  • 1. Data: 2016-01-02 12:24:17
    Temat: lejący się kabel w przedłużaczu USB
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Witam szanownych grupowiczów

    Proszę o pomoc.. Potrzebuję przedłużacz USB 2.0 min. 1,5 m ale z bardzo
    miękkim , wprost lejącym się kablem, najlepiej ekranowanym. Oferowane są w
    internecie różne kable , a jest ich pełno, są sztywne w stosunku do
    potrzeb. Nie ma jak wyłuskać te z miękkim kablem.
    Może ktoś ma taki , używa i podpowie mi jaki to jest? gdzie kupić? Cena
    nie ma znaczenia.
    Proszę o wszelką pomoc w tym zakresie.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam , życząc wszystkim szczęśliwego 2016 roku.
    pozdrawiam
    Alx

  • 2. Data: 2016-01-02 13:42:04
    Temat: Re: lejący się kabel w przedłużaczu USB
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    wątpię, żeby takie coś w ogóle istniało.

    Kabel w USB (a przedłużaczu zwłaszcza) ma spełniać pewne wymogi
    elektryczne, a super-elastyczność nie należy do nich.
    I raczej nie jest to często poszukiwana cecha.

    Więc imo jedyna opcja - zrobić samemu.
    Ale znowu - nie sądzę, żebyś znalazł odpowiedni kabel, bo chyba pierwszy
    lepszy z 4 żyłami się nie nada...

  • 3. Data: 2016-01-02 13:49:51
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    poszukałem w google pod "super flexible usb cable"

    http://www.alibaba.com/product-detail/Many-colors-su
    per-flexible-micro-USB_60271506584.html?spm=a2700.77
    24857.29.21.561hsw&s=p

    http://www.lindy.co.uk/accessories-c9/smartphone-tab
    let-pc-accessories-c384/smartphone-tablet-pc-cables-
    adapters-c385/1m-cromo-slim-usb-2-0-type-a-to-micro-
    b-cable-p8420

    ale wiesz - nie kupisz, to się nie dowiesz...

  • 4. Data: 2016-01-02 13:53:29
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Ok, ale taki kabel mam w jednym urządzeniu , a że padł w połowie to musze go
    przedłuzyć innym o podobnych właściwościach.
    Najprościej przedłużaczem, bo na Taiwan nie pojadę szukać.
    Alx

  • 5. Data: 2016-01-02 14:06:29
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-02 o 13:53, Aleksander pisze:
    > Ok, ale taki kabel mam w jednym urządzeniu , a że padł w połowie to musze go
    > przedłuzyć innym o podobnych właściwościach.
    > Najprościej przedłużaczem, bo na Taiwan nie pojadę szukać.

    no ja rozumiem problem, ale to właśnie tak jest, kiedy szukasz
    określonego nietypowego w jakimś detalu dynksa :)

    Opinia sprzedawcy "panie, on taki delikatniutki !" to cholera wie, co
    może oznaczać :) I niestety zazwyczaj trzeba kupować do skutku...

  • 6. Data: 2016-01-02 21:46:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-02 o 14:06, sundayman pisze:

> [...]
    >
    > Opinia sprzedawcy "panie, on taki delikatniutki !" to cholera wie, co
    > może oznaczać :) I niestety zazwyczaj trzeba kupować do skutku...

    Kiedyś kupiłem takie "przelewające się" wręcz przez palce kable do
    miernika. Kosztowały prawie połowę ceny mojego Metexa 3860D. Ale to było
    jakieś 2 lata po wejściu tegoż Metexa na rynek. Miał jeszcze szeroką
    wtyczkę do RS-a.

    Później widziałem podobne kable mikrofonowe. Grube jak papieros, miękkie
    jak sznurek. Może tutaj szukać?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2016-01-02 22:01:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 2 stycznia 2016 12:24:20 UTC+1 użytkownik Aleksander napisał:
    > Proszę o pomoc.. Potrzebuję przedłużacz USB 2.0 min. 1,5 m ale z bardzo
    > miękkim , wprost lejącym się kablem, najlepiej ekranowanym. Oferowane są w

    A macałeś silikonowe? Te przewody są zwykle extremalnie giętkie.

    L.