  • 1. Data: 2009-10-15 07:56:27
    Temat: automatyczne wyciszanie dzwieku
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    Witam

    Jak najprosciej zrealizowac funkcje wyciszania dzwieku z jednego zrodla gdy
    pokaze sie dzwiek w innym zrodle, chodzi mi o podpiecie sie pomiedzy
    instalacja audio samochodu a cb radiem, aby cbradio mialo pierwszenstwo w
    dostepie do glosnika samochodego...

    Rf

  • 2. Data: 2009-10-15 10:13:10
    Temat: Re: automatyczne wyciszanie dzwieku
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Rafal(sxat) schrieb:
> [...]
    > pokaze sie dzwiek w innym zrodle, chodzi mi o podpiecie sie pomiedzy
    > instalacja audio samochodu a cb radiem, aby cbradio mialo pierwszenstwo w

    Prostownik jednopołówkowy na wyjściu CB, za tym tranzystor i przekaźnik.
    To najprościej. Lepszym rozwiązaniem jest podpięcie się do sygnału mute
    radia i dać na wejście telefonowe radia sygnał z CB.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-10-15 10:37:31
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message

    > Prostownik jednopołówkowy na wyjściu CB, za tym tranzystor i przekaźnik.
    > To najprościej. Lepszym rozwiązaniem jest podpięcie się do sygnału mute
    > radia i dać na wejście telefonowe radia sygnał z CB.

    I do tego wyciągnąc sygnał blokady szumów z CB

    c.