  • 11. Data: 2012-06-29 22:43:46
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-06-29 22:33, huri_khan wrote:

    > A co według Ciebie powinien zrobić rodzić, widząc że na jego dziecko
    > wjeżdża quad ?
    > A. Zadwonić na policję.
    > B. Starać się osłonic dziecko przez quadem własnym ciałem.
    > C. Stać i obserwować, być może quad jednak ominie dziecko.

    D. rozglądnąć się za odpowiednim kamieniem i przyjebać w obronie własnej

    ;)

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 12. Data: 2012-06-29 23:06:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-29 21:11, jerzy.n pisze:
    > "...Uderzona została z ogromną siłą prawą stroną quada.
    >
    > Przeraża lista obrażeń ofiary: złamań kości, pęknięć, zmiażdżeń i
    > rozerwania
    > organów wewnętrznych. Medycy za śmiertelne uznali zmiażdżenie wątroby i
    > wewnętrzny krwotok.
    >
    > Choć biegli stwierdzili, że w niewielkim stopniu - wychodząc na środek
    > jezdni - Agata Ch. przyczyniła się do wypadku, to prokuratura nie ma
    > wątpliwości, kto zawinił. Lista zarzutów wobec zachowania Piotra S. jest
    > długa. I - można powiedzieć - uniwersalna. ..'
    > Ma gosc szczescie ze to nie był ktoś z mojej rodziny...

> [...]
    .html#ixzz1zD91IVEn

    Z opisu zdarzenia wynika, że kobieta postąpiła nierozsądnie, a
    quadziarze są wini tego, co opisano, czyli umyślnego działania.
    Debili niestety nie brakuje i policja (czy lekarze) rzadko na to
    reagują. Parę dni temu spotkałem debila, który mnie zaskoczył
    swym zachowaniem (choć to się rzadko zdarza). Wpuściłem go z
    podporządkowanej - czarny Lex BIA (chyba taka była rejestracja).
    Wpuściłem jak cywilizowany biały człowiek, ten wjechał w pedał
    (no, na zabudowanym to raczej się pow. 100 nie jeździ). Zmalał
    trochę w oddali, ale tam właśnie jest skrzyżowanie krajówki
    z wlotem do miasta i korka kawałek. Parę razy próbował wyprzedzić
    (zacząłem żałować, że kmiota wpuściłem), ale miejsca nie było.
    Zjazd w lewo do miasta, trzeba przeciąć pas jadących od W-wy.
    Ludzie się trochę boją, różnie to wygląda. Ten nerwowo itd.
    W końcu i samochód tuż przed nim skręca, on za nim bez kierunkowskazu,
    ja za nimi (jeszcze się zmieszczę). Co ten debil robi za chwilę?
    Otóż w końcu wyprzedza samochód jadący przed nim, zjeżdża na
    jego pas i w heble. Raz, drugi. Ten blokowany kierowca w końcu
    daje kierunek w prawo i jedzie w osiedle. Ten debil z Lex-a
    zawraca i wraca na trasę do W-wy. Z kierowcą blokowanego samochodu
    spotkałem się kawałek dalej - babka najwyraźniej nie dała się debilowi
    sprowokować i pojechała sobie spokojnie przez osiedle.
    Teraz pytanie - jaka jest reakcja policji po zgłoszeniu takiego
    zachowania na 112?

  • 13. Data: 2012-06-29 23:37:52
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A co według Ciebie powinien zrobić rodzić, widząc że na jego dziecko
    > wjeżdża quad ?

    Odepchnac dziecko jak najdalej niebezpieczenstwa. To po pierwsze, potem
    mozna juz sobie spokojnie kombinowac co dalej. Popelnianie samobojstwa
    przez wchodzenie pod pedzacy quad nie jest najmadrzejsze, chocby z tego
    powodu, ze nie taka powinna byc pierwsza odruchowa reakcja rodzica.
    Co wiecej, kierownik quada widzac podstawiajaca sie kobiete mogl
    probowac ja ominac wjezdzajac w wozek z dzieckiem, lub zerwac
    przyczepnosc z takim samym skutkiem.
    Przykre, ale jesli wierzyc opisowi, to trudno dojsc do innych wnioskow.
    A ze gosc posiedzi, to dobrze, bedzie spokoj na pare lat.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2012-06-30 06:05:38
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 20:36:01 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > begin huri_khan

    > Ale nikt tam nie wjeżdżał na żadne dziecko, hałasowali tylko i kurzyli.

    "Jedni mówią, że to ta kobieta wyskoczyła na drogę, inni, że na nią
    wjechał, bo chciał ją przestraszyć"

    Więc lepiej poczekajmy na wyrok sądu.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 15. Data: 2012-06-30 06:08:39
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 23:37:52 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

> [...]
    > przez wchodzenie pod pedzacy quad nie jest najmadrzejsze, chocby z tego
    > powodu, ze nie taka powinna byc pierwsza odruchowa reakcja rodzica.

    Z opisu wynika że dziecko (5 miesięczne) było w wózku, więc cięzko odpychać
    wózek na polnej drodze tak, żeby czasami dziecko z tego wózka nie wypadło.

  • 16. Data: 2012-06-30 08:05:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-29 23:37, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Odepchnac dziecko jak najdalej niebezpieczenstwa. To po pierwsze, potem
    > mozna juz sobie spokojnie kombinowac co dalej.

    Bzdura.

    Patrzę na ten wątek i widzę samych teoretyzujących facetów.

    Jaka jest prawda? Psychologowie dawno wysnuli wnioski:

    MATKA jest gotowa umrzeć za swoje dziecko.
    OJCIEC za swoje dziecko jest gotowy zabić.

  • 17. Data: 2012-06-30 10:32:45
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin jerzy.n

    > Chciał być może jeszcze raz przejechać obok niej, jeżeli gość postanowił
    > ją zabić, to musiałby być psychicznie chory.

    A po kiego zawrócił , ewidentne morderstwo z premedytacja.

  • 18. Data: 2012-06-30 10:56:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzy.n

    > A po kiego zawrócił ,

    Masz problem z rozumieniem prostych zdań po polsku?

    > ewidentne morderstwo z premedytacja.

    Moim zdaniem zamach stanu!

  • 19. Data: 2012-06-30 12:35:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A po kiego zawrócił , ewidentne morderstwo z premedytacja.

    Opaliłeś się czegoś, że takie bzdury wypisujesz, czy kobita była z rodziny?

  • 20. Data: 2012-06-30 12:44:57
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Patrzę na ten wątek i widzę samych teoretyzujących facetów.

    Mam nadzieje, ze nikt nie bedzie tego sprawdzal praktycznie, ani nawet
    nie bedzie mu to dane... W kazdym razie nie zyczylbym tego nawet
    najgorszemu wrogowi.

    > MATKA jest gotowa umrzeć za swoje dziecko.

    Ale ta smierc byla niepotrzebna i calkowicie bezsensowna. Tymbardziej to
    smutne, ale jesli wierzyc opisowi, to tak niestety jest.
    Nie wiem ile wazy quad, ale nie trzeba miec doktoratu z fizyki, zeby
    ocenic mozliwosc wyhamowania lub zmiany kierunku takiej rozpedzonej
    masy. Troche wyobrazni i instynktu samozachowawczego.
    Swoja droga tatus jakos sie nie popisal (moze tez byl zaskoczony), ktos
    inny powinien tam sie spotkac z czyms twardym.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa