    From: "iontichy" <i...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: lepszy obiektyw - czy warto
    Date: Mon, 9 Jan 2012 12:29:33 +0100

    Witam
    Od czasu do czasu nachodzi mnie mysl aby dokupic lepszy obiektyw. Tylko nie
    wiem czy warto.
    Jestem amatorem, fotografuje glownie z wyjazdow. Dla siebie i pokazac cos
    znajomym.
    Mam Pentaxa K100D z kitem.
    Myslę o kupieniu czegos lepszego, jasniejszego do 1500 zl.
    Np.
    Pentax SMCP-DA 16-45 f/4.0 ED AL
    albo
    Tamron AF SP 17-50 f/2.8 XR Di-II Asp Pentax
    tylko zastanawiam się czy mi coś to da ?
    Fora czytałem. Teroetycznie powininno być lepiej. Ale praktycznie ?
    Czy ktoś mógłby popatrzec na jakies moje zdjęcia np. tutaj
    https://picasaweb.google.com/iontichy7/Syria20112012
    i powiedziec:
    - tak, facet kup jeden z tych obiektów bo warto w siebie zainwestowac
    - facet, robisz takie zdjecia, ze po co ci dzwigac to lustro i wydawac kase
    na obiektywy, kup lepiej jakac malpke do kieszeni a zdjecia beda takie same.

    Z gory dzieki za porady i glosy krytyki
    pozdr

    ls
    https://picasaweb.google.com/iontichy7/Syria20112012