  • 1. Data: 2010-12-27 10:44:39
    Temat: Re: licznik pradu
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Oplaty za CO2 chyba najlepiej wprowadzic u zrodla - w kopalni i
    > rurociagu.
    ? U producenta - np elektrownie,

    K.

  • 2. Data: 2010-12-27 22:14:16
    Temat: licznik pradu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Niedawno dyskutowalismy o liczniku .. a dzis w Aldi kupilem - model
    GT-PM-04, dwie taryfy, historia 7 dni, 7 miesiecy, emisja CO2 ...

    co warta czesc pomiarowa to jeszcze nie wiem .. ale zakres od 1mA do
    16A budzi zachwyt i podejrzenia :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-12-27 23:08:06
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 23:14:16 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > GT-PM-04, dwie taryfy, historia 7 dni, 7 miesiecy, emisja CO2 ...
    >
    > co warta czesc pomiarowa to jeszcze nie wiem .. ale zakres od 1mA do

    Ile dałeś?
    Parametry podawane przez producenta są bardzo zachęcające:
    power from 1W to 3680W (0,001W resolution)
    dokładność: 3 % wskazania +/- 0,5 W.
    http://www.teknihall.be/index.php?id=1129

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2010-12-28 08:26:48
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > GT-PM-04, dwie taryfy, historia 7 dni, 7 miesiecy, emisja CO2 ...
    >
    > co warta czesc pomiarowa to jeszcze nie wiem .. ale zakres od 1mA do

    Kupilem kiedys jakis model w Lidlu. No nie wyglada tak imponujaco jak ten
    twój, nie ma tez pomiaru CO2 oraz historii ale zlicza koszt i przelicza
    zuzycie w dowolnie wprowadzonej cenie za kWh takze w dwóch taryfach.
    Porównujac do wskazan miernika UT71E pomiary dosc sie nawet pokrywaly.

    Co do pomiarów CO2 czy pojawianie sie takich urzadzen nie jest zwiastunem
    wprowadzenia oplat CO2 dla gospodarstw domowych?

    Marek

  • 5. Data: 2010-12-28 08:46:23
    Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl>

    Uzytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > Co do pomiarów CO2 czy pojawianie sie takich urzadzen nie jest zwiastunem
    > wprowadzenia oplat CO2 dla gospodarstw domowych?

    Oczywiscie. Ale placil bedzie ten co ma w domu niskie. Aby miec niskie CO2
    trzeba go lapac albo wypuszczac do atmosfery. Oba sposby sa kosztowne.
    S*

  • 6. Data: 2010-12-28 09:59:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 09:26:48 +0100, 4CX250 wrote:
    >Co do pomiarów CO2 czy pojawianie sie takich urzadzen nie jest zwiastunem
    >wprowadzenia oplat CO2 dla gospodarstw domowych?

    Na razie chyba moda.
    A w przyszlosci .. czyzby maly lobbing atomowy ?

  • 7. Data: 2010-12-28 10:01:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 00:08:06 +0100, GLaF wrote:

    >Ile dałeś?

    39.90

    >Parametry podawane przez producenta są bardzo zachęcające:
    >power from 1W to 3680W (0,001W resolution)
    >dokładność: 3 % wskazania +/- 0,5 W.

    No wlasnie - i jak tu wierzyc w 0.1W ladowarki ?

    J.

  • 8. Data: 2010-12-28 10:22:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Tuesday, December 28, 2010, 11:01:17 AM, you wrote:

    > 39.90
    > No wlasnie - i jak tu wierzyc w 0.1W ladowarki ?

    A kto powiedział, że masz mierzyć moc pobieraną przez ładowarkę
    przyrządem o takiej skali?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2010-12-28 10:50:17
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    > No wlasnie - i jak tu wierzyc w 0.1W ladowarki ?

    Górale liczą owce tak.
    "Policyć kielo nóg na hali i podziylić syćko prze śtyry"

    Podłącz 10 ładowarek i wynik podziel przez 10 :)

    Marek

  • 10. Data: 2010-12-28 10:58:39
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]

    A w przyszlosci .. czyzby maly lobbing atomowy ?

    Oplaty za CO2 chyba najlepiej wprowadzic u zrodla - w kopalni i

    i myślisz że ta kopalnie i rurociąg sobie to z zysku zapłacą ? nie oni
    podniosą ceny bo ty zapłacisz nawet 10zł za kWh