  • 11. Data: 2012-03-27 23:22:47
    Temat: Re: laweciarze
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > Rozmowy rejestrowałem.
    >
    > Policjanci ewidentnie mieli układ z laweciarzem. Czy to nie jest przekręt?
    > Dodatkowo dzwonie do Alianz Direct, dowiaduję się ze laweciarz jeszcze
    > sciąga 150euro za transport

    Tak, jest to przekręt

  • 12. Data: 2012-03-27 23:25:09
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-27 23:16, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 27 Mar 2012 23:10:20 +0200 osobnik zwany AZ wystukał:

    do urzedu kontroli skarbowej. podpisz sie imieniem i nazwiskiem, to
    bedziesz informowany o postepach w prowadzonej sprawie. pieniedzy nie
    odzyska, ale oni straca znacznie wiecej, a UKS jak trzeba bedzie
    podniesie odpowiednie postepowanie karne, a jak dojdzie do wyludzen to
    sam powiadomi prokurature

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 13. Data: 2012-03-27 23:30:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/27/2012 11:25 PM, v...@i...pl wrote:

> [...]
    > odzyska, ale oni straca znacznie wiecej, a UKS jak trzeba bedzie
    > podniesie odpowiednie postepowanie karne, a jak dojdzie do wyludzen to

    Ale to swoją drogą. Ostatnio gość nie chciał mi zwrócić kaucji,
    napisałem, że jeżeli do tygodnia pieniędzy nie będzie u mnie na koncie
    idę do UKS. Odpisał, że mogę sobie iść bo on ma wszystko w porządku ale
    kasa jednak się pojawiła :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-03-27 23:56:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-27 22:35, J.F. pisze:

    > CBA juz zlikwidowali ?
    > Bo jesli im podasz chocby numer komorki lawecierza, to moze temat pociagna.
    >
    > J.

    CBA się takimi gównami nie zajmuje. Aby się czymkolwiek zajęło,
    musi jeszcze być tak zwana wola sprawcza. Musi się komuś chcieć.
    Za mało medialne.

  • 15. Data: 2012-03-28 00:03:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 23:56:53 +0200, megrims napisał(a):

    > CBA się takimi gównami nie zajmuje. Aby się czymkolwiek zajęło,
    > musi jeszcze być tak zwana wola sprawcza. Musi się komuś chcieć.
    > Za mało medialne.

    Likwidacja groznej bandy laweciarzy wspolpracujacych z policjantami
    lapownikami to za malo medialne ? To mozna jeszcze dolozyc ze zerujacych na
    biednych staruszkach i ofiarach wypadkow :-)

    A sprawa prosta - wystapic o rejestr polaczen, zalozyc podsluch, potem moze
    malutka prowokacyjka i mamy wszystko na tasmach :-)

    J.

  • 16. Data: 2012-03-28 17:46:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-27 14:34:06 +0000, "AT" <d...@g...pl> said:

    > Miał miejsce wypadek, bardzo mocna mgła, wjechali w rondo rodzice,

    (...)
    > Wychodzę z założenia, ze jak ktoś się wydymac da to sam sobie winny,

    Nareszcie ktoś z prawidłowym podejściem.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2012-03-28 18:38:20
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Bydlę Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 28 marzec 2012, 17:46:38

    > Nareszcie ktoś z prawidłowym podejściem.

    - ile kosztuje u pana kilometr?
    - złotych dwadzieścia.

    --
    Llort

  • 18. Data: 2012-03-29 00:18:49
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > (...)
    >

    > Nareszcie ktoś z prawidłowym podejściem.

    Ale tak się nie robi ...

  • 19. Data: 2012-03-29 11:12:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-28 16:38:20 +0000, Lort <b...@g...w.ua> said:

    > Kto: Bydlę Gdzie: pl.misc.samochody
    > Kiedy: 28 marzec 2012, 17:46:38

    > - ile kosztuje u pana kilometr?
    > - złotych dwadzieścia.

    No i? Idiota wsiądzie...

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2012-03-29 11:14:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-28 22:18:49 +0000, " Michał" <m...@N...gazeta.pl> said:

    > Ale tak się nie robi ...

    Ale tak właśnie trzeba! (rozmawiamy o postawie dziecka, które debilne
    zachowania nazywa po imieniu?)
    Za dzieisątym razem MOŻE zrozumieją delikwenci, że powinni albo myśleć,
    albo nie płakać przy płaceniu.
    (bo to, że nie powinni w ogóle powozić autami to chyba jasne, skoro we
    mgle wjechali w rondo...)

    --
    Bydlę