  • 1. Data: 2013-03-11 23:12:42
    Temat: maleńkie ogniwa pryzmatyczne, albo mikro bateria do telefonu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    mam mały telefonik, w którym spuchła bateria i niema wydolności
    prądowej. tzn rozmowa przychodząca wyłącza telefon. po pełnym
    naładowaniu, można dzwonić, ale parę godzin później katastrofa.
    Tak czy sak, dłuzszy bok to 42mm. znajdę coś takiego?
    ToMasz
    ps
    hyundai mb-108
    Oryginalna bateria niedostępna

  • 2. Data: 2013-03-12 17:59:23
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl>

    > Tak czy sak, dłuzszy bok to 42mm. znajdę coś takiego?
    > Oryginalna bateria niedostępna

    Samo ogniwo zapewne znajdziesz tu:
    http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania=519&
    idzastosowanianad=518&search=
    Do kompletu potrzebna jest jeszcze płytka z tzw. zabezpieczeniem i
    stykami. Możesz ją wydłubać ze starego akumulatora. Uważaj jednak aby
    przy okazji nie rozszczelnić ogniwa. Może to być niebezpieczne.

    Paweł

  • 3. Data: 2013-03-12 19:01:12
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 12.03.2013 17:59, Pawel2420 pisze:

> [...]
    > stykami. Możesz ją wydłubać ze starego akumulatora. Uważaj jednak aby
    > przy okazji nie rozszczelnić ogniwa. Może to być niebezpieczne.

    dzięki. choć jedna ma czas dostawy 6 tygodni, druga towar trudno
    dostępny, ale po nazwie znalazłem gdzie indziej. Powiedz mi proszę czy
    pojemności tych ogniw są realne czy można je pomiędzy bajki włożyć?
    Bateria ma deklarowane 570mAh, ale telefon potrafi pociągnąć ponad 300
    mA, więc to dla niej dużo....

    ToMasz