  • 71. Data: 2012-07-02 12:13:13
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jakub Witkowski

    > A nie lepiej się jednak ograniczać to rzeczy, które się realnie
    > zdarzają, jak te opisane przez Massaia? To przydaje dyskusji realizmu.

    Tyle, że w artykule, którego autor staje wyraźnie po stronie denatki,
    czytamy: "piasek i żwir sypnęły do wózka".

    --
    ignorance is bliss

  • 72. Data: 2012-07-02 12:27:54
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-29 21:14, to pisze:
    > begin jerzy.n

    .html#ixzz1zD91IVEn

    > "Quadowcy Piotr S. i Marek B. minęli rodzinę i zaraz zawrócili. Piotr S.
    > pędził pierwszy. Jak wyliczyło dwóch biegłych od wypadków drogowych - ok.
    > 70 km na godzinę. Agata Ch., widząc, co się dzieje, zrobiła parę kroków w
    > stronę środka jezdni. - Chciała ochronić dziecko - jest przekonany jej
    > ojciec."
    >
    > Ciekawe na czym polega technika ochrony dziecka polegająca na wchodzeniu
    > pod jadącego quada...

    Kierowca Quada jechał "na" nią, w odruchu obronnym weszła na środek, tak
    aby ją minął, ten jednak postanowił się popisać i postanowił jeszcze
    zahamować przed nią bokiem, obsypując piachem, a że był gówno nie driver
    to zabił człowieka.

  • 73. Data: 2012-07-02 12:37:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mw

> [...]
    > aby ją minął, ten jednak postanowił się popisać i postanowił jeszcze
    > zahamować przed nią bokiem, obsypując piachem, a że był gówno nie driver

    Początkowo szła obok wózka, czyli chciał także staranować dziecko w
    wózku, a ona, chroniąc dziecko, uciekła na środek drogi? Tak, to logiczne.

    --
    ignorance is bliss

  • 74. Data: 2012-07-02 12:42:06
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-02 12:13, to pisze:
    > begin Jakub Witkowski

    > Tyle, że w artykule, którego autor staje wyraźnie po stronie denatki,
    > czytamy: "piasek i żwir sypnęły do wózka".

    Kojarzysz że żwir to nie kurz?
    http://wyborcza.pl/51,75478,11986544.html?i=0
    Nawet na tym zdjęciu widać trochę kamyczków.

  • 75. Data: 2012-07-02 13:12:09
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2012-07-02 12:27, mw pisze:

> [...]
    > aby ją minął, ten jednak postanowił się popisać i postanowił jeszcze
    > zahamować przed nią bokiem, obsypując piachem, a że był gówno nie driver

    Napisałem to już wcześniej, ale zacytuję sam siebie:

    Ryk silnika obudził dziecko. Matkę to zdenerwowało (zrozumiałe),
    pokazała im faka (też bym tak zrobił), co pewnie musieli dostrzec. I tu
    okazuje się, że kierowca quada to debil, który zamiast się zatrzymać i
    przeprosić, postanowił udowodnić, że ma prawo sobie po tej drodze
    jeździć i przejedzie obok nich jeszcze raz. I z kolei tu okazuje się, że
    matka dziecka to też debilka, bo zamiast, widząc co się dzieje, odpuścić
    debilowi, postanowiła sprobować go zatrzymać, przeceniając możliwości
    zarówno techniczne quada jak i mentalne jego kierowcy. A "rajdowiec" w
    sumie też nie spodziewał się tak debilnej reakcji, w efekcie czego
    doszło do tragicznego wypadku - WYPADKU, a nie morderstwa!

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 76. Data: 2012-07-02 13:22:01
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-07-02 11:48, Bydlę pisze:

    > Właśnie to ma sens, gdyż wszyscy dysponują takimi samymi danymi.
    > ;>

    Takie dane to nie dane na podstawie których można kogoś oskarżać o
    morderstwo. Każdemu wydaje się, że wyciąga wnioski, a tak naprawdę to
    spekuluje.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 77. Data: 2012-07-02 13:31:41
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-07-02 11:05, to pisze:
    > begin Miroo

    > Odpowiedziałeś, że polegała na osłonięciu wózka od strony drogi,
    > tymczasem z tekstu jasno wynika, że to było co najmniej kilka kroków,
    > czyli kobieta po prostu postanowiła zatrzymać quada i źle oceniła swoje
    > możliwości w tym zakresie.

    Powtarzam, ja tylko odpowiadałem na twoje pytanie. Artykułu wtedy nie
    czytałem, więc tylko wyraziłem przypuszczenie co do jej motywów.

    W tym konkretnym przypadku uważam, że kobieta chciała quadowca złapać i
    zwyzywać/skopać/nie wiem co. Droga nie jest szeroka, pewnie dwa, trzy
    kroki wystarczyłyby, aby quad się nie zmieścił.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 78. Data: 2012-07-02 13:32:53
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-02 12:37, to pisze:
    > begin mw

    > Początkowo szła obok wózka, czyli chciał także staranować dziecko w
    > wózku, a ona, chroniąc dziecko, uciekła na środek drogi? Tak, to logiczne.

    W którym miejscu jest napisane że szła obok wózka?
    Jak coś na ciebie jedzie próbujesz zejść temu z drogi, i pewnie to zrobiła.
    Ja piszę że facet chciał babie pokazać że nie będzie mu faka pokazywała
    i mu wyszło trochę inaczej niż zamierzał, jak by nie patrzeć pokazał
    jej, no nie?.
    Poza tym nigdzie nie jest napisane że wskoczyła lub wybiegła.
    Z twojej argumentacji wynika że mogę sobie taranować pieszych do woli,
    bo to jest ich wina że chodzą po jezdni.

  • 79. Data: 2012-07-02 13:50:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-02 11:22:01 +0000, Miroo <m...@R...o2.pl> said:

    > Takie dane to nie dane

    To są dane, którymi dysponują wszyscy, więc są bardzo dobre do
    dyskutowania na temat tych danych.

    --
    Bydlę

  • 80. Data: 2012-07-02 13:52:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-02 11:12:09 +0000, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> said:

    > w efekcie czego doszło do tragicznego wypadku - WYPADKU, a nie morderstwa!

    OK, ale sądzony winien być z paragrafu o zabójstwo. Gdyż albo winien
    być dożywotnio zamknięty w psychiatryku, albo GODZIŁ się na to, że może
    kogoś zabić (zresztą sprawa dowodzi, że zabił, więc tylko idiot będzie
    mówił: "nie sądziłem, że mogę zabić") i ponieść stosowną do tego karę.

    Wersja skrócona: za swoje czyny trzeba ponosić odpowiedzialność.

    --
    Bydlę