  • 21. Data: 2010-09-24 10:58:39
    Temat: Re: małe, mocne, do zabawy..
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-23 21:10, ąćęłńóśźż wrote:

    > Np. Opel Tigra.

    I ta potworna moc i zawadiacki charakter opla corsy..

    --

    memento lorem ipsum

  • 22. Data: 2010-09-24 11:05:42
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > Ta Alfa waży chyba więcej niż Twoje Mondeo. Golf pewnie niewiele mniej.

    vr6 wazy 1,2 - 1,25 tony co przy 170-190 koniach
    (zalenie jaka wersja... nie uwzgledniam tego ile ich po latach zostalo :) )

    prowadzi sie bardzo dobrze i na prostej i w zakretach ale nie specjalnie
    znosi predkosci niemiecko-autostradowe ;)

    pzdr

  • 23. Data: 2010-09-24 11:38:16
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    > On Fri, 24 Sep 2010 01:56:52 -0700 (PDT), Przemek V

    > Przemek, ale on chce mieć sześć cylindrów, bo od szcześciu
    > cylindrów lepiej układa się w spodniach ;)))

    Wrzuci sobie te dwa cylindry na fotel pasażera i będzie.

    Jurand.

  • 24. Data: 2010-09-24 12:50:38
    Temat: Re: ma?e, mocne, do zabawy..
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 24.09.2010 krzyss <k...@S...com> napisał/a:
    > Clio SPORT ~2000 ?
    > Moze V6 nie ma, ale jest dosc lekkie i szybkie. Ciezko bedzie tylko o
    > trafienie nie bitego :)

    Ciężko będzie w ogóle trafić jakąś niezabitą sztukę za 10 kPLN. Jak
    szukałem pół roku temu to wszystko kosztowało ~15 kPLN z małymi
    wyjątkami. Ładne egzemplarze do sprowadzenia +2-3 kPLN więcej.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 25. Data: 2010-09-24 18:57:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-24 10:58, Robert Rędziak pisze:
    > On Fri, 24 Sep 2010 01:56:52 -0700 (PDT), Przemek V

    > Przemek, ale on chce mieć sześć cylindrów, bo od szcześciu
    > cylindrów lepiej układa się w spodniach ;)))

    No to wypisz wymaluj Z3. Tylko - znów kasy mało.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2010-09-25 00:12:28
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-09-24 12:50, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Ciężko będzie w ogóle trafić jakąś niezabitą sztukę za 10 kPLN. Jak
    > szukałem pół roku temu to wszystko kosztowało ~15 kPLN z małymi
    > wyjątkami. Ładne egzemplarze do sprowadzenia +2-3 kPLN więcej.

    Z 4 miesiace temu znalazlem z 2001 w DE za 7000.- z padnietym silnikiem
    i przebiegiem 86kkm
    Do tej pory zaluje ze nie pojechalem :(
    Mialem juz Clio RS i wiem ze jako zabawka jest super.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 27. Data: 2010-09-25 15:51:54
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 25.09.2010 krzyss <k...@S...com> napisał/a:

    > Z 4 miesiace temu znalazlem z 2001 w DE za 7000.- z padnietym silnikiem
    > i przebiegiem 86kkm
    > Do tej pory zaluje ze nie pojechalem :(
    > Mialem juz Clio RS i wiem ze jako zabawka jest super.

    No doliczając jakieś 3 kPLN za silnik z Allegro, do tego rozrząd (z tego
    co pamiętam graty nie są najtańsze) ~1 kPLN i na koniec przekładka z 1,5
    kPLN wychodzi 12,5.

    Do tego transport auta do Polski (ciężko powiedzieć ile bo dużo zależy
    od odległości) + opłaty.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 28. Data: 2010-09-25 17:29:08
    Temat: Re: ma?e, mocne, do zabawy.. (OT - częściowo).
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-25 15:51, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

    Adamie, tak z czystej ciekawości - czym masz opakowanego tego potworka z
    siga?

  • 29. Data: 2010-09-25 18:59:11
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    > Adamie, tak z czystej ciekawości - czym masz opakowanego tego potworka z
    > siga?

    Xsara 2001.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 30. Data: 2010-09-26 13:52:45
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2010-09-24 09:12, to pisze:
    > begin Staszek Sosenko

    > 8.5 ma w swoim Mondeo więc jaki sens?

    8,5 vs 6 w s2-ce - jakiś sens jest. No i quattro. A zdrowego da się
    czipnąć powyżej 250, później już mechaniczne zabawy i 300++ ;)
    Tylko jeden problem: wątkopiszca celuje w wolnossący, nawet duży silnik,
    żeby sie nie pierdzielić.