eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › logan mcv
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 21. Data: 2010-08-10 10:17:18
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i3n60m$a26$1@news.onet.pl...
    >
    >
    >
    > Przecież wyraźnie pisał, że chodzi o sensownie wyposażone.
    > Do Twojego zapomnieli silnika włożyć.

    Widzisz, ten silnik to CELOWY wybór. Auto kupione do celów DG z założeniem
    że będą nim jeździź różne osoby. Silnik nie do zajechania. Niewrażliwy na
    paliwo ani na traktowanie i tani w utrzymaniu.
    Tak się żłożyło że głównie ja jeżdżę tym autem i jako koniowi roboczemu
    trudno mu coś zarzucić.
    --
    Jackare


  • 22. Data: 2010-08-10 10:17:37
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "BM" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:i3n3tn$4qv$1@news.onet.pl...
    >> No nie wiem.
    >> Odebrałem logana mcv 1,6 mpi 87KM wersja 5 osobowa 17 lutego 2009.
    >
    > Auto z rocznika zakupu czy poprzedniego?
    >
    z poprzedniego - 2008


  • 23. Data: 2010-08-10 10:23:48
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i3r1v1$o91$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i3n60m$a26$1@news.onet.pl...
    >>
    >>
    >>
    >> Przecież wyraźnie pisał, że chodzi o sensownie wyposażone.
    >> Do Twojego zapomnieli silnika włożyć.
    >
    > Widzisz, ten silnik to CELOWY wybór. Auto kupione do celów DG z założeniem
    > że będą nim jeździź różne osoby. Silnik nie do zajechania. Niewrażliwy na
    > paliwo ani na traktowanie i tani w utrzymaniu.

    A to na pewno.

    Ale tu było o kobicie i jakimś tam komforcie jazdy.
    Ja wiem, że do DG nawet C15 ludzie używali, ale jazda tym czymś była formą
    mobbingu.


  • 24. Data: 2010-08-10 10:58:44
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:i3r35m$mve$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i3r2ak$gcb$1@news.onet.pl...
    >> Ja wiem, że do DG nawet C15 ludzie używali,
    >
    > A do czego był zaprojektowany C15,
    > jak nie do DG właśnie ?
    > Podobnie Fiorino, etc.

    No i?
    Jechałeś kiedyś czymś takim?
    Bo ja tak i było to najgorsze doświadczenie motoryzacyjne w moim życiu.
    Nawet Willysem pod górkę jechało się dużo lepiej.


  • 25. Data: 2010-08-10 11:07:37
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:i3r33n$mpr$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:i3qrca$vdu$1@news.onet.pl...
    >> Prawie 90 kucy w tym loganie pozwoli mu się rozbujać do 160-170
    >> spokojnie.
    >
    > Rzeczona wcześniej pewnie cięższa Ascona 90 KM,

    Nie bardzo cięższa właśnie.

    > 60 KM 1.4 Corsa B też ~160 km/h


    Wiem, mam 60 konne Punto.
    Teoretycznie też jest w stanie jechać tyle.
    Ale nie ma w Polsce tak długich dróg, żeby komuś się chciało toto tak
    rozbujać.
    Życia nie starczy.

    Obstawiam, że obciążony trochę Logan MCV będzie jeszcze gorszy, Punto waży
    ponad 200 kg mniej.


  • 26. Data: 2010-08-10 11:09:44
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:

    >> Jechałeś kiedyś czymś takim?
    >
    > Owszem, jechałem. Przesadzasz.

    Nie.


    >
    >> Bo ja tak i było to najgorsze doświadczenie motoryzacyjne w moim życiu.
    >
    > Gorzej niż w Zaporożcu na tylnim siedzeniu,
    > albo w Żuku "na pace" ;-) ?

    Takich nie miałem.
    Ale komfort w Żuku TOWOS był zbliżony, tyle że zdecydowałem się na taką
    jazdę raz i słabo pamiętam. ;-)
    Na pewno mniej trząsł, w tej dieslowskiej tragedii w C15 można było dostać
    choroby jak przy obsłudze młota pneumatycznego.


  • 27. Data: 2010-08-10 11:29:27
    Temat: Re: logan mcv
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-09 10:22, Cavallino pisze:

    >> Jeździłem audi 80 ('84) bez wspomagania i tam koła skręcały tak lekko, że wiele
    >> osób myślało, że wspomaganie w nim jest.
    >
    > Obstawiam, że ważyło tyle co Seicento, a nie tyle co Logan MCV.

    Trochę ponad tonę oidp. Plus opony na przodzie o szerokości w okolicy 200 :)

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.


  • 28. Data: 2010-08-10 11:41:45
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kml wrote:

    >
    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:i3qrca$vdu$1@news.onet.pl...
    >
    > >>> No nie wiem.
    > >>> Odebrałem logana mcv 1,6 mpi 87KM
    > > >
    > > >
    > > > Przecież wyraźnie pisał, że chodzi o sensownie wyposażone.
    > > > Do Twojego zapomnieli silnika włożyć.
    > >
    > > Nie przesadzasz aby?
    > > Prawie 90 kucy w tym loganie pozwoli mu się rozbujać do 160-170
    > > spokojnie.
    > > A że to ośmiozaworowy, to i przy próbach elastyczności może
    > > przegonić tego twojego ceeda...
    >
    > Nie wiem jak elastyczność ale te spokojnie 170 to stawiam, że przy
    > dźwięku wyjącego o zmiłowanie silnika :)

    Kwestia zestopniowania skrzyni ;-)

    Zresztą, o czym my mówimy - przeca u nas jest maks dozwolone 130 ;-)
    Chyba że ktoś na rajdy chce tego logana brać.
    W sumie mogłoby to ciekawie wyglądać... Duża powierzchnia reklamowa!

    --
    Pozdro
    Massai


  • 29. Data: 2010-08-10 11:44:14
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:i3r65n$2bh6$1@news2.ipartners.pl...
    >W dniu 2010-08-09 10:22, Cavallino pisze:
    >
    >>> Jeździłem audi 80 ('84) bez wspomagania i tam koła skręcały tak lekko,
    >>> że wiele
    >>> osób myślało, że wspomaganie w nim jest.
    >>
    >> Obstawiam, że ważyło tyle co Seicento, a nie tyle co Logan MCV.
    >
    > Trochę ponad tonę oidp.

    Może być.
    Logan waży prawie 1200.


  • 30. Data: 2010-08-10 11:47:49
    Temat: Re: logan mcv
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:
    >
    > > > Przecież wyraźnie pisał, że chodzi o sensownie wyposażone.
    > > > Do Twojego zapomnieli silnika włożyć.
    > >
    > > Nie przesadzasz aby?
    > > Prawie 90 kucy w tym loganie pozwoli mu się rozbujać do 160-170
    > > spokojnie.
    >
    > No właśnie.
    > Zwłaszcza jak pusty, a co będzie jak go wypakujesz?
    > Widziałeś kiedyś gabaryty Logana MCV?

    Widziałem, nawet w nim siedziałem ;-), kumpel kupił jako firmówkę,
    dowozi nim jakieś manele na remonty.
    Tyle że kupił tego dci 85 kucy.

    Ciągnie to aż miło, ale to diesel więc trochę nie do końca miarodajne
    porównanie.

    Wiem że w nim miejsca sporo.

    >
    > > A że to ośmiozaworowy, to i przy próbach elastyczności może
    > > przegonić tego twojego ceeda...
    >
    > Taaa, na pewno.

    Trzeba by spróbować ;-)
    Logan ma mieć 13,5 do setki, jaki masz silnik w tym ceedzie?

    --
    Pozdro
    Massai

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: