  • 11. Data: 2013-02-27 03:31:09
    Temat: Re: latarka z lampy samochodowej
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > Chciałbym mieć super mocną latarkę.

    http://akumulatorki.com.pl/1089,diodowa_latarka_Emos
    _P3830_Cree_3W_z_funkcja_focus
    http://www.ristart.ee/RT-1906A-3W-LED-Focus/
    http://www.nc.cz/emos-led-svitilna-fl73086-3w-dioda-
    fokus-3x-aaa_ies115162.jpg
    http://www.nc.cz/emos-led-svitilna-fl73086-3w-dioda-
    fokus-3x-aaa_d63156.html
    http://www.ristart.ee/files/Product/large/1350032186
    6.jpg

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

  • 12. Data: 2013-02-27 07:25:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 02:51:09 +0100, Lewis napisał(a):

    > Mam taką
    > http://militaria-survival.pl/pl/latarka-maglite-3d-l
    ed-st3d015.html?partner=1984
    > Świeci niesamowicie, jedynie jej wygoda jeśli chodzi o zastosowanie np
    > przy jakimś dłubaniu w samochodzie jest marna. Ale to zależy do czego
    > chcesz jej używać.

    To teraz sobie wyobraz 25 takich latarek naraz.
    Bo mniej wiecej tyle razy wiecej daje swiatla D2S.

    Wtedy mozna zrozumiec jak Tomasz pisze "niesamowicie ciemno" :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-02-27 07:52:40
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > tak sobie pomyślałem że technika idzie do przodu, a gadżety
    > niepotrzebnie drogie. Chciałbym mieć super mocną latarkę. czy dałoby się
    > wyrwać kawałek rozbitego reflektora, palnik ksenonowy i przetwornicę?
    > oczywiście do tego zasilanie zbuduje. pytanie czy zadziała? ile będize
    > ważyć? czy da się zdobyć tanio, nie wiem, ze złomu, po wypadku jedną
    > sztukę? Czy lepiej dać sobie spokój? Za latarkę diodową 200zł nie chcę
    > zapłacić, bo nie.

    Do 150 złotych zapłacisz za coś co ma napisane 2000000 kandeli.
    A do miliona za połowe tej kwoty. Warto?

  • 14. Data: 2013-02-27 07:58:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-27 02:51, Lewis pisze:

> [...]
    >
    > Świeci niesamowicie, jedynie jej wygoda jeśli chodzi o zastosowanie np
    > przy jakimś dłubaniu w samochodzie jest marna. Ale to zależy do czego

    Podają, że na bateriach trzyma 79 godzin. Jakim cudem, skoro pobiera 3W?

    --
    MN

  • 15. Data: 2013-02-27 09:19:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-27 07:58, Marcin N pisze:

    ed-st3d015.html?partner=1984

    > Podają, że na bateriach trzyma 79 godzin. Jakim cudem, skoro pobiera 3W?

    A któż ich już tam wie. Marketing :)

    Lewis

  • 16. Data: 2013-02-27 09:23:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-27 07:25, J.F. pisze:

> [...]
    > Bo mniej wiecej tyle razy wiecej daje swiatla D2S.
    >
    > Wtedy mozna zrozumiec jak Tomasz pisze "niesamowicie ciemno" :-)

    Zgoda projektor z palnikiem da od groma światła i w dość szerokim kącie
    ale kurcze do czego komuś taki wynalazek?
    Rozumiem że każdy może sobie robić różne cuda ale może niech najpierw
    zobaczy jak dobra latarka świeci a później się zastanowi i trzeba 25x tyle.

    Lewis

  • 17. Data: 2013-02-27 09:32:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Podają, że na bateriach trzyma 79 godzin. Jakim cudem, skoro pobiera
    >3W?

    Niekoniecznie pobiera 3W. "Uzyto diody 3W", a ta dioda lepiej chodzi
    jak jest chlodniejsza, wiec praca z 1W jest bardzo rozsadna.

    Ale to i tak troche duzo godzin. Moze ma przelacznik na mniejsza moc i
    0.5W.

    J.

  • 18. Data: 2013-02-27 10:07:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości
> [...]
    ed-st3d015.html?partner=1984

    >Zgoda projektor z palnikiem da od groma światła i w dość szerokim

    Kat akurat jaki chcesz, palnik ma malutki luk i skupia sie dosc
    dobrze.
    Tylko wymagana ogniskowa i rozmiar reflektora rosnie.

    >ale kurcze do czego komuś taki wynalazek?

    Byly takie latary z samochodowym halogenem, np H1.
    Zreszta nadal sa
    http://allegro.pl/latarka-szperacz-guardsman-spotlig
    ht-reflektor-i2985790534.html

    Nie wiem po co to komu, ale skoro robia, to widac ktos to kupuje :-)

    Zreszta zastosowan wiele moge wymyslec ...

    J.

  • 19. Data: 2013-02-27 10:30:23
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-26 22:36, ToMasz pisze:
> [...]
    > ważyć? czy da się zdobyć tanio, nie wiem, ze złomu, po wypadku jedną
    > sztukę? Czy lepiej dać sobie spokój? Za latarkę diodową 200zł nie chcę
    Możesz sobie skonstruować takie cudo, ale będzie problem z obudową.
    Zapakujesz to w małą skrzynkę narzędziową? Jak to będzie wyglądało?
    Poza tym akumulatory żelowe po 50 zł to IMO szajs straszny. Napisane
    jest ileś tam amperogodzin, ale są to amperogodziny chińskie nijak nie
    pasujące do realnej pojemności. Lampa świecąca 5 minut mija się z celem.
    Jacek

  • 20. Data: 2013-02-27 11:01:48
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-02-27 10:30, Jacek pisze:
    > Lampa świecąca 5 minut mija się z celem.

    Jeśli jednak ten cel skutecznie wtedy oświetla zapobiegając uderzeniu w
    niego, to warto.

    BPNMSP ;)

    Pozdr,
    --