  • 81. Data: 2013-11-25 21:30:14
    Temat: Re: liczniki wody i ciepla
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 12:33:23 +0100, ACMM-033 <v...@i...pl> napisał:

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Aha, jeśli tak, to insza inszość, nawet, jakby się moje obawy miały spełnić,
    > to ilość przeszkód jest do przebolenia. Już jestem uspokojony.

    caly problem mozna sprowadzic do paradoksu urodzin
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_dnia_urodzin

    dla sygnalu o czasie trwania 10ms nadawanego co 60s, dopiero
    92 nadajniki dadza prawdopobienswo nakladania sie 0.5

    zreszta sprawdzczie sobie sami

    include <stdio.h>
    // paradox urodzin

    int main()
    {
    double a=1.0;
    int k=6000,i;
    for (i=1; ((i<k)&&(a>0.5)); i++) a*=(1.0-((double)i)/((double)k));
    printf ("%i\n",i);
    }

    --
    pozdrawia
    yorgus

  • 82. Data: 2013-11-26 20:31:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl>

    >..
    > Inkasent spokojnie sobie pochodzi na osiedlu i w promieniu 100-200 metrów,
    > po 10-15 minutach odmeldują mu się wszystkie nadajniki.

    Tylko, że oni chcą kontrolować czy ich nie okradasz. Taka policja biznesowa
    :-)

  • 83. Data: 2013-11-26 21:32:43
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 26-11-2013 20:31, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl>

    > Tylko, że oni chcą kontrolować czy ich nie okradasz. Taka policja
    > biznesowa :-)

    Akurat do kontroli wystarczą liczniki odporne na magnes.
    K.

  • 84. Data: 2013-11-27 01:16:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl>

    > Akurat do kontroli wystarczą liczniki odporne na magnes.

    A są jeszcze liczniki nieodporne na drucik, młotek, wiertło. Pilnować
    trzeba.

  • 85. Data: 2013-11-27 05:25:56
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 27-11-2013 01:16, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl>

    > A są jeszcze liczniki nieodporne na drucik, młotek, wiertło. Pilnować
    > trzeba.

    Na druciki sa plomby, wiertło zostawi ślad, a historię z młotkiem nie znam.
    U mnie na osiedlu kradli wodę na potęgę, sprawę załatwiły nowe liczniki
    z radiowym odczytem.
    K.

  • 86. Data: 2013-11-27 13:10:36
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-11-27 01:16:27 +0100, =?iso-8859-2?Q?John_Ko=B3alsky?=
    <j...@k...invalid> said:

    > Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl>

    > A są jeszcze liczniki nieodporne na drucik, młotek, wiertło. Pilnować trzeba.

    A są jeszcze mokrobieżne, którym drucik młotek i wiertło zrobią kuku.

    --
    DJ