  • 21. Data: 2011-04-08 00:07:47
    Temat: Re: Zestaw 2 srubokretow do domu
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-04-05 08:27, Artur(m) pisze:

    > Najporządniejsze są drogie.:).
    > Kupowałem, typu Topex po 5-7zł.
    > Po trafieniu na "oporniejszy wkręt" szły do kubła.
    > Kupowałem następny, za 5-7 zł.
    > ...i tak dalej. Wkurzyłem się i kupiłem za 27 zł/szt.
    > Ale takie które z wyglądu, "wyglądały" dobrze.
    > Te z zaczernionymi hartowanymi końcówkami
    > (szczególnie "gwiazdki" kończyły b. szybko).
    > Polecam "gwiazdkowe", takie z uformowaną "nibygłówką".
    > Służą mi do domowego, częstego do/odkręcania, parę dobrych lat.
    >
    > Artur(m)
    A to:
    http://allegro.pl/srubokret-wkretaki-zestaw-wkretako
    w-9szt-crmo-i1535260652.html
    troche za tanie za taki zestaw, zeby moglo byc porzadne :-(
    Na allegro albo cos za 200zl albo 20zl :-(

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 22. Data: 2011-04-11 11:43:38
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4d9e3504$1@news.home.net.pl...

    > A jakis link do takich porzadnych?

    Linki nie mam, bo nie mogę znaleźć (kupiony w castoramie)
    ale nazwa to Wiha taki z niebieskim trzonkiem (czerwone są płaskie)
    Nie wiem, czy to są mistrzowskie narzędzia, ale mnie i w pracy służą
    długo i sprawnie.

    Artur(m)

  • 23. Data: 2011-04-11 11:51:11
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:4d9e35bc$1@news.home.net.pl...

> [...]
    w-9szt-crmo-i1535260652.html
    > troche za tanie za taki zestaw, zeby moglo byc porzadne :-(
    > Na allegro albo cos za 200zl albo 20zl :-(

    Ja mam uczulenie (być może niepotrzebnie)
    do "zaczernionych końcówek".
    W średnich cenach ~15pln/sztuka - to porażka
    Wyglądają moje śrubokręty trochę jak
    http://www.protech.koszalin.pl/photo/1244.jpg
    końcówki sa tak jakby oddzielone (gwiazdka)
    i inny kolor (szary) sugeruje inną obróbkę lub inny materiał.

    Artur(m)

  • 24. Data: 2011-04-12 00:24:07
    Temat: Re: [lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    napisał w wiadomości news:4d974c34$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > W piwnicy mam jakies (dziadowskie) narzedzia ale komu by sie chcialo isc.
    > Chcialbym taki mini set srubokretow najlepiej dwustronny (taki, ze wysuwam
    > z jednej strony jest plaski, z drugiej krzyzak)
    > I najlpiej 2 wielkosci takich srubokretow.
    > Maly, do precyzyjniejszej pracy i wiekszy do wiekszych srubek.
    >
    > Fajne jakby dalo sie to zrobic przy pomocy 2 srubokretow a nie czterech.
    >
    > Albo jakis fajny secik w estetycznym pudelku.
    >
    > Tylko dobrej jakosci. Nie chce jakiegos gowna co mi sie po 3 wkretach
    > rozwali/wykruszy :-(
    > Ale oczywiscie nie musi byc jakis High End.

    Może Stanley, np. w takim zestawie:

    http://allegro.pl/wkretaki-stanley-zestaw-8-szt-wkre
    takow-srubokrety-i1535318267.html

    Jeszcze musiałbyś dokupić ze 3 rozmiary do krzyżaków Pozidrive i miałbyś
    komplet.

    Używam podobnych wkrętaków i dają radę, po 10 latach półprofesjonalnego
    uzywania ukruszył mi się jeden z gwiazdkowych.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 25. Data: 2011-04-12 00:26:17
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-04-11 11:43, Artur(m) pisze:

> [...]
    > ale nazwa to Wiha taki z niebieskim trzonkiem (czerwone są płaskie)
    > Nie wiem, czy to są mistrzowskie narzędzia, ale mnie i w pracy służą
    To moze taki zestaw do domu:
    http://allegro.pl/zestaw-wkretakow-i-kombinerek-wiha
    -dostawa-24h-i1540079338.html
    wyglada estetycznie :)