  • 11. Data: 2011-02-16 19:42:38
    Temat: SZOK POLSAT dvb-t warszawa mecz w FULL HD :D
    Od: "a" <...@...ls>

    jakość obrazu genialna pelne 1080p

  • 12. Data: 2011-02-16 19:53:43
    Temat: Re: mały hacking dekodera n-ki
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    wrote:

> [...]
    > o ile dobrze pamietam, to multiroom w nce wyglądał tak ze 2 dekodery
    > były spięte w sieć, w 2 można było oglądać nagrane filmy, a tylko jeden
    > miał dysk - myle sie? jeśli nie, to jest 100% dostęp do zawartości dysku
    > przez net!
    > drugi pomysł - wyjąć dysk, podłączyć do kompa i zgrać - próbował ktoś?
    > trzeci pomysł, najtrudniejszy, włamać sie do tego dekodera tak jak sie
    > włamuje do jakiegoś komputera. tyle ze o tym niemam bladego pojęcia.
    >
    > macie jakieś doświadczenia lub sugestie poza "kup inny sprzęt albo

    o mutliroomi-e tnk/n (hd) wyszukalem w sieci takie ciekawostki:

    "nagrywany materiał, będzie szyfrowany i możliwy do odtworzenia tylko
    na dekoderze który go nagrał. Także dysk z momencie preparowania do
    użytkowania, będzie parowany z danym dekoderem. Co spowoduje że nie
    będzie możliwość przeniesienia filmu do kolegi, który nawet posiadałby
    identyczny dekoder.
    (...)
    nowy dekoder, będzie elementem nowego systemu multiroom w telewizji "N"
    który ma pojawić się we wrześniu br. Nowy biały dekoder ma być podrzędnym
    (slave) dekoderem, który w tandemie z turbodekoderem stworzy system
    multiroom-u. Medium łączącym ma być sieć LAN, służąca do przesyłania
    uprawnień, ale także strumienia video. Dekoder slave, ma także sterować
    funkcjami nagrywania w turbodekoderze, dając możliwośc nagrywania
    odtwarzania nagranego materiału w drugim pokoju."

    jesli to co napisano jest prawda, to kazdy dekoder ma gdzies zapisane klucze
    szyfrujace do nagrywanych filmow (eeprom, albo jako pliki na tym sparowanym
    dysku), wiec po sieci albo przesylaja wprost strumien mpeg z pliku
    po odszyfrowaniu, albo jakims swoim protokolem wymieniaja sie kluczami
    i pozniej przesylaja wprost zaszyfrowany plik z filmem. jak sie snifferem
    nie popatrzy, to mozemy tylko wrozyc z fusow.

  • 13. Data: 2011-02-16 20:36:49
    Temat: Re: SZOK POLSAT dvb-t warszawa mecz w FULL HD :D
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "a" <...@...ls> napisał w wiadomości
    > jakość obrazu genialna pelne 1080p

    Nie tylko w Warszawie, w Poznaniu też, więc pewnie wszędzie gdzie jest
    mux-2.
    I bardzo miło z ich strony.
    Szkoda tylko że jutrzejszy mecz Lecha jest w TV4.

  • 14. Data: 2011-02-16 21:02:52
    Od: wScieklY ZdziCh <w...@s...com>

    Zeby bylo warto cokolwiek nagrywac z tej gownianej TV to rozumiem ale
    tam jest repertuar dla mocherowych beretow i odmozdzonych wyksztalciuchow.

    Kup sobie dekoder z PVR za 200-300zl i ciesz sie zyciem.

  • 15. Data: 2011-02-17 06:18:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-16 19:51, Alias Awatar pisze:
    > Nie szastaj zyciem masz tylko jedno.

    jesteś pewien? ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 16. Data: 2011-02-17 06:26:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-16 20:53, Paweł pisze:
> [...]
    > i pozniej przesylaja wprost zaszyfrowany plik z filmem. jak sie snifferem
    > nie popatrzy, to mozemy tylko wrozyc z fusow.

    za to na ferdku (np.8900) nagrywasz i oglądasz to na kompie bez
    przeróbek, tez hd.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 17. Data: 2011-02-17 09:26:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "a" <...@...ls> napisał w wiadomości
    > jakość obrazu genialna pelne 1080p

    Nie ma przypadków - to nie żaden prezent tylko zagrywka taktyczna, która
    miała uchronić Polsat przed roszczeniami N, za to, że puszczają LM w
    płatnych kanałach.

    http://www.sport.pl/pilka/1,65041,9120687,Liga_Mistr
    zow__Telewizyjna_wojna_futbolowa.html

    " Polsat HD jest tym samym kanałem co Polsat, nadającym symultanicznie ten
    sam program na tej samej koncesji i nie jest kanałem płatnym - mówi Tomasz
    Matwiejczuk, rzecznik Polsatu."

  • 18. Data: 2011-02-17 17:15:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Alias Awatar pisze:

    > Nie szkoda ci zycia na ogladanie tego samego?
    > Obejzyj i zapomnij a jak bedzie nadawane drugi raz to przczytaj ksiazke
    > ktorej jeszcze nie czytales.
    > Nie szastaj zyciem masz tylko jedno.
    >
    > G.
    Czy wy macie manie poprawiania życia innym? mam jeden dekoder bez opcji
    multiroom, i 2 telewizory. drugi w pokoju dziecka, celowo nie podłączony
    do anteny/kablówki bo to co oglada dziecko jest sprawdzane pod względem
    treści i czasu ogladania.
    Jakoś ten obraz z "nki" muszę przenieść! pozatym po 2 tygoniach mam 55%
    zajetego miejsca na dysku. 90% to davinci learning....
    ToMasz

  • 19. Data: 2011-02-18 06:20:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-17 18:15, ToMasz pisze:
    > Czy wy macie manie poprawiania życia innym?

    co się dziwisz jak idiotyczne pytania zadajesz?

    zawsze możesz kupić transmiter video.
    http://allegro.pl/televes-audio-video-sender-przedlu
    zacz-pilota-i1432418746.html

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 20. Data: 2011-02-18 09:41:15
    Od: wScieklY ZdziCh <w...@s...com>

> [...]
    > Jakoś ten obraz z "nki" muszę przenieść! pozatym po 2 tygoniach mam 55%
    > zajetego miejsca na dysku. 90% to davinci learning....

    Skoro jestes Jeleniem i nie stac cie na normalny tuner i normalna
    platforme to ogladaj to gowna na gownianym tunerze.