  • 1. Data: 2009-10-15 07:51:45
    Temat: LCD własny design
    Od: Grzegorz Latocha <g...@g...com>

    Witam,
    Czy wiecie może czy ktoś w Polsce robi wyśw. LCD (mono) wg. własnego
    wzoru?
    A może jakieś sprawdzone firmy w Europie? Od jakiej ilości coś takiego
    ma w ogóle sens.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-15 08:52:14
    Temat: Re: LCD własny design
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    www.maritex.com.pl

    PC

  • 3. Data: 2009-10-15 09:12:16
    Od: willy <m...@i...pl>

    On 15 Paź, 10:52, "PC" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > www.maritex.com.pl
    >
    > PC

    Masa firm,

    Stworzenie własnego wyświetlacza, jeśli ma to być tylko LCD to koszt
    od 300USD w górę, w zależności od złożoności projektu, rozmiarów itd.,
    jeśli ma być LCM ze sterownikiem, od 1500USD, chyba że uda się
    dopasować coś gotowego pod Twoje potrzeby, wtedy przeróbki są tańsze.
    Jeśli potrzebujesz większą ilość dostawca może się zgodzić, że wyłoży
    za Ciebie kasę na projekt i spłacisz mu ją w cenie wyświetlacza. Np
    kwota projektu zostanie rozłożona na pierwsze 1k szt.
    MOQ bardzo różnie. Z moich doświadczeń zazwyczaj ok 500szt.

    Pozdrawiam
    -willy-

  • 4. Data: 2009-10-15 20:35:07
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Grzegorz Latocha pisze:
> [...]
    > wzoru?
    > A może jakieś sprawdzone firmy w Europie? Od jakiej ilości coś takiego

    To ja się podepnę: czy ktoś z Was widział w Polsce wyświetlacze
    graficzne (raczej małych rozmiarów) z 8bitową skalą szarości na pixel?

    --
    Filip.

  • 5. Data: 2009-10-15 21:12:59
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > To ja się podepnę: czy ktoś z Was widział w Polsce wyświetlacze
    > graficzne (raczej małych rozmiarów) z 8bitową skalą szarości na pixel?

    Jak male? Jak masz gola matryce tylko z latchami to mozesz zasymulowac
    odcienie szarosci technika FRM. Probowalem do 16 odcieni i bylo ladnie,
    w necie widzialem, ze nawet z 8-bitowa glebia to wychodzi. No tyle o ile
    mozna mowic o jakiejs reprezentacji szarosci na prostych LCD.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.