  • 1. Data: 2013-02-26 14:08:09
    Temat: Phaeton 2003 r PHI
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Phaeton 2003 r PHI jakie najnowsze mapy są do tego cuda? Czy zamienne
    jest to z oprogramowaniem nawigacji z innego modelu? Jak tego szukać po
    jakiej frazie? Czy na płycie są tylko mapy czy również oprogramowanie?

    moje zdjęcia
    http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie-00_xaqxhqp.jpg/
    http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie-00_xaqxhaa.jpg/

  • 2. Data: 2013-02-26 16:30:38
    Temat: Re: Phaeton 2003 r PHI
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2013-02-26 14:08, hisjusz pisze:
> [...]
    > jest to z oprogramowaniem nawigacji z innego modelu? Jak tego szukać po
    > jakiej frazie? Czy na płycie są tylko mapy czy również oprogramowanie?

    A nie możesz napisać, jaka to nawigacja?
    W tym modelu montowano m.in. VDO DAYTON NAVTEQ i to proawdopodobnie to.
    Oprogramowanie jest na płycie razem z mapami. Ale oprogramowanie dla
    systemu nawigacyjnego, jaki jest w aucie, a nie dla PC.
    To co widać na zdjęciu to wygląda mi na jakiegoś Blaupunkta. Nie masz
    informacji, co to za system?
    T.

  • 3. Data: 2013-02-26 17:19:40
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-26 16:30, T. pisze:

> [...]
    > systemu nawigacyjnego, jaki jest w aucie, a nie dla PC.
    > To co widać na zdjęciu to wygląda mi na jakiegoś Blaupunkta. Nie masz

    Na Płycie DVD jest napisane Siemens VDO Deutsch 919 3D0 88A Bf . Jak
    pozyskać info co za system? Może coś kliknąć na urządzeniu i będzie info
    czy tylko wykręcenie?

  • 4. Data: 2013-02-26 18:49:16
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2013-02-26 17:19, hisjusz pisze:

    > Na Płycie DVD jest napisane Siemens VDO Deutsch 919 3D0 88A Bf . Jak
    > pozyskać info co za system? Może coś kliknąć na urządzeniu i będzie info
    > czy tylko wykręcenie?

    Kupując auto powinieneś dostać instrukcję od radia, w tym klucz
    odblokowujący na takiej plastikowej karcie. A generalnie to ja mam
    napisane na obudowie, co to jest.
    A swoją drogą może najprościej będzie podjechać do jakiegoś dealera VW? :-)
    T.

  • 5. Data: 2013-02-26 20:32:06
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-26 18:49, T. pisze:

> [...]
    > napisane na obudowie, co to jest.
    > A swoją drogą może najprościej będzie podjechać do jakiegoś dealera VW? :-)

    Wszystko już jasne. Nawigacja to VDO Siemens. Wpisuje się w google
    zaklęcie BMW Navigation CD VDO Dayton MK1, 2, 3, 4, 2012-2013! i
    wyskakuje co ściągać.
    Do VW dzwoniłem powiedzieli 1600 pln i nie widzą którą wersje sprzedają
    z jakiej daty bo nie ma w systemie.

  • 6. Data: 2013-02-26 20:58:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2013-02-26 20:32, hisjusz pisze:

> [...]
    > wyskakuje co ściągać.
    > Do VW dzwoniłem powiedzieli 1600 pln i nie widzą którą wersje sprzedają

    Czyli mapy są chyba Nawteqa. A czy ta nawigacja to z mapami, czy są na
    ekranie same strzałki i dystanse (ja tak mam w Teleatlasie EX)? - to tak
    z ciekawości pytam...
    T.

  • 7. Data: 2013-02-26 21:30:11
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Czyli mapy są chyba Nawteqa. A czy ta nawigacja to z mapami, czy są na
    > ekranie same strzałki i dystanse (ja tak mam w Teleatlasie EX)? - to tak
    > z ciekawości pytam...
    > T.

    Do postu dodałem zdjęcia, oglądałeś je w ogóle? Nawigacja z mapami i
    prowadzi jak AutoMapa.

  • 8. Data: 2013-02-27 08:57:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2013-02-26 21:30, hisjusz pisze:

    > Do postu dodałem zdjęcia, oglądałeś je w ogóle? Nawigacja z mapami i
    > prowadzi jak AutoMapa.

    Przecież na jednym zdjęciu widać tylko radio, a na drugim płytę... Stąd
    pytałem, czy ta nawigacja to na mapach. Jak wspomniałem w mojej pokazują
    się wyłącznie wielkie strzałki kierunkowe oraz dystanse do
    punktów/zjazdów. Mapa jako taka nie jest wyświetlana. Ekran nie do końca
    jest graficzny, jest monochromatyczny, no i nie jest dotykowy. Obsługa
    masakryczna. Sama mapa Polski to coś ok. 700 zł. Wolę Automapę :-)
    T.

  • 9. Data: 2013-02-27 09:01:43
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Do postu dodałem zdjęcia, oglądałeś je w ogóle? Nawigacja z mapami i
    > prowadzi jak AutoMapa.

    Ps. Zobacz sobie na na http://tinyurl.com/av446aq - ja tak właśnie mam.
    T.

  • 10. Data: 2013-02-27 15:02:16