  • 31. Data: 2009-07-30 05:15:29
    Temat: Re: laptopy i uziemienie
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h4pd3u$ba0$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > prawidłowo to pole lutownicze powinno znajdować się w miejscu gdzie ta
    > impedancja (faza-pole lutownicze uziemienia) jest znacznie mniejsza od
    > impedancji faza-niskienapięcie, więc więc wszystko z twoją teorią się
    > zgadza:O)
    >
    > p.s. acha, jednak muszę sprostować, prąd pujdzie zarówno przez 2komy jak i
    > 9999komów, tylko w różnych ilościach:O)

    do tego służą ograniczniki przepięć a nie pola lutownicze z uziemieniem,
    myśl człowieku myśl

  • 32. Data: 2009-07-30 07:24:57
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Papa Smerf pisze:

    > p.s. acha, jednak muszę sprostować, prąd pujdzie zarówno przez 2komy jak i
    > 9999komów, tylko w różnych ilościach:O)

    Prośbę mam, włącz sobie sprawdzanie pisowni, bo aż wali po oczach.

  • 33. Data: 2009-07-30 15:12:22
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Piter" napisał:
    > do tego służą ograniczniki przepięć a nie pola lutownicze z uziemieniem,
    > myśl człowieku myśl

    ograniczniki przepięć z odseparowanej, niskonapięciowej części laptopa?:O)
    i kto tu powinien myśleć?:O)

  • 34. Data: 2009-07-31 14:36:44
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > ograniczniki przepięć z odseparowanej, niskonapięciowej części laptopa?:O)
    > i kto tu powinien myśleć?:O)

    a po drodze to nie łaska ? ja już nie wiem co ty chcesz oddzielać i
    ograniczać, ale ty chyba też nie wiesz :D

  • 35. Data: 2009-07-31 15:30:51
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Piter" napisał:
    > a po drodze to nie łaska ? ja już nie wiem co ty chcesz oddzielać i
    > ograniczać,

    ok, drążymy dalej:O)
    co ma być po drodze? między czym ma byc ten ogranicznik napięcia?

    > ale ty chyba też nie wiesz :D

    ja wiem o co chodzi w wątku, mianowicie o różnicy w tandecie rozpoznawanej
    między innymi po takich szczegułach jak brak uziemienia w kablu zasilajacym
    (zawsze to oszczędnosci na metrze miedzi) i tym podobne:O)

  • 36. Data: 2009-07-31 16:51:00
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > ja wiem o co chodzi w wątku, mianowicie o różnicy w tandecie rozpoznawanej
    > między innymi po takich szczegułach jak brak uziemienia w kablu
    > zasilajacym (zawsze to oszczędnosci na metrze miedzi) i tym podobne:O)

    no równie dobrze można podpiąć 3 fazy neutralny i pe tylko po co? ja już z
    tobą dla zabawy gadam, bo widzę że uparcie gadasz bzdury

  • 37. Data: 2009-07-31 18:23:09
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Piter" napisał:
    > no równie dobrze można podpiąć 3 fazy neutralny i pe tylko po co? ja już z
    > tobą dla zabawy gadam, bo widzę że uparcie gadasz bzdury

    nie zmieniaj tematu i jak zacząłeś to skończ, a nie udajesz greka bo nie
    czaisz bazy!:O)

    gdzie chcesz (między jakimi punktami) podłaczyc te ograniczniki żeby
    zabezpieczały przed uszkodzeniem zasilacza?:O)

  • 38. Data: 2009-07-31 20:25:56
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Piter <temp-spam@o2pl> napisal w wiadomosci
    > tylko pytanie po co ? skoro i tak nie ma nigdzie metalowej obudowy, więc
    > pewnie i tak się kończył ten przewód na wtyczce

    Moj wiekowy Dell Latitude C600 "kopie pradem" (czuc mrowienie nawet podczas
    pisania na klawiaturze, nie mowiac juz o dotknieciu metalowych portow),
    jesli podlaczy sie go do nieuziemionego kontaktu. Kiedys dwa komputery
    spialem ze soba poprzez USB Link Cable (sprawny, nigdy nie sprawial
    problemow), co doprowadzilo do zwarcia i spalenia portu USB, na szczescie
    tylko w Dellu, ktory to byl zasilany z nieodpowiedniego gniazdka.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 39. Data: 2009-08-02 20:54:40
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > gdzie chcesz (między jakimi punktami) podłaczyc te ograniczniki żeby
    > zabezpieczały przed uszkodzeniem zasilacza?:O)

    ja nigdzie to ty chcesz zrobic przypadkowo iskiernik z niepołączonej pola
    lutowniczego, wróć na forum jak się douczysz cwaniaczku

  • 40. Data: 2009-08-03 08:15:45
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Piter" napisał:
    > ja nigdzie to ty chcesz zrobic przypadkowo iskiernik z niepołączonej pola
    > lutowniczego, wróć na forum jak się douczysz cwaniaczku

    no tak, koleiny głąb co głośno krzyczy ale o niczym pojęcia nie ma, szkoda
    czasu:O(