  • 1. Data: 2009-10-14 19:38:53
    Temat: Poszukiwane dane o tranzystorze MAR724 w obudowie TO-220
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    Witam. Prosze o pomoc w rozpoznaniu tranzystora i znalezieniu zamiennika badz
    oryginalu. Mam problemy z siecia i nie moge poszukac w necie. Jedyne co mi dziala to
    grupy dyskusyjne.

    Dziekuje za wszelaka informacje.

  • 3. Data: 2009-10-15 14:13:27
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    Dziekuje.
    Dzis przedzwonilem 38 sklepow elektronicznych w Polsce i serwisow i nikt nie
    wpadl na pomysl, ze to nie jest jego wlasciwa nazwa.
    STGP10NC60KD

  • 4. Data: 2009-10-15 16:04:53
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    > Dziekuje.
    > Dzis przedzwonilem 38 sklepow elektronicznych w Polsce i serwisow i nikt
    > nie wpadl na pomysl, ze to nie jest jego wlasciwa nazwa.
    > STGP10NC60KD

    Zatem dane zapewne już masz, bo pełnej, długiej nazwy nie wypisują na
    obudowie
    STGP10NC60KD - N-channel 600V - 10A Short circuit rated PowerMESH IGBT -
    STMicroelectronics
    http://www.alldatasheet.co.kr/datasheet-pdf/pdf_kor/
    163159/STMICROELECTRONICS/STGP10NC60KD.html