  • 81. Data: 2012-07-02 13:55:18
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: to <t...@i...pl>

  • 82. Data: 2012-07-02 14:03:41
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2012-07-02 13:55, to pisze:

  • 83. Data: 2012-07-02 14:11:31
    Od: to <t...@i...pl>

  • 84. Data: 2012-07-02 14:22:15
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-02 14:11, to pisze:
    > begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
    >
    >>> Kojarzysz, że żwir to nie kamienie?
    >>
    >> Jak nie, jak tak?
    >> http://pl.wikipedia.org/wiki/Żwir
    >
    > ? kamień
    > twarda, spoista i ciężka bryła skalna

    Semantyka, twierdzisz że KAMYK wyrwany z pod kół quada jest mniej
    niebezpieczny ponieważ nie jest kamieniem? Czy może to że jest KAMYKIEM
    powoduje że już nie uderza w ludzi lub nie może spowodować obrażeń?

  • 85. Data: 2012-07-02 14:22:21
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2012-07-02 14:11, to pisze:
    > begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]

    > ? kamień
    > twarda, spoista i ciężka bryła skalna

    Pojęcie "kamień" jest tak szerokie, że cytowanie jednego z wielu znaczeń
    niczego nie udowadnia. Zapewniam Cię, że to, z czego składa się żwir w
    definicji kamienia się jak najbardziej mieści, więc nie brnij
    niepotrzebnie ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 86. Data: 2012-07-02 14:41:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mw

    > Semantyka, twierdzisz że KAMYK wyrwany z pod kół quada jest mniej
    > niebezpieczny ponieważ nie jest kamieniem? Czy może to że jest KAMYKIEM
    > powoduje że już nie uderza w ludzi lub nie może spowodować obrażeń?

    Kamyk, a kamień to różnica. Dowiedz się czym jest energia kinetyczna.

    --
    ignorance is bliss

  • 87. Data: 2012-07-02 14:41:58
    Od: to <t...@i...pl>

> [...]

    > niczego nie udowadnia. Zapewniam Cię, że to, z czego składa się żwir w
    > definicji kamienia się jak najbardziej mieści, więc nie brnij

    Nie, żwir nie składa się z kamieni, nikt nie nazywa potocznie kamieniem
    czegoś o wielkości centymetra.

    --
    ignorance is bliss

  • 88. Data: 2012-07-02 14:44:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mw

    > W którym miejscu jest napisane że szła obok wózka?

    A artykule.

    > Jak coś na ciebie
    > jedzie próbujesz zejść temu z drogi, i pewnie to zrobiła.

    Czyli gość na quadzie próbował staranować ją i dziecko, a ona broniąc
    dziecko wybiegła na środek drogi po czym gość na quadzie uderzył w nią, a
    nie w dziecko? Brzmi logicznie, na pewno tak było!

    > Ja piszę że
    > facet chciał babie pokazać że nie będzie mu faka pokazywała i mu wyszło
    > trochę inaczej niż zamierzał, jak by nie patrzeć pokazał jej, no nie?.

    Chciał ew. zrobić to samo co przedtem, nie chciał nikogo zabijać, a
    wyszło jak wyszło, bo próbowała go zatrzymać. A po znaku zapytania nie
    stawia się kropki.

    > Poza tym nigdzie nie jest napisane że wskoczyła lub wybiegła. Z twojej
    > argumentacji wynika że mogę sobie taranować pieszych do woli, bo to jest
    > ich wina że chodzą po jezdni.

    Nic takiego nie wynika.

    --
    ignorance is bliss

  • 89. Data: 2012-07-02 16:56:55
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]

    > Nie, żwir nie składa się z kamieni, nikt nie nazywa potocznie
    > kamieniem czegoś o wielkości centymetra.

    Tia, a kula z karabinu to krzywdy nie zrobi bo "je malutka".

    Powtórzę - kamień z procy jest wystrzeliwany z podobną
    prędkością.

    Kamień spod quada wybija szybę, dwukrotnie przeprowadzony eksperyment
    to potwierdził - niestety bez zgody właścicieli domu.

    Co potrafi zrobić, niech będzie, "kamyk" wystrzelony z procy to sobie
    sprawdź. Poczytaj, są nawet dość stare źródła, ziomal Dawid
    strzelał jednego karka.

    "kamyk" wystrzelony spod kół quada pędzącego 70 km/h ma
    wystarczającą energię kinetyczną żeby zmasakrować głowę
    niemowlęcia.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 90. Data: 2012-07-02 17:11:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Miroo

    > Powtarzam, ja tylko odpowiadałem na twoje pytanie. Artykułu wtedy nie
    > czytałem

    Widać.

    > W tym konkretnym przypadku uważam, że kobieta chciała quadowca złapać i
    > zwyzywać/skopać/nie wiem co. Droga nie jest szeroka, pewnie dwa, trzy
    > kroki wystarczyłyby, aby quad się nie zmieścił.

    Czyli to w zasadzie ona spowodowała wypadek.

    --
    ignorance is bliss