  • 1. Data: 2011-02-10 18:14:38
    Temat: W ktorym programie do edycji filmow...?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    nie wiem czy to da sie tak normalnie, domowo
    zrobic, ale ...
    w ktorym programie do edycji filmow - jak najprostszym w obsludze,
    niekoniecznie freeware, jest opcja baaaardzo znacznego plynnego
    spowolnienia?
    hmmm, mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi...;]
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-02-10 20:51:02
    Temat: Re: W ktorym programie do edycji filmow...?
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >w ktorym programie do edycji filmow - jak najprostszym w obsludze,
    >niekoniecznie freeware, jest opcja baaaardzo znacznego plynnego
    >spowolnienia?

    Corel Videostudio, Premiere, Premiere Elements, Pinnacle Studio, Edius.

    Jingiel

  • 3. Data: 2011-02-10 20:56:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    sowa pisze:
> [...]
    > spowolnienia?
    > hmmm, mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi...;]
    zaryzykowałbym ze w każdym. ja zmuszony w zastanym nieznanym programie,
    nakazałem zrobić z ok 25 klatek 100 na sekunde, blokując pozostałe
    parametry. w ten sposób uzyskałem bardzo płynny film prawie 4 razy
    wolniejszy.
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-02-10 22:52:38
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-10 21:51, Jingiel pisze:

    > Corel Videostudio, Premiere, Premiere Elements, Pinnacle Studio, Edius.

    dzieki,
    a ktory jest najbardziej przyjazny
    dla niewprawnego/poczatkujacego uzyszkodnika?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 5. Data: 2011-02-10 22:53:40
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-10 21:56, ToMasz pisze:

    > nakazałem zrobić z ok 25 klatek 100 na sekunde, blokując pozostałe
    > parametry. w ten sposób uzyskałem bardzo płynny film prawie 4 razy
    > wolniejszy.

    nie wiem czy do konca rozumiem...
    ale wierze, ze wiesz o co mi chodzi i wlasnie o tym napisales:)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 6. Data: 2011-02-11 17:47:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    sowa pisze:

    > nie wiem czy do konca rozumiem...
    > ale wierze, ze wiesz o co mi chodzi i wlasnie o tym napisales:)

    skoro materiał filmowy ma 100 katek przypadających na jedną sekunde, a
    odtwarzacz odtwarza 25 kaltek, to czas jakby spowalnia 4 krotnie. jak
    masz windowsa to zacznij od virtual duba.

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-02-11 17:56:53
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 10.02.2011 23:52, sowa pisze:

    > dzieki,
    > a ktory jest najbardziej przyjazny
    > dla niewprawnego/poczatkujacego uzyszkodnika?

    A ile kosztują nie pytasz ;) ? MSPANC.

  • 8. Data: 2011-02-11 22:47:01
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-11 18:56, ja pisze:

    > A ile kosztują nie pytasz ;) ?

    a co ma piernik...?
    nie pytalem przeciez o najtanszy czy najdrozszy...
    czytamy ze zrozumieniem?
    czy to ma byc jakas aluzja?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 9. Data: 2011-02-11 22:47:56
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-11 18:47, ToMasz pisze:

    > skoro materiał filmowy ma 100 katek przypadających na jedną sekunde, a
    > odtwarzacz odtwarza 25 kaltek, to czas jakby spowalnia 4 krotnie.

    i wszystko (prawie:)) jasne ....

    > masz windowsa to zacznij od virtual duba.

    tak zrobie, dzieki

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 10. Data: 2011-02-11 23:35:53
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    sowa wrote:
> [...]
    > spowolnienia?
    > hmmm, mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi...;]

    Czy ja glupi jestem? Jakie masz WEJSCIOWE FPS? Jesli masz 100 to zrobisz plynne
    25...

    Jesli masz 25 FPS to jak to chcesz spowolnic bez robienia tak zwanego pokazu
    slajdow (slide show)? Z pustego i Salomon nie naleje. Pytam bo malo ktora
    kamera kreci z naprawde duzym frame rate (ah ten angielski) i to w dobrej
    rozdzielczosci. Jakbys mial kamere do zdjec poklatkowych to raczej bys takich
    pytan nie zadawal :>

    W glupim MPC (player) masz opcje spowolnienia, nie trzeba przerabiac jesli
    tylko chodzi o odtworzenie u siebie. Mozesz i zapisac film do postaci
    pojedynczych klatek w jpg, pozniej odpalic jakis xnview i wlaczyc slajd szola z
    1 obrazkiem na minute. Barrrrdzo spowolnisz ten "film".