    Date: Mon, 02 Jul 2012 13:31:41 +0200
    From: Miroo <m...@R...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...

    W dniu 2012-07-02 11:05, to pisze:
    > begin Miroo

    > Odpowiedziałeś, że polegała na osłonięciu wózka od strony drogi,
    > tymczasem z tekstu jasno wynika, że to było co najmniej kilka kroków,
    > czyli kobieta po prostu postanowiła zatrzymać quada i źle oceniła swoje
    > możliwości w tym zakresie.

    Powtarzam, ja tylko odpowiadałem na twoje pytanie. Artykułu wtedy nie
    czytałem, więc tylko wyraziłem przypuszczenie co do jej motywów.

    W tym konkretnym przypadku uważam, że kobieta chciała quadowca złapać i
    zwyzywać/skopać/nie wiem co. Droga nie jest szeroka, pewnie dwa, trzy
    kroki wystarczyłyby, aby quad się nie zmieścił.

    Pozdrawiam
    Miroo