  • 11. Data: 2011-08-11 12:32:45
    Temat: Re: mBank assistance - ktoś korzystał?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "SalomeA" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j1vv1k$bsk$1@news.onet.pl...

    > w zwykłym OC Link 4 daje takie assistance w razie wypadku. Dopłaciłem
    > 40PLN/rok i mam pełne takrzę w razie awarii, oraz 7 dni wynajmu samochodu
    > jak by co. To opcja średnia, jest też opcja wypasiona z Europą.
    >
    > APROPOS: mam złotą kartę WBK, gdzie dostałam bezpłatny assistance.
    > Wypróbowałam i działą super (akumulator padł)

    Ja wykupiłem parę dni temu Autopomoc w PZU za 176 zł na cąły rok. Warunek
    tej ceny to posiadanie u nich na to samo auto OC lub AC lub MC (minicasco).
    Przyznam że nie porównywałem z innymi ofertami. Z ważniejszych pozycji jakie
    zapamiętałem to:
    - ważne na całą Europę z wyłączeniem Turcji i czegoś tam jeszcze (Iran itp)
    - naprawa na miejscu
    - pomoc przy rozładowanym, aku , zatrzasnietych kluczykach, wlaniu złego
    paliwa itp
    - holowanie
    - nocleg do 3 dni
    - wypożyczenie auta zastepczego do 7 dni
    - zapewnienie transportu z powrotem do domu
    - zapewnienie transportu spowrotem po odbiór auta
    - dodatkowy kierowca w razie potrzeby
    - inne których nie pamiętam a które można sprawdzić w warunkach

  • 12. Data: 2011-08-11 12:36:22
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > - holowanie

    Mam u nich to assistance na motocykl i holowanie jest zdaje sie do 150
    kilosow.

    Dysiek

  • 13. Data: 2011-08-11 13:23:42
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Mam u nich to assistance na motocykl i holowanie jest zdaje sie do 150
    > kilosow.

    Ale pytanie jest:
    czy ktoś skorzystał z usług różnego tego typu ubezpieczeń, a dokładniej
    usług, które one gwarantują.
    pozdr.
    gr

  • 14. Data: 2011-08-11 14:03:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ale pytanie jest:
    > czy ktoś skorzystał z usług różnego tego typu ubezpieczeń, a dokładniej
    > usług, które one gwarantują.

    Ale pytasz o mbank czy tak ogólnie?
    Bo tak ogólnie z assistance korzystałem kilka razy, w tym dwa razy za
    granicą.

  • 15. Data: 2011-08-11 15:14:44
    Od: k...@o...pl

    > czy ktoś skorzystał z usług różnego tego typu ubezpieczeń, a dokładniej

    > usług, które one gwarantują.

    A ja dla tych, ktorzy sporo podrozuja po europie albo maja kilka pojazdow,
    ktorymi sie poruszaja proponuje poczytac o ADAC Plus.
    Ubezpieczenie dziala na osobe a nie na pojazd, wiec mozna jechac czymkolwiek.
    Jezeli w ciagu 3 dni roboczych nie da sie naprawic zepsutego pojazdu dowioza go
    pod dom, wynajem auta zastepczego, hotel itd, wszystko w pakiecie. I kosztuje
    to cos kolo 80 euro na rok.
    Brat korzystal wiosna, jak mu sie harley rozkraczyl w Grecji. Zadnych
    zastrzezen, zadnych problemow.
    kapec

  • 16. Data: 2011-08-11 22:00:50
    Temat: Re: Re: mBank assistance - ktoś korzystał?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Ja wykupiłem parę dni temu Autopomoc w PZU za 176 zł na cąły rok. Warunek
    >tej ceny to posiadanie u nich na to samo auto OC lub AC lub MC (minicasco).
    nieprawda! od roku prawie mam u nich pzu pomoc i zadnych innych
    ubezpieczen samochodowych u nich nie posiadam, i nie ma limitu wieku
    auta...