  • 41. Data: 2013-09-02 17:12:38
    Temat: Re:[OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Chris" napisał:
    .

    > Czemu wycinasz nie moje posty i podajesz że to ja napisałem ??

    Odpowiadałem tobie, w dalszej części posta, którą to część właśnie
    skwapliwie wyciąłeś. A że odniosłem się przy okazji do innej wypowiedzi,
    stanowiącej fragment twojego śmietnika, bo jesteś za leniwy, żeby ciąć
    cytaty? Bo taki miałem kaprys, poza tym nie czuję potrzeby wysyłania na
    grupę dziesiątków postów, skoro mogę skomentować w jednym. Kto umie ogarnąć
    wątkowanie i wie, do czego służą "ptaszki" (">"), zdoła się połapać.

    > Jak odpisujesz to cytuj poprawnie.

    Że niby mam zostawiać taki śmietnik, jak ty, i wysyłać dziesiątki postów,
    jak ty? Dziękuję, nie chcę.

    JoteR

  • 42. Data: 2013-09-03 09:26:24
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    JoteR nabazgrał(a):

> [...]
    > grupę dziesiątków postów, skoro mogę skomentować w jednym. Kto umie
    > ogarnąć wątkowanie i wie, do czego służą "ptaszki" (">"), zdoła się

    Ja się łapię ale tobie widać stwarza problem poprawne cytowanie...

    > Że niby mam zostawiać taki śmietnik, jak ty, i wysyłać dziesiątki postów,
    > jak ty? Dziękuję, nie chcę.

    No właśnie robisz burdel bo cytujesz teksty i podpisujesz je innymi nickami

  • 43. Data: 2013-10-16 04:33:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 2 Sep 2013 07:24:54 +0200, JoteR napisał(a):

    > Moja uwaga dotyczyła przesyłki oraz ganiania się po mieście i peryferiach z
    > kurierami. Z tego powodu wolę nawet dołożyć parę złotych i przejść się z
    > buta do Komputronika czy inszego Euro, gdzie jak biały człowiek mogę sobie
    > towar obmacać i kupić lub nie.

    O'rly? Bo wiesz - tak patrząc na salon Komputronika np. w Arkadii, to... se
    pomacasz. Ladę co najwyżej. :D

    > Moja opinia o sprzedawcach z (za przeproszeniem) Allegro i stosowanych tam
    > formach płatności (przedpłaty w XXI w.? to jakiś relikt z czasów gospodarki
    > niedoboru) jest znana i przytaczane nieliczne wyjątki tylko potwierdzają
    > regułę.

    Drobne pytanie - zamawiasz pizzę via net czasami?

    [ Q: Moze mi ktos doradzic jakas gre, ktora moze sie spodobac drugiej ]
    [ polowie?? A: Wstępna. (XMAX, pl.rec.gry.komputerowe) ]

  • 44. Data: 2013-10-16 07:31:27
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > O'rly? Bo wiesz - tak patrząc na salon Komputronika np. w Arkadii, to...
    > se pomacasz. Ladę co najwyżej. :D

    Naprawdę? Tobie nie dają pomacać dostępnego lub zarezerwowanego tam
    uprzednio towaru? Sprawdź, czy nie wisisz w stosownej gablocie ;->
    http://www.youtube.com/watch?v=LxjxqgMG6GE
    BTW: akurat właśnie w Komputroniku w Arkadii ostatnio kupiłem pendrive nano
    do samochodowego odtwarzacza. Którą to duperelę nagle albo wywiało z
    okolicznych idiotmarketów, albo ceniono jak złoto. Kilka kliknięć w tak
    znienawidzoną przez grupowych handlarzy witrynę pozwoliło mi zlokalizować
    ten nagle deficytowy towar w zasięgu "z buta". I tak, Lada dała mi go
    pomacać - uwaga - przed zakupem, tudzież porównać, czy nie będzie wystawał
    bardziej, niż poprzednio używany. Dlaczego tak usilnie chcesz mnie
    zniechęcić do tej wygodnej formy zakupów? Ja już za stary jezdem na ruletkę
    z kotem i workiem.

    > Drobne pytanie - zamawiasz pizzę via net czasami?

    Dlaczego mam to robić, skoro mam pizzernię w swoim bloku na parterze?
    Daję parę dych dzieciom i (nie wstając z fotela) za chwilę mam ją w rękach.
    Ciepłą ;->

    JoteR

  • 45. Data: 2013-10-18 01:13:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 16 Oct 2013 07:31:27 +0200, JoteR napisał(a):

    > Naprawdę? Tobie nie dają pomacać dostępnego lub zarezerwowanego tam
    > uprzednio towaru? Sprawdź, czy nie wisisz w stosownej gablocie ;->
    > http://www.youtube.com/watch?v=LxjxqgMG6GE

    Jedno Ci muszę przyznać - nie rezerwowałem towaru w salonie celem przyjścia
    i pomacania. Jeżeli już, to odbierałem tam zanabyte poprzez net klamoty.

> [...]
    > bardziej, niż poprzednio używany. Dlaczego tak usilnie chcesz mnie
    > zniechęcić do tej wygodnej formy zakupów? Ja już za stary jezdem na ruletkę

    I tak po prostu rozdziabali opakowanie (pendrive'y to AFAIR najczęściej
    zabetonowane w tych plastikowych blistrach na amen są) bez żadnej pewności,
    że tam ten towar kupisz? Może się coś pozmieniało faktycznie...

    > Dlaczego mam to robić, skoro mam pizzernię w swoim bloku na parterze?
    > Daję parę dych dzieciom i (nie wstając z fotela) za chwilę mam ją w rękach.
    > Ciepłą ;->

    Też bym chciał mieć tak dobrze. ;D

    [ Nikt nie żałuje czegoś, czego nigdy nie posiadał. ]
    [ (Arkana, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]

  • 46. Data: 2013-10-18 14:43:38
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Jedno Ci muszę przyznać - nie rezerwowałem towaru w salonie celem
    > przyjścia
    > i pomacania. Jeżeli już, to odbierałem tam zanabyte poprzez net klamoty.

    Zawsze masz możliwość pomacania i zrezygnowania z zakupu.
    Za to się do gablotki nie trafia ;->

> [...]
    > pewności,
    > że tam ten towar kupisz? Może się coś pozmieniało faktycznie...

    Ten niesłychanie skomplikowany towar był zabetonowany w przezroczystym
    blistrze. Spokojnie dał się przymierzyć do starego pamięciowtykacza (tm)
    celem porównania gabarytów. W czasie mierzenia nie zauważyłem żadnych
    działań, mających na celu odcięcie mnie od drzwi, w razie gdybym chciał
    prysnąć bez dokonania zakupu. Dla odmiany w Euro rozpakowano i pozwolono mi
    zanieść do samochodu radioodtwarzacz (oczywiście pod czujnym okiem
    pracownika, rozpaczliwie pragnącego przy okazji zajarać) celem
    przymierzenia, czy da się go w ogóle zamontować. Spróbuj to zrobić przy
    kurierze ;-)

    > Też bym chciał mieć tak dobrze. ;D

    Parafrazując idiotyczny argument, tak chętnie używany przez przyratuszowe
    najmimordy na pewnej grupie regionalnej:
    "Nie ma obowiązku mieszkać na wsi" ;->

    JoteR

  • 47. Data: 2013-10-27 17:33:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 14:43:38 +0200, JoteR napisał(a):

    > Zawsze masz możliwość pomacania i zrezygnowania z zakupu.
    > Za to się do gablotki nie trafia ;->

    Wiesz JoteR - z moją fizjonomią... ;D

> [...]
    > celem porównania gabarytów. W czasie mierzenia nie zauważyłem żadnych
    > działań, mających na celu odcięcie mnie od drzwi, w razie gdybym chciał

    Przymiarka przez plastik, czy faktycznie Ci produkt z owego blistra
    wypakowali? :)

> [...]
    > pragnącego przy okazji zajarać) celem przymierzenia, czy da się go w
    > ogóle zamontować. Spróbuj to zrobić przy kurierze ;-)

    Zależy od gabarytów kuriera... Swoją drogą - na tych jestem cięty jak diabli,
    ale czasami trafiają się myślący. Szkoda, że tak rzadko. :(

    > Parafrazując idiotyczny argument, tak chętnie używany przez przyratuszowe
    > najmimordy na pewnej grupie regionalnej:
    > "Nie ma obowiązku mieszkać na wsi" ;->

    To okolice Krasińskiego i Broniewskiego to wieś? :)

    [ Jeśli nie potrafisz czegoś wyjaśnić w prosty sposób, oznacza to, że tak ]
    [ naprawdę nie rozumiesz tego dostatecznie dobrze. (Albert Einstein) ]

  • 48. Data: 2013-10-27 19:38:00
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Przymiarka przez plastik, czy faktycznie Ci produkt z owego blistra
    > wypakowali? :)

    Nie wypakowali, bo primo - blister był bezroczysty i nie było potrzeby,
    secundo - nawet gdyby pomiar przez blister okazał się na tyle niedokładny,
    że wykluczałby zastosowanie go w odtwarzaczu, to nie wpłynęłoby to na
    decyzję o zakupie, bo gdybym go nie kupił, to te dwie dychy musiałbym oddać
    towarzyszce małżonce, a tak przynajmniej miałem dzyndzla, którego zawsze
    gdzieś wykorzystam. Zresztą skęcasz temat na tory oboczne, bo zacząło się od
    Twojego stwierdzenia, że w Arkadii niewiele się pomaca z powodu nie ma, a ja
    przytoczyłem przykład, że akurat tam trafiłem na potrzebną mi rzecz,
    nieosiągalną w danej chwili w sensownej cenie gdzie indziej na terenie
    Centrum.

    > Zależy od gabarytów kuriera... Swoją drogą - na tych jestem cięty jak
    > diabli,
    > ale czasami trafiają się myślący. Szkoda, że tak rzadko. :(

    Ja po przedostatniej ganiance z DPD nazywam ich skurwierami, niezależnie od
    ich gabarytów.

    > To okolice Krasińskiego i Broniewskiego to wieś? :)

    Joli-Bor? Według kpawlaka - niewątpliwie tak -;>
    Według mnie również, skoro nie masz na dole pizzerii ;->

    JoteR