  • 1. Data: 2013-02-26 22:36:26
    Temat: latarka z lampy samochodowej
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    tak sobie pomyślałem że technika idzie do przodu, a gadżety
    niepotrzebnie drogie. Chciałbym mieć super mocną latarkę. czy dałoby się
    wyrwać kawałek rozbitego reflektora, palnik ksenonowy i przetwornicę?
    oczywiście do tego zasilanie zbuduje. pytanie czy zadziała? ile będize
    ważyć? czy da się zdobyć tanio, nie wiem, ze złomu, po wypadku jedną
    sztukę? Czy lepiej dać sobie spokój? Za latarkę diodową 200zł nie chcę
    zapłacić, bo nie.

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-02-26 23:23:02
    Temat: Re: latarka z lampy samochodowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Feb 2013 22:36:26 +0100, ToMasz napisał(a):
    > tak sobie pomyślałem że technika idzie do przodu, a gadżety
    > niepotrzebnie drogie. Chciałbym mieć super mocną latarkę. czy dałoby się
    > wyrwać kawałek rozbitego reflektora, palnik ksenonowy i przetwornicę?

    Przetwornice i palniki na allegro sa. Tanio to nie calkiem, chodliwy towar.

    > oczywiście do tego zasilanie zbuduje. pytanie czy zadziała? ile będize
    > ważyć?

    35W. 12V, 3A, stosowny akumulatorek troche wazy. A jak litowy, to i troche
    kosztuje. Od notebooka w sam raz ..

    http://www.youtube.com/watch?v=jO1zf3gPFHY
    http://www.youtube.com/watch?v=L1zMTO9cYu4

    > Za latarkę diodową 200zł nie chcę zapłacić, bo nie.

    Wolisz wydac 300 za ksenonowa ? :-)

    Diody do latarki chyba lepsze.

    J.

  • 3. Data: 2013-02-26 23:40:41
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.02.2013 23:23, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > 35W. 12V, 3A, stosowny akumulatorek troche wazy. A jak litowy, to i troche

    eeee niewiem. palnik+przetwornica ( o ile dobrze to nazywam) 50 zł za
    zestaw. Za 5 dych kupie albo akumulator żelek, albo 4x 18650. pozostaje
    kwestia lampy samochodowej ze złomu, jak najmniejszej. może jakaś
    okrągła z anglika? pozatym wtedy wiem co mam, a nie latarka diodowa sto
    milionów tzw "lumenów" która świeci jak lampka nocna
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-02-26 23:54:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-26 23:40, ToMasz pisze:

> [...]
    > okrągła z anglika? pozatym wtedy wiem co mam, a nie latarka diodowa sto
    > milionów tzw "lumenów" która świeci jak lampka nocna

    Kup meglite i będziesz miał z głowy.

    Lewis

  • 5. Data: 2013-02-26 23:58:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.02.2013 23:54, Lewis pisze:

    > Kup meglite i będziesz miał z głowy.

    mAglite?
    rozważę propozycje poniżej 200zł. podaj jakis _sprawdzony_ model.
    ToMasz

  • 6. Data: 2013-02-27 00:07:28
    Od: tá´Ź

    ToMasz wrote:

> [...]
    > ważyć? czy da się zdobyć tanio, nie wiem, ze złomu, po wypadku jedną
    > sztukę? Czy lepiej dać sobie spokój? Za latarkę diodową 200zł nie chcę

    Czy jest na sali lekarz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-02-27 00:20:27
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-02-26 22:36:26 niejaki ToMasz napisał:
> [...]
    > ważyć? czy da się zdobyć tanio, nie wiem, ze złomu, po wypadku jedną
    > sztukę? Czy lepiej dać sobie spokój? Za latarkę diodową 200zł nie chcę

    masz już - nie kombinuj

    http://swiatla.arbiter.pl/galeria/lampa.xenon

    http://www.swiatelka.pl/printview.php?t=288&start=0&
    sid=321be0b58df869e85205966c8e9cb2f8

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2013-02-27 00:22:42
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:512d2ada$0$1229

    > niepotrzebnie drogie. Chciałbym mieć super mocną latarkę. czy dałoby się
    > wyrwać kawałek rozbitego reflektora, palnik ksenonowy i przetwornicę?
    > oczywiście do tego zasilanie zbuduje. pytanie czy zadziała? ile będize

    dlaczego ma niezadziałać?

    Odblask powinieneś zastosować od światła drogowego - najlepiej okrągły np od
    BMW E46. Taki odblask mozna gdzies poszukac za pol darmo. Moze byc tez od
    drogowego np od corolli E11 FL - okragły. Anglik czy nieanglik nie ma
    znaczenia w przypadku światła drogowego

    Tylko taka latarka za długo nie poświeci - pobór mocy około 50W.

    Lepiej LED np tu za okolo 60pln
    www.ebay.com/itm/Energy-CREE-XM-L-XML-T6-LED-1600Lm-
    18650-Flashlight-Torch-/251129257885

    Raczej bym nie robił latarki xenon przy dostępności i jasności ledów

  • 9. Data: 2013-02-27 02:51:09
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-26 23:58, ToMasz pisze:

    > mAglite?
    > rozważę propozycje poniżej 200zł. podaj jakis _sprawdzony_ model.
    > ToMasz

    Mam taką
    http://militaria-survival.pl/pl/latarka-maglite-3d-l
    ed-st3d015.html?partner=1984
    Świeci niesamowicie, jedynie jej wygoda jeśli chodzi o zastosowanie np
    przy jakimś dłubaniu w samochodzie jest marna. Ale to zależy do czego
    chcesz jej używać.

    Lewis

  • 10. Data: 2013-02-27 03:14:13
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    Sprawdz www.dealextreme.com
    Tylko przed zakupem poczytaj sobie o danym modelu, zeby nie bylo
    wtopy. Jak kupilem Ultrafire WF501B, dopiero potem okazalo sie, ze ma
    wadliwe odprowadzenie ciepla z elektroniki.
    No i www.swiatelka.pl

    pozdr
    Piotr