  • 1. Data: 2009-10-15 13:38:32
    Temat: małe metalowe obudowy - detal
    Od: PH <s...@w...pl>

    Potrzebuję kilku małych metalowych obudów w rozmiarach mniej więcej
    30x30x20, 4 sztuki.

    Gdzie takich szukać? Najmniejsze jakie znalazłem to hammonda, ale też za
    duże.

    --
    PH

  • 2. Data: 2009-10-15 14:28:37
    Temat: Re: małe metalowe obudowy - detal
    Od: shg <s...@g...com>

    On 15 Paź, 15:38, PH <s...@w...pl> wrote:
    > Potrzebuję kilku małych metalowych obudów w rozmiarach mniej więcej
    > 30x30x20, 4 sztuki.

    http://www.armel.pl/

    Nie wiem tylko, jak sobie za takie coś policzą, ale robią na
    zamówienie ilości prototypowe.

  • 3. Data: 2009-10-15 20:30:32
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    shg pisze:

    > http://www.armel.pl/
    >
    > Nie wiem tylko, jak sobie za takie coś policzą, ale robią na
    > zamówienie ilości prototypowe.

    To jest bardzo śmieszna firma: nie udostępniają zwymiarowanych rysunków
    swoich produktów i do tego są odporni na prośbę o wysłanie katalogu ;-)
    Chyba nie zauważyli końca roku 1989.

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2009-10-15 21:01:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PH,

    Thursday, October 15, 2009, 3:38:32 PM, you wrote:

    > Potrzebuję kilku małych metalowych obudów w rozmiarach mniej więcej
    > 30x30x20,

    Ale jakieś jednostki chyba byłyby pomocne?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2009-10-15 22:09:02
    Od: PH <s...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Ale jakieś jednostki chyba byłyby pomocne?

    Spodziewasz się mil rosyjskich czy łokci;)? Oczywiście chodziło mi o
    milimetry.

    --
    PH

  • 6. Data: 2009-10-16 06:32:16
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    PH pisze:
    > Potrzebuję kilku małych metalowych obudów w rozmiarach mniej więcej
    > 30x30x20, 4 sztuki.
    >
    > Gdzie takich szukać? Najmniejsze jakie znalazłem to hammonda, ale też za
    > duże.

    Szukałeś w Bopli (de) i w Gainta (tw)?
    Gainta (też) ma przedstawiciela w Polsce.

    Pozdrawiam,
    Michał Smolnik

  • 7. Data: 2009-10-16 08:08:50
    Od: PH <s...@w...pl>

    Michal Smolnik pisze:

    > Szukałeś w Bopli (de) i w Gainta (tw)?
    > Gainta (też) ma przedstawiciela w Polsce.

    Jeszcze nie, nie znałem tych nazw. Dziękuję na podpowiedzi.

    --
    PH

  • 8. Data: 2009-10-16 08:49:07
    Od: robmac <r...@k...pl>

    On 16 Paź, 10:08, PH <s...@w...pl> wrote:
> [...]

    Jak nie znajdziesz nic gotowego, to mogę Ci wyfrezować (CNC) - Dibond,
    albo blacha alu.
    Szczegóły na priv.

    pozdrawiam
    Robert

  • 9. Data: 2009-10-16 09:06:12
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    PH pisze:

    > Jeszcze nie, nie znałem tych nazw. Dziękuję na podpowiedzi.

    Jeśli chodzi o Boplę, to moja rada - nie próbuj kupować przez Soytera.
    Ciężko się z nimi rozmawia, a w jednym przypadku zakupu produktu Bopli
    nawet zostałem oszukany.

    Pozdrawiam,
    Michał