber"?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2011-02-14 21:41:16
    Temat: Re: mały hacking dekodera n-ki
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 14.02.2011 22:24, ToMasz pisze:
> [...]
    > o ile dobrze pamietam, to multiroom w nce wyglądał tak ze 2 dekodery
    > były spięte w sieć, w 2 można było oglądać nagrane filmy, a tylko jeden

    nie.

    > jeśli nie, to jest 100% dostęp do zawartości dysku
    > przez net!

    a jak chcesz się do tego dobrać?

    > drugi pomysł - wyjąć dysk, podłączyć do kompa i zgrać - próbował ktoś?

    dekoder jest plombowany, a zerwanie plomby jest wysoka kara,
    poza tym dane są zaszyfrowane.
    tak jest np. z tv samsunga z możliwością nagrywania.

    > trzeci pomysł, najtrudniejszy, włamać sie do tego dekodera tak jak sie
    > włamuje do jakiegoś komputera. tyle ze o tym niemam bladego pojęcia.

    no właśnie

  • 3. Data: 2011-02-14 21:44:38
    Od: Bronek Wiaderko <a...@t...zespol>

    W dniu 2011-02-14 22:24, ToMasz pisze:
> [...]
    > włamuje do jakiegoś komputera. tyle ze o tym niemam bladego pojęcia.
    >
    > macie jakieś doświadczenia lub sugestie poza "kup inny sprzęt albo

    Idz pierdolnij piwko z kolesiami !

  • 4. Data: 2011-02-15 11:32:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...czy da sie "wyciągnąć" nagrania z dysku w
    > turbodekoderze telewizji n.

    Zasadnicze pytanie brzmi PO CO?

> [...]
    > próbował ktoś?
    > trzeci pomysł, najtrudniejszy, włamać sie do tego dekodera

    Jak lubisz bez sensu narażać się na kłopoty to próbuj ;-).

  • 5. Data: 2011-02-15 19:14:45
    Od: boxfish <c...@g...pl>

> [...]

    > były spięte w sieć, w 2 można było oglądać nagrane filmy, a tylko jeden
    > miał dysk - myle sie? jeśli nie, to jest 100% dostęp do zawartości dysku

    nie, to jest 100% dostęp drugiego dekodera do zawartości pierwszego, nie
    wiesz jaki to protokół wiesz tylko jaki kabelek

    > drugi pomysł - wyjąć dysk, podłączyć do kompa i zgrać - próbował ktoś?
    > trzeci pomysł, najtrudniejszy, włamać sie do tego dekodera tak jak sie
    > włamuje do jakiegoś komputera. tyle ze o tym niemam bladego pojęcia.

    człowieku, ludzie 5x mądrzejsi od ciebie się za to nie biorą, daj już
    sobie spokój

    > macie jakieś doświadczenia lub sugestie poza "kup inny sprzęt albo
    > wideograbber"?

    tak, ochłoń

  • 6. Data: 2011-02-15 21:38:52
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    boxfish pisze:

    > człowieku, ludzie 5x mądrzejsi od ciebie się za to nie biorą,

    ciekawa teza. możesz jakoś mnie skontaktować z tymi ludzmi? Może im
    pomogę, a moze zasponsoruje ich prace?
    > daj już
    > sobie spokój
    w jakim sensie? mam przestać żyć, myśleć? masz na to jakiś wpływ? jesteś
    dlamnie kimś kto powienien mi dawać takie rady?

    > tak, ochłoń

    Dlaczego mam ochłonąć, i jaki Ty masz w tym interes? PRacujesz w Ncie w
    dziale zabezpieczeń turborekorderów?

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-02-15 21:42:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Robert_J pisze:

    > Zasadnicze pytanie brzmi PO CO?
    żeby po roku mieć na dysku wszystkie odcinki startreka. żeby w dowolnym
    momencie odtworzyć nagrania z pendriva na telewizorze w drugim pokoju.

    > Jak lubisz bez sensu narażać się na kłopoty to próbuj ;-).
    bez sensu - nie, kłopoty - jak najdalej. To poporostu ciekawość i
    dociekliwość. jeśli ktoś mi powie - nie dotykaj pieca bo parz - nie
    dotknę. jeśli ktoś mi powie nie dotykaj pieca "bo tak" będę dociekał
    dlaczego "nie dotykaj"

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-02-15 23:10:00
    Od: wScieklY ZdziCh <w...@s...com>

    W dniu 2011-02-15 22:38, ToMasz pisze:

> [...]
    > dlamnie kimś kto powienien mi dawać takie rady?

    > Dlaczego mam ochłonąć, i jaki Ty masz w tym interes? PRacujesz w Ncie w

    Dziecioku z motyka na slonce ? Nka nie jest na tyle atrakcyjna dla
    hackierow zeby sobie tym gownem zawracali glowe. Kup sobie normalny
    tuner i wtedy bedziesz mial pelen dostep do dysku, albo wachasz dupe TVN
    albo jestes wolnym czlowiekiem.
    Decyzja nalezy do ciebie.

    polecam forum laki.

  • 9. Data: 2011-02-16 09:30:19
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-15 22:38, ToMasz pisze:

    > ciekawa teza. możesz jakoś mnie skontaktować z tymi ludzmi? Może im
    > pomogę,

    LOL

    > Dlaczego mam ochłonąć, i jaki Ty masz w tym interes? PRacujesz w Ncie w
    > dziale zabezpieczeń turborekorderów?

    to jest taki dział ? zakoleguj się z kimś będziesz miał dostęp do dysku ....

  • 10. Data: 2011-02-16 18:51:29
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-02-15 22:42, ToMasz pisze:

    > żeby po roku mieć na dysku wszystkie odcinki startreka. żeby w dowolnym
    > momencie odtworzyć nagrania z pendriva na telewizorze w drugim pokoju.

    Nie szkoda ci zycia na ogladanie tego samego?
    Obejzyj i zapomnij a jak bedzie nadawane drugi raz to przczytaj ksiazke
    ktorej jeszcze nie czytales.
    Nie szastaj zyciem masz tylko jedno.

    G.