  • 11. Data: 2011-04-03 09:50:32
    Temat: Re: Zestaw 2 srubokretow do domu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Apr 2011 08:07:41 +0200, Kuba (aka cita) wrote:
    >zaden.
    >Kup sobie zwykły, porządny wkrętak, bez grzechotki.
    >Te bity, grzechotki itp są gówno warte, a jak kupisz porządny wkrętak (i
    >wcale nie mysi być jakiejs hi-endowej marki), który kosztuje więcej niz 20
    >zł/szt i nie będziesz potrzebował 77 bitów i grzechotek, bo te jedne sie
    >zgubią, a drugie zepsują przy bardziej opornej śrubie.

    Sporo w tym racji, ale producenci tez nie spia i wykazuja sie
    fantazja. Srubki juz nie sa dwoch rodzajow ale czesto torx lub jeszcze
    jakies specjalne.

    >Z dolnej półki przyzwoite są wkrętaki firmy Topex,

    Kiedys sobie wiazania do nart przykrecalem.
    Nie ma porzadnych wkretakow w supermarketach :-)

    Chyba Toya okazala sie najmocniejsza.

    J.

  • 12. Data: 2011-04-03 09:52:40
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > 20 zł/szt i nie będziesz potrzebował 77 bitów i grzechotek, bo te jedne
    > sie zgubią, a drugie zepsują przy bardziej opornej śrubie.

    Poza tym wkrętaki z wymiennymi końcówkami mają grube gniazda i nie
    podejdziesz do jakiegoś wąskiego otworu.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 13. Data: 2011-04-03 09:53:26
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-03 09:50, J.F. pisze:

    > Kiedys sobie wiazania do nart przykrecalem.
    > Nie ma porzadnych wkretakow w supermarketach :-)
    >
    > Chyba Toya okazala sie najmocniejsza.

    Z marketowych jeszcze NEO daje radę.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2011-04-03 11:20:17
    Temat: Re: [lekko OT] Zestaw 2 srubokretow do domu
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** topek pisze tak:

    > Ale oczywiscie nie musi byc jakis High End.

    W Castoramie np są srubokręty Wiha na sztuki i w zestawach. Ceny wcale
    nie zabijają. W OBI wan Kenobi można coś wybrać z narzedzi marki LUX.
    Nic się nie ukręca tylko nikiel zlezie z czubków i koniec.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 15. Data: 2011-04-04 14:39:33
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Superjakosc Yato ?

    Mój znajomy mechanik twierdzi, że narzędzia Yato to najtańsze z
    używalnych. Mam m.in. torxy Yato i na razie spisują się znakomicie, parę
    razy naprawdę musiałem użyć siły przy odkręcaniu (ukręcając przy okazji
    jakiś torx no-name).

    Piotr

  • 16. Data: 2011-04-04 16:26:21
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Kuba \(aka cita\) pisze:

    > nie wiem jak w Toyocie, ale w BMW można zamówić wkrętak, który
    > fabrycznie jest na wyposażeniu auta.

    i kosztuje tyle co corolla e11 ? :)

    --
    Piotr Czyż

  • 17. Data: 2011-04-04 19:03:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Czyż" <i...@i...com> napisał w wiadomości

    > i kosztuje tyle co corolla e11 ? :)

    OIDP 11 zł

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 18. Data: 2011-04-04 19:11:28
    Od: yos <k...@g...com>

    On 4 Kwi, 16:26, Piotr Czyż <i...@i...com> wrote:

    >  i kosztuje tyle co corolla e11 ? :)

    Jak już zastanawiamy się, czy kupić BMW czy Toyotę dla fajnego
    śrubokręta, to można w jakieś Desie poszukać czegoś takiego:
    http://www.liveleak.com/view?i=710_1301768433
    Praktyczne i stylowe. :)

    --
    yos

  • 19. Data: 2011-04-05 08:27:50
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Kiedys sobie wiazania do nart przykrecalem.
    > Nie ma porzadnych wkretakow w supermarketach :-)
    >
    > Chyba Toya okazala sie najmocniejsza.

    Najporządniejsze są drogie.:).
    Kupowałem, typu Topex po 5-7zł.
    Po trafieniu na "oporniejszy wkręt" szły do kubła.
    Kupowałem następny, za 5-7 zł.
    ...i tak dalej. Wkurzyłem się i kupiłem za 27 zł/szt.
    Ale takie które z wyglądu, "wyglądały" dobrze.
    Te z zaczernionymi hartowanymi końcówkami
    (szczególnie "gwiazdki" kończyły b. szybko).
    Polecam "gwiazdkowe", takie z uformowaną "nibygłówką".
    Służą mi do domowego, częstego do/odkręcania, parę dobrych lat.

    Artur(m)

  • 20. Data: 2011-04-08 00:04:44
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-04-05 08:27, Artur(m) pisze:

> [...]
    > Polecam "gwiazdkowe", takie z uformowaną "nibygłówką".
    > Służą mi do domowego, częstego do/odkręcania, parę dobrych lat.

    A jakis link do takich porzadnych?

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko