  • 141. Data: 2012-07-04 12:34:54
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/07/2012 18:23, DoQ wrote:

    > Dobrze że dodałeś polskiego, bo jeszcze ktoś by pomyślał o brytyjskim -
    > a tam wiadomo piszą chłopaki z którymi nigdy nie polemizujesz.

    Urzekające, na szczęście taki cyrk już tylko na wschodnich rubieżach
    europy można oglądać, dlatego tu jestem. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 142. Data: 2012-07-04 22:27:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Kretyn, który szarżuje quadem na kobietę, zamiast zwolnić widząc
    > pieszych.

    Czyli można próbować zatrzymywać pojazdy wedle własnych kaprysów, a jak
    ktoś omijając się rozpierdoli i zginie to jego wina? Dobrze się czujesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 143. Data: 2012-07-04 22:29:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Sebastian Kaliszewski

    > że ma szerokość 6m więc generalnie, to się powinni zmieścić spokojnie
    > uczestnicy zmotoryzowani i piesi.

    Ano właśnie, więc wyobraź sobie, co ta kobieta musiała wyczyniać, że nie
    zdołał jej ominąć...

    --
    ignorance is bliss

  • 144. Data: 2012-07-05 19:22:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-07-2012 12:34, kamil pisze:
    > Urzekające, na szczęście taki cyrk już tylko na wschodnich rubieżach
    > europy można oglądać, dlatego tu jestem. :-)

    Jasne, w UK nie ma dresiarzy, wszyscy jeżdżą przepisowo, a młodzież
    wcale nie pije alkoholu... takie bajki opowiadaj u siebie na wiosce.

    --
    Pozdr.

  • 145. Data: 2012-07-06 13:43:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/07/2012 21:27, to wrote:
    > begin kamil

    > Czyli można próbować zatrzymywać pojazdy wedle własnych kaprysów, a jak
    > ktoś omijając się rozpierdoli i zginie to jego wina? Dobrze się czujesz?

    Czli można zapierdalać obok pieszych na polnej drodze sypiąc kamieniami
    wedle własnych kaprysów (o "zachowaniu szczególnej ostrożności"
    słyszałeś?), po czym zawrócić i szarżować na nich 70km/h?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 146. Data: 2012-07-06 13:44:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/07/2012 18:22, DoQ wrote:

    > Jasne, w UK nie ma dresiarzy, wszyscy jeżdżą przepisowo, a młodzież
    > wcale nie pije alkoholu... takie bajki opowiadaj u siebie na wiosce.

    Ja tam stary nie wiem, ale ostatni raz ktoś wyprzedzał mnie w
    niedozwolonym miejscu dwa lata temu. Na wakacjach w Polsce.

    Statystyki nie kłamią niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 147. Data: 2012-07-06 14:20:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup

    >Ja tam stary nie wiem, ale ostatni raz ktoś wyprzedzał mnie w
    >niedozwolonym miejscu dwa lata temu. Na wakacjach w Polsce.

    Bo w UK jezdziles glownie po autrostradach ?

    >Statystyki nie kłamią niestety.

    Czasem troche klamia, bo jednak nie uwzgledniaja stanu drog, ruchu
    itp.
    Tzn uwzgledniaja - tylko nie pokazuja wyraznie ze to z tego powodu.

    Pare lat temu przejechalem troche po Polsce z Niemcem. Szybko zauwazyl
    "gdzie jest wasza policja". Faktycznie - na gierkowce zapala sie
    czerwone, a samochody jada, jada, i jada. Doslownie nie bylo
    skrzyzowania zeby kilka samochodow na czerwonym przemknelo.

    Bardzo ryzykowne to nie bylo, bo jednak jakis tam czas jest na to
    zarezerwowany w sygnalizacji i widac dobry. A jak czlowiek jedzie 130,
    to zrozumiale ze mu sie nie chce hamowac.

    Ale z drugiej strony ... w Niemczech musi byc mala kara za
    wyprzedzanie na przejsciach, przynajmniej tych na drogach
    wielopasowych, bo nie mial oporow :-)

    J.

  • 148. Data: 2012-07-06 16:53:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Czli można zapierdalać obok pieszych na polnej drodze sypiąc kamieniami
    > wedle własnych kaprysów (o "zachowaniu szczególnej ostrożności"
    > słyszałeś?), po czym zawrócić i szarżować na nich 70km/h?

    Potrafisz odpowiedzieć na pytanie, czy nie bardzo?

    PS. A Twoje pytanie dotyczy relacji jednej strony, zapewne mało
    obiektywnej.

    --
    ignorance is bliss

  • 149. Data: 2012-07-06 17:40:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/07/2012 15:53, to wrote:
    > begin kamil

    > Potrafisz odpowiedzieć na pytanie, czy nie bardzo?

    Rozmawiamy o powodach, dla których w ogóle doszło do tej sytuacji. A
    doszło do niej, bo jakiś wiejski Kubica postanowił zabawić się i jeszcze
    dać nauczkę pieszym.

    No ale tak, "gdyby nie miała dekoltu, to by jej nie zgwałcił" jest
    świetną obroną.

    > PS. A Twoje pytanie dotyczy relacji jednej strony, zapewne mało
    > obiektywnej.

    Przepraszam, ale na jakiej relacji Ty się opierasz? Mam wrażenie, że na
    dokładnie tej samej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 150. Data: 2012-07-06 17:55:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-07-2012 17:40, kamil pisze:
    > Rozmawiamy o powodach, dla których w ogóle doszło do tej sytuacji. A
    > doszło do niej, bo jakiś wiejski Kubica postanowił zabawić się i jeszcze
    > dać nauczkę pieszym.

    Ale odpowiesz na pytanie czy będziesz coś pieprzył o dekoltach?

    --
    Pozdr.