    From: mw <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Date: Mon, 02 Jul 2012 18:16:38 +0200

    W dniu 2012-07-02 14:44, to pisze:
    > begin mw

    > A artykule.
    Byłbyś tak łaskaw umieścić cytat.

    > Czyli gość na quadzie próbował staranować ją i dziecko, a ona broniąc
    > dziecko wybiegła na środek drogi po czym gość na quadzie uderzył w nią, a
    > nie w dziecko? Brzmi logicznie, na pewno tak było!
    Ojciec domyśla się że chciała osłonić dziecko, nie ma nic na temat tego
    gdzie był w tym momencie wózek.

    > Chciał ew. zrobić to samo co przedtem, nie chciał nikogo zabijać, a
    > wyszło jak wyszło, bo próbowała go zatrzymać. A po znaku zapytania nie
    > stawia się kropki.
    Pewnie że nie chciał zabijać, natomiast wyszło jak wyszło, i zarzuty jak
    najbardziej to odzwierciedlają.
    Swoją drogą możemy uznać że tego wypadku nie było, Piotr S. zjechał do
    lewej krawędzi, kobieta wyszła na środek drogi, pewnie potrącił ją meteoryt.
    Zatrudnił bym Ciebie do korekcji, ale pewnie za droga stawka by była.

    > Nic takiego nie wynika.
    Oczywiście że tak, w skrócie:

    Zrobiła kilka kroków w stronę środka jezdni więc spowodowała wypadek,
    ignorujesz fakt że będąc kierującym pojazd widząc takie zachowanie
    pieszego kierowca powinien zwolnić