  • 1. Data: 2011-04-02 08:49:18
    Temat: Lakier
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    1. Na bordowym lakierze samochodu mam kilka małych rys i widać jasny
    podkład, 15-20 mm x 0,5 mm. Czy kredka koloryzująca jest dobrym pomysłem
    na ich zamaskowanie? Może inny pomysł, oprócz malowania elementu?
    2. Plastykowe obudowy lusterek zewnętrznych są "podziubane" przez małe
    kamyczki. Chciałbym te obudowy okleić z zewnątrz folią niewrażliwą na
    takie drobne uderzenia. Problem w tym, że powierzchnia jest mocno
    wypukła i zwykła folia samoprzylepna nie "ułożyłaby" się równo na
    powierzchni. Czy i gdzie można nabyć samoprzylepną folię termokurczliwą,
    która dobrze i równo przylegałaby do powierzchni obudowy? Inne
    propozycje mile widziane, malowanie odpada.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2011-04-02 20:37:46
    Temat: Re: Lakier
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Tata" <k...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > i gdzie można nabyć samoprzylepną folię termokurczliwą, która dobrze i
    > równo przylegałaby do powierzchni obudowy? Inne propozycje mile widziane,

    1. Nie - i jeszcze długoooo długo nie. Albo zaprawka albo malowanie
    elementu.
    2. Może być folia tyle że trzeba troche opalarką - kwestia tylko tego, że na
    gołym plastiku lusterkowym nie zawsze dobrze folia trzymasie.
    lm