  • 21. Data: 2012-06-30 12:46:27
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin huri_khan

    > Z opisu wynika że dziecko (5 miesięczne) było w wózku, więc cięzko
    > odpychać wózek na polnej drodze tak, żeby czasami dziecko z tego wózka
    > nie wypadło.

    No tak, ciężko zjechać wózkiem z drogi, lepiej wybiec na środek pod
    quada. Ty to na trzeźwo piszesz?

  • 22. Data: 2012-06-30 12:47:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin N

    > Jaka jest prawda? Psychologowie dawno wysnuli wnioski:
    >
    > MATKA jest gotowa umrzeć za swoje dziecko. OJCIEC za swoje dziecko jest
    > gotowy zabić.

    Fascynujące, możesz pochwalić się jeszcze innymi, znanymi Ci, mądrościami
    ludowymi?

  • 23. Data: 2012-06-30 18:01:17
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Masz problem z rozumieniem prostych zdań po polsku?

    > Moim zdaniem zamach stanu!

    Czytac tez trzeba umiec po polsku "...Kobieta coś krzyknęła do kierowców,
    pokazała im środkowy palec. Dziecko zaczęło płakać.

    Quadowcy Piotr S. i Marek B. minęli rodzinę i zaraz zawrócili. Piotr S.
    pędził pierwszy. Jak wyliczyło dwóch biegłych od wypadków drogowych - ok. 70
    km na godzinę. Agata Ch., widząc, co się dzieje, zrobiła parę kroków w
    stronę środka jezdni. - Chciała ochronić dziecko - jest przekonany jej
    ojciec.

    Więcej...
    http://wyborcza.pl/1,75478,11986544,Pirat_na_quadzie
    .html#ixzz1zIDIAyxL

  • 24. Data: 2012-06-30 18:14:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzy.n

    > Czytac tez trzeba umiec po polsku "...Kobieta coś krzyknęła do
    > kierowców, pokazała im środkowy palec. Dziecko zaczęło płakać.

    Ciekawe jak to usłyszeli i zobaczyli.

    > Quadowcy Piotr S. i Marek B. minęli rodzinę i zaraz zawrócili.

    I z tego wysnułeś debilny wniosek, że postanowili ją zabić?

> [...]
    > ok. 70 km na godzinę. Agata Ch., widząc, co się dzieje, zrobiła parę
    > kroków w stronę środka jezdni. - Chciała ochronić dziecko - jest

    W jaki sposób można ochronić dziecko wybiegając na środek drogi pod
    rozpędzonego quada? Pytam po raz kolejny.

  • 25. Data: 2012-06-30 21:53:11
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 10:46:27 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > begin huri_khan

    > No tak, ciężko zjechać wózkiem z drogi, lepiej wybiec na środek pod
    > quada. Ty to na trzeźwo piszesz?

    "Jedni mówią, że to ta kobieta wyskoczyła na drogę, inni, że na nią
    wjechał, bo chciał ją przestraszyć"

    Rozumiem że byłeś na miejscu i widziałeś całą sytuację. Może więc narysuj
    szkic sytuacyjny uwzględnij w nim: szerokość polnej drogi, szerokość wózka,
    prędkość quada jego tor jazdy, rodzaj nawierzchni. To rozwieje nasze
    wątpliwości.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 26. Data: 2012-06-30 21:53:31
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 10:47:18 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > begin Marcin N

    > Fascynujące, możesz pochwalić się jeszcze innymi, znanymi Ci, mądrościami
    > ludowymi?

    Masz dzieci ?

  • 27. Data: 2012-06-30 22:38:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-30 21:53, huri_khan pisze:

    > Masz dzieci ?

    Nie ma. Wystarczy poczytać, co pisze w tym wątku.

  • 28. Data: 2012-07-01 00:21:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin huri_khan

    > "Jedni mówią, że to ta kobieta wyskoczyła na drogę, inni, że na nią
    > wjechał, bo chciał ją przestraszyć"

    Nie bredź, nawet jej mąż twierdzi, że wyszła na środek.

  • 29. Data: 2012-07-01 00:21:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin N

    > Nie ma. Wystarczy poczytać, co pisze w tym wątku.

    Myślisz, że jak sobie zrobię, to zidiocieję?

  • 30. Data: 2012-07-01 10:49:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.06.2012 22:43, dominik pisze:

    > D. rozglądnąć się za odpowiednim kamieniem i przyjebać w obronie własnej

    "No ja nie wiem... Chyba będę strzelać..."
    "Dobra odpowiedź!"