  • 21. Data: 2013-11-13 14:40:44
    Temat: Re: mBank sam usuwa groźnego konia trojańskiego z telefonów klientów
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-12 20:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Poprawiło sie z przynajmniej i bynajmniej to mamy jakąś nową maniere?
    > Notorycznie zawaząm ostatnio w necie...

    Niestety. Masz rację. Mój błąd.
    Nie z nieuctwa, a właśnie z upowszechnienia w necie. Dawniej, gdy
    czytało się głównie książki, a rzadziej gazety, to nabierało się
    prawidłowych nawyków, bo to, co zostało wydrukowane pochodziło od kogoś
    z kwalifikacjami, a i przez redaktora i korektora przechodziło przed
    wydrukowaniem.

    Dobrze, że wytykasz i robisz za odgromnik ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 22. Data: 2013-11-13 16:02:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-12 19:41, Mr. Misio pisze:

    > Telefon sluzy do komunikacji. I przydaje sie w podrozy.
    >
    > Mnie natomiast jeszcze nie przydaly sie hasla w podrozy.
    >
    > Ale ja moze dziwny jestem, i potrafie sie z ludzmi dogadac, ze przelew
    > puszcze za 2 dni a nie za 3 minuty.
    >
    > Troche asrtywnosci zawsze pomaga.
    >
    > A w cywilizowanych firmach to czesto wystarczy zadzwonic i przedluza
    > termin platnosci o kilka dni bez wylaczania uslug.

    Ty chyba reklamy nie oglądałeś! Facet przecież udał przed żoną, że ma
    klapę bagażnika otwartą, żeby zapłacić za prąd, bo mu się lodówka
    rozmrozi!! Tak masz robić, a nie przesuwać termin płatności!

    --
    MN

  • 23. Data: 2013-11-13 21:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dobrze, że wytykasz i robisz za odgromnik ;)

    Sam nie jestem bez winy (literókwi :), brak pl literek czy czesto zaczynane
    zdania z małej litery)
    Ale akurat z reszta ostatnio rzucilo mi sie w oczy.
    Tak samo jak "nie prawda" które już kilkukrotnie widziałem w tłumaczeniach
    filmów (nieoficjalnych of course)

    Dzieki za miłe słowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 24. Data: 2013-11-13 21:18:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-13 21:00, Budzik pisze:
> [...]
    następuje:

    > Sam nie jestem bez winy (literókwi :), brak pl literek czy czesto zaczynane

    ... zaczynania zdania małą literą, ewentualnie od małej litery
    - z małej litery to kolejny błąd, a nie literówka.

    :P

  • 25. Data: 2013-11-13 22:10:40
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

  • 26. Data: 2013-11-13 22:11:36
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Ty chyba reklamy nie oglądałeś! Facet przecież udał przed żoną, że ma
    > klapę bagażnika otwartą, żeby zapłacić za prąd, bo mu się lodówka
    > rozmrozi!! Tak masz robić, a nie przesuwać termin płatności!

    hehehe, jak zapomne zaplacic za prad to czekam, az mi przyjdzie wezwanie
    do zaplaty (znaczy nie czekam, ono przychodzi a ja sobie wtedy
    przypominam, ze moze faktycznie zapomnialem).

    ;)

  • 27. Data: 2013-11-14 01:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ... zaczynania zdania małą literą, ewentualnie od małej litery
    > - z małej litery to kolejny błąd, a nie literówka.

    Nie wiedziałem. Dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???