  • 91. Data: 2012-07-02 17:12:36
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Massai

    > "kamyk" wystrzelony spod kół quada pędzącego 70 km/h ma wystarczającą
    > energię kinetyczną żeby zmasakrować głowę niemowlęcia.

    I zmasakrował?

    A skoro jest takie ryzyko, to po co się pchać z wózkiem na drogę, po
    której często jeżdżą quady?

    --
    ignorance is bliss

  • 92. Data: 2012-07-02 17:58:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/07/2012 16:12, to wrote:
    > begin Massai

    > I zmasakrował?
    >
    > A skoro jest takie ryzyko, to po co się pchać z wózkiem na drogę, po
    > której często jeżdżą quady?

    Rozumowanie na poziomie "gdyby nie miała dekoltu i została w domu, to
    nikt by jej nie zgwałcił". Głupiś po prostu, szkoda nawet czasu na
    komentowanie tego bełkotu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 93. Data: 2012-07-02 18:00:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/06/2012 05:08, huri_khan wrote:

    > Z opisu wynika że dziecko (5 miesięczne) było w wózku, więc cięzko odpychać
    > wózek na polnej drodze tak, żeby czasami dziecko z tego wózka nie wypadło.

    Przecież tu sami teoretycy - eksperci. Obronną ręką wychodzą z każdej
    sytuacji, w dwie sekundy potrafią wyprowadzić samochód z poślizgu,
    zatrzymać się bezpiecznie na poboczu i jeszcze trójkąt rozstawić.

    Szkoda strzępić klawiaturę. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 94. Data: 2012-07-02 18:05:27
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-02 14:41, to pisze:
    > begin mw

    > Kamyk, a kamień to różnica. Dowiedz się czym jest energia kinetyczna.
    Unikasz odpowiedzi, pomijając fakt że Twoje stwierdzenie nie ma w tym
    kontekście żadnego sensu.

  • 95. Data: 2012-07-02 18:16:38
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-02 14:44, to pisze:
    > begin mw

    > A artykule.
    Byłbyś tak łaskaw umieścić cytat.

    > Czyli gość na quadzie próbował staranować ją i dziecko, a ona broniąc
    > dziecko wybiegła na środek drogi po czym gość na quadzie uderzył w nią, a
    > nie w dziecko? Brzmi logicznie, na pewno tak było!
    Ojciec domyśla się że chciała osłonić dziecko, nie ma nic na temat tego
    gdzie był w tym momencie wózek.

    > Chciał ew. zrobić to samo co przedtem, nie chciał nikogo zabijać, a
    > wyszło jak wyszło, bo próbowała go zatrzymać. A po znaku zapytania nie
    > stawia się kropki.
    Pewnie że nie chciał zabijać, natomiast wyszło jak wyszło, i zarzuty jak
    najbardziej to odzwierciedlają.
    Swoją drogą możemy uznać że tego wypadku nie było, Piotr S. zjechał do
    lewej krawędzi, kobieta wyszła na środek drogi, pewnie potrącił ją meteoryt.
    Zatrudnił bym Ciebie do korekcji, ale pewnie za droga stawka by była.

    > Nic takiego nie wynika.
    Oczywiście że tak, w skrócie:

    Zrobiła kilka kroków w stronę środka jezdni więc spowodowała wypadek,
    ignorujesz fakt że będąc kierującym pojazd widząc takie zachowanie
    pieszego kierowca powinien zwolnić

  • 96. Data: 2012-07-02 19:35:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Rozumowanie na poziomie "gdyby nie miała dekoltu i została w domu, to
    > nikt by jej nie zgwałcił". Głupiś po prostu, szkoda nawet czasu na
    > komentowanie tego bełkotu.

    Na autostradę też się wybierzesz z wózkiem? Albo po stoku narciarskim
    będziesz jeździł?

    --
    ignorance is bliss

  • 97. Data: 2012-07-02 19:37:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mw

    > Unikasz odpowiedzi, pomijając fakt że Twoje stwierdzenie nie ma w tym
    > kontekście żadnego sensu.

    Odpowiedziałem tylko po prostu nie zrozumiałeś odpowiedzi. Ale na to już
    nic nie poradzę.

    --
    ignorance is bliss

  • 98. Data: 2012-07-02 19:49:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > OK, ale sądzony winien być z paragrafu o zabójstwo. Gdyż albo winien być
    > dożywotnio zamknięty w psychiatryku, albo GODZIŁ się na to, że może kogoś
    > zabić

    Kolejny bzdurotwórca, który na odległość wie co kto myśli.
    PLONK

  • 99. Data: 2012-07-02 20:07:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-07-2012 08:46, Andrzej Lawa pisze:
    > Nie "rzuca przed". Brednie wypisujesz.

    No to jak jak nie przed? Za?

    > Z opisu wynika raczej scenariusz jaki opisał Miroo.

    Jasne...

    > Każdym wszystkimi dwoma jadącymi razem?

    No ale jako dobry rodzic powinienem się tak awanturować czy nie?

    > Kurz _i_ kamienie.

    Aha.. czyli czekaj, jak ktoś ci przyłoży kosę pod żebra to go jeszcze
    prowokująco zwyzywasz?

    Ale jaki to ma związek ze wskakiwaniem przed quada?
    Lepiej zostać rozjechanym niż dostać kamieniem czy co chciałeś tym
    pytaniem przekazać?

    > Zapierdalasz quadem?

    Tak dwoma, niebieskim i czerwonym.

    > POMIMO ZWRÓCENIA UWAGI (abstrahując od formy zwrócenia) jechał CO
    > NAJMNIEJ TAK SAMO NIEBEZPIECZNIE?

    Zacytujesz w którym miejscu uniewinniłem kierowcę quada?

    > Ktoś mu kazał zawrócić i szarżować na pieszych?
    > Udajesz czy faktycznie nie rozumiesz?

    Zaraz zaraz, czy przejechałby ją gdyby mu nie wlazła pod koła?

    > Po prostu debile bez wyobraźni.

    Dokładnie. Zarówno kierowca jak i denatka która nie umiała zapanować nad
    emocjami.

    --
    Pozdr.

  • 100. Data: 2012-07-02 20:19:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Aha.. czyli czekaj, jak ktoś ci przyłoży kosę pod żebra to go jeszcze
    > prowokująco zwyzywasz?

    W jego przypadku wcale bym się nie zdziwił... :)

    --
    ignorance is bliss